Yeni bölüm geldiiii 💖
☁️
" Benim hiç ailem olmadı, sen bebeğimizi okşayınca bir ailem olduğunu hissettim. Ve benim en büyük hayalim bir ailem olmasıydı. " dediğimde gözyaşlarımı silmesinin ardından dudakları yanaklarımı okşadı.
"Çok iyi bir anne olacaksın, çok iyi bir baba olacağım belki karı koca olamayız ama bir aile olacağız. " dediğinde yeniden dudaklarını yanağımda hissettim. Nefesi boynuma vuruyordu. Bir eli hala karnımdaydı ve bebeğimize dokunuyordu.
"Çok zor." diye mırıldandım sessizce.
" Ne zor? " dedi sesi o kadar naif çıkıyordu ki.
" Güçlü durmaya çalışmak." dedim zorlukla nefes verirken.
" Güçlü durmak zorunda değilsin, arkama saklan kimsenin görmediği o yerde istediğini yap. İstediğin zaman ise o saklandığın yerden çık ve bütün dünyaya kafa tut." dediğinde elim çok uzun olmayan ama kısada olmayan sakallarında gezindi. Ona ilk defa bu kadar yakındım.
Gözlerim dudaklarını bulduğunda dudaklarını diliyle ıslattı. Ben ise yutkunduğumda gözlerim gözlerini buldu.
" Yapma şunu." diye mırıldandı.
" Neyi?" dedim dudaklarına bakarken.
" Dudaklarıma bakarken dudaklarını fark etmeden ısırıyorsun. " dediğinde bunu hiç fark etmemiştim. Öyle mi yapıyordum?
Hayır konu bu değildi konu onu öpmek istediğimi anlamasına rağmen ve kendisininde beni öpmek istemesine rağmen beni öpmemesiydi." Eee ne var bunda?" dedim salağı oynarken.
" Ne olduğunu göstermemi istemezsin. " dedi sesi o kadar çapkın çıkmıştı ki gözlerimi daha çok açtım. Şuan ona cin görmüş gibi baktığıma emindim.
" Uyuyalım artık uykum geldi. " dediğimde yatağın diğer tarafına uzandım. O da kendi tarafına uzandığında battaniyeyi ikimizinde üstüne örttü. Battaniye iki kişilik olmasına rağmen küçük olduğu için beni belimden kavradı ve yatağın ortalarına getirdi. Kendisi ile aramda bir insan boyu mesafe olmasına rağmen ve ona hiçbir şekilde temas etmeme rağmen kalbim o kadar hızlı atıyordu ki kalbimin sesini duymasından korkuyordum.
" Uyu artık." dediğinde kalbimin sesini hissettiğini anladım. Farklı bir histi bu. Birinin kalbinin sesini duyması.
"Uyumak istiyorum ama gözlerimi kapattığımda karanlığa hapsoluyorum ve çocukluğum geliyor aklıma. " diye mırıldandım, " Evet güçlü duruyorum ama çok korkuyorum. " dedim sessizce mırıldanırken.
" Sarılsam geçer mi?" diye mırıldandı.
" Sarılırsan geçer." dediğimde kolları belimi kavradı. Beni kendine çekerken o kadar nazik davranıyordu ki. Arkam ona dönük olduğu için sıcak nefesi boynuma temas ediyordu.
" Çok mu kötü biriyim? " diye mırıldandı kulağıma doğru fısıldayarak. " Tahammül edemeyeceğin kadar mı kötüyüm?" dediğinde sesindeki o kırılmışlığı hissediyordum.
" Kötü değilsin sadece insanlara karşı yıkılmaz duvarların var ve o kapıyı her çaldıklarında yüzlerine çarpıyorsun. " diye fısıldadım. Ondan ses gelmeyince bende gözlerimi kapattım.
Oğuz Karan Kılıçarslan yanımda uyuyordu ve kolları belimi sarıyordu. Oğuz Karan Kılıçarslan benimle uyuyordu. Benim yanımdaydı ve bana sarılıyordu.
Kokusu yakınlığından dolayı başımı döndürürken gözlerimi bu muazzam kokuyla kapattım.
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
Short StoryMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?