Yeni bölüm geldiiiii 💗
Bol bol yorum ve oy yapmayı unutmayınnn🍷🥂
Diğer kitabımıda okumayı unutmayın onada yeni bölüm attımmmmm🍭☁️
Kapı bir anda açıldığında Ege içeri girmişti. Yüzü solgun görünüyordu. Eliyle gözlerini kapatıp dışarı geri çıktı. Utançla çıkmıştı. Normalde izleyecek olan Ege utanmış ve dışarı çıkmıştı. Bunda vardı bir haller ama neydi?
Karan ise hala karnımı okşuyordu. Ben ise kendimi daha fazla tutamayıp uykuya dalmıştım. Karanın yanımda olmasının huzuru beni mayıştırmıştı.
☁️
Yağmurdan:
Ege'nin belimden tutup beni kendine çekmesi ve öpüşmemiz çok garipti. Ne kadar sürdü bilmiyorum ama dudaklarımızı ayırdığımızda göz göze geldik.
" Ben özür dilerim. " dedim Ege'ye ve koşarak oradan uzaklaştım. Herşey çok garipti. Asansöre bindim ve aşşağı indim. Büfeye gidip oturduğumda cidden utançtan ne yapacağımı bilmiyordum.
Ege beni niye öpmüştü ki? Baharı severken beni öpmesi ne kadar doğruydu. Acaba benimle konuşacak mıydı? Herşey allak bullak olmuştu
Bir kaç dakika sonra büfeye gelen Egeyle göz göze geldiğimizde garip bir şekilde utanıyordum. Bana yaklaştı ve " Yağmur gelir misin bir dakika?" dediğinde ismimi kullanması çok garip hissettirmişti.
Ayağa kalktığımda o önden bende peşinden gittim. Ege ilk defa ciddi gibiydi ve bu çok korkutucuydu.
Terasa çıktığımızda bana baktı gözleri.
" Ne diyeceksin? " dedim gerginlikle.
" Ne oluyo açıklasana bana, sen bana aşık mısın? " dediğinde elim ayağım titriyordu.
" Evet Ege ben seni ilk gördüğüm anda tutuldum sana, sonra yaptığın her hareket çok tatlı geldi. Hareketlerini ezberledim, sana benzemeye başladım gittikçe." dediğimde sesim titriyordu.
" Ben seni hep arkadaşım olarak gördüm Yağmur, sana o gözle bakmadım. Ama sen beni o güzel dudaklarınla öylece öpünce ne bileyim kendimi tutamadım, özür dilerim. Çok güzel bir kadınsın, çok güzelsin gerçekten ve aşırı çekicisin ama içimde sana karşı bir şey yok. Sevmiyorum seni özür dilerim. Tahmin ettiğin gibi ben başka birine aşığım, özür dilerim seni sevemediğim için, duygularına yanıt veremediğim için seni kıracak bir şey söylüyorsam çok özür dilerim ne olur affet beni. " dediğinde ağlamamak için zor duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
ContoMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?