Yeni bölüm geldiiiii 🍭
Bol bol yorum bekliyorummm❤️🔥
Fatmanın modelini merak edenler olmuş:
Yağmur:
☁️" Pişmanım Karan herşey için çok pişmanım."
" Ne ciddi misin? Denizi mi istiyorsun? " dediğinde yüzündeki ifadeye kahkaha atmadan edemedim.
" Karan sen salak mısın? Denizi istiyor olsam burada saatlerce niye senin başında bekleyeyim? Niye sana kırgın olduğum halde yanında kalmak için çabalayayım? Niye burada yanı başında sana gülümsüyor olayım? " dediğimde gülümsedi. Hayır, hayır bu kadar yakışıklı gülümsememeliydi.
"Ya Rüya Deniz bana oyun oynamış tabi benimde hatam vardı, hemen inanıp seni yargılamamam gerekiyordu. Özür dilerim gerçekten affedebilecek misin beni? " dediğinde derin bir nefes verdim. Onsuz geçirdiğim bir haftanın acısını çıkartmak istiyordum.
" Biraz çabala Karan ya. " dedim oflayarak.
"Tamam çabalayayım güzelim." dediğinde elimi tutup avucuma bir öpücük bıraktı.
" Deniz olayıda umrumda değil, ben Denize veda edeli çok oldu." dedim yutkunarak.
Kendiside parmaklarımla oynarken " Özür dilerim Rüya, seni kaybetmekten çok korktuğum için öyle bir tepki verdim. Fark etmeden seni kırdım, özür dilerim. " dediğinde gülümsedim. E bu çok güzel seviyordu." Hmm, başka? " dedim gülümseyerek.
"Başkaa, ıııı çok seviyorum seni. Sonra ölüyorum senin için hatta kendimi attım kursunun önüne seni sevdiğim için. Ölecektim sen yaşa diye." dediğinde dalga geçiyordu. Ben ise sırtına vurdum.
" Ölümün şakası mı olur? " dediğimde yüzünü buruşturarak "Ah, acıdı ama. " dediğinde güldüm.
" Acısın banane." dedim gülerek.
" Öpte geçsin. " dediğinde çok tatlı gülümsüyordu. " Öpmem sen öp. " dediğimde dudaklarını yanağıma buluşturduğunda kendini öpmesini söylemiştim aslında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
Short StoryMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?