7.Bölüm☁️

64.3K 2.3K 392
                                    

Yeni bölüm geldiiii ☁️

Yeni bölüm geldiiii ☁️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☁️

Nefesini yüzümde hissederken beni öpeceğini zannederek gözlerimi kapattım. Evet beni öpmesini istiyordum ve eğer öperse buna engel olmayacaktım. Beni öpmeden benden uzaklaştığını fark edince hayal kırıklığı içinde gözlerimi açtım.

Yüzüne ne yapıyorsun sen der gibi bakınca, yüzünde hissizlik gördüm. Gözlerinde ise hüzün vardı ayağa kalkarken onu omzundan ittirdim. Sinir bozukluğu içinde banyoya girdiğimde lavobaya dayanırken yaptığı hareketin ne kadar gurur kırıcı olduğunu farkında bile değildi.

Gözlerimdeki damlalara hakim olamazken yutkundum. Resmen benimle oynuyordu ve bende bununla izin veriyordum. İğrenç bir durumdu bu. Kendimi iğrenç hissederken elimi yüzümü yıkadım ve gözlerimi iyice silip banyodan çıktım.

Banyodan çıktığımda kapının önünde bekleyen ciddi duruşuyla onu gördüm.

"Özür dilerim gerçekten çok özür dilerim. " dediğinde onu görmemezlikten gelip geçecekken elini duvara koydu ve kolu bana paravan oldu. Diğer taraftan geçmeye çalışınca diğer elinide duvara yerleştirdi. Kolları arasında kalmıştım.

" Cevap vermeyecek misin?" dediğinde asla yüzüne bakamıyordum.

" Konuşmak istemiyorum. " dediğimde gözlerim hala yerdeydi.

" Beni böylemi cezalandırıyorsun gözlerini benden kaçırarak mı? " dediğinde kafamı evet anlamında salladım.

" Öyle mi ? " dedi ben konuşmadıkça üzerime geliyordu.

" Gözlerime bak. " dediğinde eli çenemi kaldırarak başımı yerden kaldırdı. Ben ise kafamı sağa çevirdim.

"Hadi ama bak bana güzelim. " dediğinde kollunu hızlı bir refleksle ittirip kollarının arasından çıktım. Yatağın üzerindeki telefonumu elime aldığımda, Yağızın aradığını gördüm.

Telefonu açtım ve " Alo Yağız? " dedim şaşkın sesimle.

" Bende iyiyim civcivim sen nasılsın? " dediğinde gülümsedim.

" İyiyim bende, çok şükür. " dedim gülümseyerek.

"Beni sorduğun için saol ya." dediğinde gülümseyemeye devam ediyordum.

" Sesin çok iyi bu arada. " dedim ses tonu hep hoşuma gidiyordu. Aşırı erkeksi ama hoştu işte. Şarkı söylese dinlerdik valla.

"Sen hep bana bu konuda iltifat ediyorsun ve bende ne diyeceğimi bilemeyip kalakalıyorum. " dedi gülerek. Ona iltifat edilince ne denilmesi gerektiğini bilmiyordu benim gibi.

" Bana şarkı söylesene. " dediğimde gözlerimi kapatarak ve gülümsemeseyerek yatağa uzandım.

" Hmm, ne söylesem ? " dediğinde " Bilmem sen söyle ben her türlü dinlerim. " derken sırıtmaktan yanaklarım ağrımıştı.

Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin