Csodálatos napot kívánok nektek!❤️
Meg is hoztam a hetedik részt! Nagyon remélem, hogy a tetszéseteket teljes mértékben elnyeri, és minden betűjét élvezni fogjátok!
Minden visszajelzést szívesen fogadok!
Örömteli időtöltést és nagyon-nagyon jó olvasást kívánok!
Hatalmas ölelés mindenkinek!❤️
Tony egy hét munkával "csábított" a toronyhoz, de Loki világuralomra törő bajkeverésén és a kiborulásomon kívül konkrétan semmi nem történt, nem hogy munka. Rettentően örülnék neki ha végre valamibe beletemetkezhetnék a figyelmemet elterelve a nyakamba zúduló elnyomott érzelmekről és egyebekről. Nem volt jobb ötletem, mint megkeresni az edzőtermet, így sportos ruhába átöltözve tartottam a lift felé. Mikor bezáródott az ajtó Jarvis hangja rögtön felcsendült.
- Jó reggelt Ms. Carson! Hová vihetem?
- Az edzőteremhez, kérem. -feleltem ingerülten. Még mindig rettenetesen idegesítőnek találom, hogy egy LIFT beszél hozzám. - Akárhol is legyen. -tettem hozzá az orrom alatt piszmogva.
A felvonóból kilépve egy hatalmas terem tárult elém rengeteg sporteszközzel, modern gépekkel és egy ringgel a közepén. A kép látványára egy kevés boldogsághormon szabadult fel bennem, minek hatására azonnal neki is kezdtem egy gyors bemelegítésnek. Pár nyújtó gyakorlat után a lépcsőző géphez mentem, azt követően pedig a futópadot vettem igénybe. Bő háromegyed óra elteltével hasizom erősítő gyakorlatokat végeztem három sorozatban, majd hogy a felgyülemlett dühömet ki tudjam ereszteni, a bokszzsákra esett a választásom. A terem szekrényében szerencsére volt két pár bandázs, amiből az egyiket feltekertem a kezemre, és úgy indultam vissza a zsák felé.
- A kesztyű a mellette lévő szekrényben van. -szólalt meg egy női hang mögülem, bizonyosan Wanda volt a tulajdonosa.
Ügyet sem vetve a megjegyzésre estem neki a püfölésnek, ami irtó jól esett. Szinte éreztem, hogy minden egyes ütés után egy fokkal tisztul a fejem, és lenyugszik a lelkem. Minek nekem terapeuta.
- Mióta vagy itt? -lépett a zsák mögé Rogers.
- Másfél órája körülbelül. -feleltem lihegve, miközben még párat rásóztam az említett tárgyra. Mély levegőket véve néztem a szőke férfira, aki láthatóan próbálta megfejteni agresszióm okát, ami lássuk be nem volt nehéz.
- Hallottam, hogy veszekedtél Tonyval. -kezdett bele. - Igazából szerintem mindenki hallotta, de nem ez a lényeg. Én... végighallgattam - vakarta meg tarkóját -, és nagyon sajnálom ezt az egészet, komolyan. De Tony ebbe mégis hogyan keveredett bele?
- Ha akarja, majd elmondja. -válaszoltam két korty víz között.
- Tőled szeretném tudni. -guggolt le elém a térdemen megtámaszkodva. Nagyon nem preferálom az ilyesfajta fizikai kontaktusokat, így egy határozott mozdulattal söpörtem le lapát kezeit.
- Így is túl sokat tudsz. Én voltam a hülye, hogy tegnap így megnyíltam. Többé nem fordul elő. -csavartam vissza a kupakot a palackra, majd a falnak döntve fejemet szívtam mély levegőket, hogy lenyugtassam testem a hosszas bokszolás után.
YOU ARE READING
Soldiers
FanfictionA 17 éves Brooklyn Carson-Grant élete egy csapásra megváltozik, mikor szemtanúja lesz családja lemészárlásának. 3 évet szentel a gyilkos felkutatására, azonban a rengeteg sikertelen próbálkozás hatására felhagy vele. A bosszúvágy viszont nem szűnik...