Csodálatos napot kívánok nektek!❤️
Meg is hoztam a negyvenhatodik részt! Nagyon remélem, hogy a tetszéseteket teljes mértékben elnyeri, és minden betűjét élvezni fogjátok!
Minden visszajelzést szívesen fogadok!
Örömteli időtöltést és nagyon-nagyon jó olvasást kívánok!
A Zémó által cukorkával és némi pénzzel lefizetett kislány elvezetett minket Donya búcsúztatójának helyszínére. Szerencsére a hátsó ajtón vezetett be minket, így nem keltettünk feltűnést. Az ajtót kinyitva, elénk tárult egy teljesen más helyiség, mint amit elképzeltünk, ahonnan ugyancsak nyílt egy újabb ajtó, ami minden bizonnyal a terembe vezetett, ahol a szertartás folyt.
- Odabent van Karli. -határozottan mondta Zémó, miután a kislány eltűnt az ajtó mögött.
Walker elkapta Zémó kezét és egy csőhöz bilincselte, miközben én elindultam az ajtó irányába.
- 10 percet kapsz! Aztán az én módszereimre váltunk.
- Dugd a seggedbe a módszereidet. -azzal eltűntem az ajtó mögött.
Mécsesek, virágok, hófehér anyagok. Ezek mind körülvették Madani, egy fátyollal letakart holttestét. Több tucat ember állt a teremben, mindenki szorosan egymás mellett. Karli a holttest mellett állva szónokolt sanyarú sorsáról, egy kisgyerekkel a karján.
A galériáról figyeltem a szertartás szerű összejövetelt, nem kellett sok ahhoz, hogy Karli kiszúrjon. Rémület lett úrrá az arcán, a gyermeket pedig átadta a mellette rostokoló asszonynak. Végül a további szónoklás mellett döntött, amitől láthatóan visszajött az önbizalma. Mindeközben azonban, folyamatosan fel-fel pillantott az irányomba, hogy lássa éppen hol vagyok. Én viszont nem mozdultam, hiszen nem letámadni akarom, hanem beszélni szeretnék vele.A beszéd végén mindenki lerótta a tiszteletét, majd szépen kiszivárogtak a teremből. Eközben lementem a galériáról, és lassan Karli felé közelítettem, aki nekem háttal állt, Donya teste mellett.
- Láttalak odafent.
- Csak beszélni szeretnék. Egyedül jöttem. -egyre közelebb sétáltam hozzá.
- Igazán bátor húzás.
- Őszinte részvétem. -pillantottam Donyára.
- Ne pátyolgass, nem vagyok gyerek!
- Tudom milyen érzés elveszíteni valakit, hidd el.
- Nem tudod. Így nem! -harcolt tovább a szavakkal.
- Karli... Nem kell tovább háborúzni.
- Ők üzentek hadat, amikor kitettek minket az új otthonainkból, egyenesen az utcára. -háborgott.
- Nem beszélhetek milliók nevében, de én megértelek. Megértem a frusztráltságodat és a tehetetlenségedet. -lassan, de biztosan lépkedtem egyre közelebb, hogy a bizalmába férkőzhessek a szavakon túl is.
- Azt akarod, hogy álljak le, igaz? De mi van, ha jobb hellyé teszem a világot?
- Az nem jobb hely, ahol embereket ölsz.
Mosoly kúszott az arcára, miközben felült egy padra.
- Vagy egy lángelme, vagy egy reménytelenül optimista ember vagy.- Van egy ismerősöm, aki mindenkinél többet tud a szuperkatonákról. Szerinte felsőbbrendűség hívő vagy. -mellé sétáltam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Soldiers
FanficA 17 éves Brooklyn Carson-Grant élete egy csapásra megváltozik, mikor szemtanúja lesz családja lemészárlásának. 3 évet szentel a gyilkos felkutatására, azonban a rengeteg sikertelen próbálkozás hatására felhagy vele. A bosszúvágy viszont nem szűnik...