Kolaj bana aittir, bence aşırı hoş oldu💖
Yeni bölüm geldiiii 🐣Bölümün geç gelmesinin nedeni oyların ve yorumların az olması bu durum yazma istediğimi kaçırıyor. Her neyse bölüme geçebilirsiniz🧚🏻♀️
☁
️
"Hem asi hemde çok masum olmayı nasıl beceriyorsun?" dediğinde hem utanmıştım hemde hoşuma gitmişti.Bir dakika ben utanmış mıydım? Ben utanmıştım?
" Ne oluyo, ne oluyo? " dediğimde çok büyük rezil olmuştum yeniden. Birde ağzımdan bunlar çıkmıştı yani.
O ise sadece sırıttı, kolları belime sarılıydı.
" Bende bilmiyorum ne olduğunu ama güzel şeyler olsun artık. " dedi minik tebessümüyle." Sen niye bu kadar iyisin kafana saksımı düştü? " dedim gözlerim gözlerini bulurken hiç olmadığım kadar saçmalama oranım yüksekti şuan.
" Normalde kötümüyüm? " dediğinde kafamı evet anlamında salladım.
" Evet çok kırıcısın bana taşıyıcı anne muamelesi yapıyorsun, bebeğimi önemsemiyormuşum gibi davranıyorsun ama sonra bir an çok iyi davranıyorsun ben tam iyi olmana alışacak gibi olup seni benimseyecek gibi olurken yeniden kötü oluyorsun , beni çok yoruyorsun. " dedim evet kendimi saçmalama perisi ilan ediyordum. Boş boş konuşarak kendimi rezil ediyordum ama rezil olmakta hoşuma gidiyordu. Ben nasıl bir salaktım onuda çözememiştim.
" Özür dilerim kendimi kontrol edemiyorum iyi olmanızı istiyorum çünkü. " dediğinde kendimi yavaş yavaş onun kollarından ayırdım. En sevdiğim kokuya veda etmekti bu benim için.
" Şey ben acıktım." dedim dudaklarımı büzerken gözlerim doluyordu. Ay çok kötüydüm şuan. Acıkınca duygusallaşıyordum.
" Canın ne istiyor? " dediğinde gözlerimi kapatıp canımın ne istediğini bulmaya çalışıyordum. Canım ne istiyordu ki? Canım bir şey istiyordu ama ne olduğunu bulamıyordum.
" Canım bir şey istiyor ama ne olduğunu anlayamadım. " derken gözlerim dolmaya başlamıştı sanırım yemek benim hassas noktam haline gelmişti.
" Bak en sevdiğin yemek ne şimdi bana onu söyle bende gidip aldırtayım. " dediğinde düşündüm." Çiğköfte dürüm istiyorum bol çiğ köfteli, bol ekşili, hafif acılı. " derken ağzım sulanmıştı. Resmen yutkunma isteğiyle yanıp tutuşuyordum.
" Yanında böyle ekşi bir kornişon turşusu, ve büyük boy ayran." dedim resmen delirecektim.
" Hadi gidelim. " dedim ayağa kalkarken.
" Gitmemize gerek yok ben şimdi Ataya söylerim o alır gelir. " dediğinde tamam anlamında kafamı salladım. Telefonunu aldığında Ata dediği kişiyi aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
KurzgeschichtenMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?