18.Bölüm☁️

43.9K 1.6K 292
                                    

Yeni bölüm geldiiii 🥳

Oy ve yorum yapmayı unutmayın ♠️

Sınır falan koymuyorum artık yorum ve oy sayısı beni ne kadar tatmin ederse ona göre yeni bölüm atacağım🖤

Keyifli okumalar🛐

Keyifli okumalar🛐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beni yatağa bıraktığında hala çok sinirliydim. Onada sinirliydim herkese sinirliydim. Şuan o kapıdan çıkıp onu dövmem gerekiyordu yoksa ben kendime gelemeyecektim. Benim kimseye kolay kolay sinirlenmezdim. Kimseye karşıda sinirim kolay kolay geçmezdi.

Ban yataktan doğrulup ayağa kalktığımda Karan önümde durdu.

"Çekil Karan. " dedim öfkem dinmemişti.

" O seviyede bir insan için kendini rezil etmene gerek yok. Hiç onun gibi düşmeni istemiyorum. " dedi ve ellerini belime yerleştirdiğinde beni kendine çekti.

"Onun gibi bir insanla seni muhattap etmek zorunda bıraktığım için çok özür dilerim güzelim. " dedi ve boynuma minik bir öpücük bıraktı.

"Ya onun önüne üstünde birşey olmadan gittin Karan. Onun sana nasıl baktığını görseydin sende dayanamazdın bu duruma. " dedim derin bir nefes vererek. "Kendimi o kadar kötü hissettiriyor ki bazı şeyler. O sweat'i senin için giymesi, seni odasına çağırması, ben yokmuşum gibi göz göze gelmeniz. Onunla her göz göze geldiğinde daha önce hiç görmediğim bir ifadeyle gözlerini kaçırman o kadar yoruluyorum ki bunlara tahammül etmek zorunda kalmaktan. Pes etmek üzereyim haberin olsun. " dedim derin bir nefes verirken.

"Gidiyoruz zaten onunla aynı çatı altında kalmanın beni ne kadar rahatsız hissettirdiğini açıklamaktan yoruldum. Seninle onu aynı çatı altında bulundurmak çok kötü hissettiriyor. " dedi yumuşacık bir sesle. Ses tonu düşüncesi o kadar naifleşmişti ki.

"Ya ben onu dövmeden rahat edemem." dedim ve onu ittirdim ve kapıya yöneldim. Beni bir anda tutup kucağına aldığında beklemediğim bir hareket olduğu için çırpınmadım. Dudakları boynuma kayarken kucağındaydım. Yatağa doğru ilerlediğinde, yatağa oturdu bende kucağında oturur pozisyon almıştım. Dudakları dudaklarım ile buluştuğunda az önce ki sinirim bir anda uçmustu.

Bu adamın üzerimde uyuşturucu bir etkisi vardı. Resmen yumuşacık olmuştum. Dudakları dudaklarımdayken elleri belimi kavradı. Beni sanki mümkünmüş gibi daha çok kendine çekti. Dudaklarımı dişlediğinde belli belirsiz bir inilti kopardım. Yani neden böyle bir hayvanlık yaparsın ki öpücüğün ortasında? Ayıptı ya! Tırnaklarım ile sırtına minik bir çizik bırakmıştım. İstemsizce yaptığım bir şeydi bu.

Beni öyle bir öpüyordu ki, şuan bedenim o kadar farklı tepkiler veriyordu ki. Kendimi kaybetmek üzereydim. Her hareketinden etkilenecek hale gelmiştim.

Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin