Kolaj bana aittir 💖
Bu bölümde sırasıyla dört şarkı önerim olacak;
Yüzyüzeykenkonuşuruz~Sen Varsın Diye
Yüzyüzeykenkonuşuruz~ Kazılı Kuyum
Toygar Işıklı~Çok Geç
Manuş Baba~Dönersen Islık Çal
☁️
Deniz benim en büyük çelişkimdi ve şuan tam karşımda duruyordu. Aramızda bir şey olmamıştı ama onu görmeye hazır değildim. Bana suçlu hissettiriyordu. Vicdan azabına neden oluyordu.
Gözleri gözlerime öyle bakıyordu ki karnım ağrıyordu.
" Pardon hanımefendi. " dediğinde resmen beni tanımıyormuş gibi yapmıştı.
" Sorun değil. " dediğimde içeri doğru yürüdüm. Ama kıpkırmızı olduğuma emindim. Suçluluk duygusuydu bu. Vicdanım beni ele veriyordu.
İçeri geçtiğimde toparlanmaya çalıştım. Ve Yağızların olduğu masaya doğru ilerlediğimde Yağızın yanına, baharın karşısına , Ege'nin çaprazına oturmuş oldum.
"Bugün ki kombinin muazzam bu arada ama umarım üşümüyorsundur. " derken göz kırptı Yağız.
" Üşümüyorum. " dedim gülümseyerek.
" Günaydın beybitom. " dedi Ege tüm samimiyetiyle.
" Günaydın mı kaldı Ege öğlen oldu öğle yemeye geldik buraya." dedi Bahar gülerek.
" Tamam Bahar en zeki sensin bacım. " yaptı Ege bahara dilini çıkararak.
" Ege her zaman haklıdır. " diyip ellerimi kaldırdım.
" Seni bu yüzden seviyom aşk karı ya. " dedi Ege ben ise tepkisine gülüp ona öpücük attım. O da bana öpücük atmayı ihmal etmedi.
" Eee enişte nasıl? " dedi Ege gülerek.
" Ne eniştesi lan? " dedi Yağız adeta kükrüyordu.
" Niye sinirleniyorsun Yağızkuşum ya şaka yaptım biraz rahat ol. " dedi Ege tırstığı için geri vites atıyordu.
" Kimse gülmedi. " dedi Yağız.
" Güldüler ama sen duymadın demi Rüya. " dedi Ege benim arkama saklanarak.
" Tabi güldük güldük. " dedim bende Egeyi kurtarmak için. " Yağız birde bu seni niye bu kadar geriyor biraz rahat ol ya. " dedim ve ekledim.
"Gerilmesi gereken bir kişi varsa o da benim sen rahat ol. ""Peki Rüya. " dedi Yağız alınmış gibiydi. İki dakika sonra unutacağını bildiğim için takmadım.
" Siz ne yaptınız Serkanla? " dedim Bahara bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
Cerita PendekMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?