Csodálatos napot kívánok nektek!❤️
Meg is hoztam a huszonharmadik részt! Nagyon remélem, hogy a tetszéseteket teljes mértékben elnyeri, és minden betűjét élvezni fogjátok!
Minden visszajelzést szívesen fogadok!
Örömteli időtöltést és nagyon-nagyon jó olvasást kívánok!
Hatalmas ölelés mindenkinek!❤️
- Brooklyn, miről beszélsz? -hőkölt hátra Steve.
- Talán süket vagy? -kérdeztem lenézően, majd Sam felé fordítottam a fejem. - Ha nem engedsz el csúnyán megbánod.
- Sajnálom. -hangzott egy halk szó Barnes irányából.
- Majd akkor sajnálkozz, ha a szart is kivertem belőled! -vergődtem a végtagjaimat lefogó férfiak között.
- Mégis mi ez az egész? -kereste a szemkontaktust velem a Kapitány.
- Miért kell Őt megvédened? Tud magára vigyázni. Ha meg nem, akkor így járt!
- Brooke, el sem tudom képzelni jelenleg mi játszódik le benned, de kérlek most ne a saját érdekeid lebegjenek a szemed előtt. Sokkal nagyobb problémával állunk ebben a pillanatban is szemben, mint egyedül Bucky személye. -fogta meg az arcom. - Kérlek.
- Miután végeztünk, megölöm. -fúrtam a tekintetemet a félkarúéba.
- Brooke... -sóhajtott Sam.
- Nem garantálok semmit. -emeltem fel a már szabad kezeimet megadás képpen, hogy nem fogom bántani Barnest, de legbelül tudtam, hogy ez nagyon is nehéz lesz.
A Kapitány és Sam is végig az arcomat pásztázva engedtek el lassan, ugyanis pontosan tisztában voltak vele milyen forró vérű vagyok. A falnak nekidőlve csúsztam guggoló pozícióba, végig az előttem ülő katonát figyelve.
- Bucky, kik voltak azok? -tért vissza a félbehagyott témához Steve.
- A legelitebb halálosztag. Többet öltek, mint bárki más a HYDRA-nál. És mindezt még a szérum előtt. -felelt leharcoltan.
- Tehát olyanok, mint te. -biccentett felé Sam.
- Rosszabbak.
- Az orvos képes irányítani a katonákat?
- Eléggé. -nézett az ölébe Barnes.
- Azt mondta meg akar dönteni egy birodalmat. -fordult Steve felém és Sam felé.
- Velük megteheti. Harminc nyelven beszélnek, észrevétlenné válnak, beszivárognak, gyilkolnak, káoszt szítanak. Egy este alatt tönkretehetnek egy országot minden előjel nélkül.
- Ha szólnánk Tonynak... -mondta a Kapitány az előtte elsétáló Sam-nek.
Innentől kezdve egy szót sem hallottam a sugdolózásból, de nem is nagyon érdekelt mégis min diskurálnak ennyire. Az egyetlen dolog ami lekötötte a figyelmem az a bosszúvágy volt, amit egyenlőre nem tölthettem ki, de belül ott forrongott és bármelyik percben, egy rossz szó hatására már ki is robbanhat belőlem.
BẠN ĐANG ĐỌC
Soldiers
FanfictionA 17 éves Brooklyn Carson-Grant élete egy csapásra megváltozik, mikor szemtanúja lesz családja lemészárlásának. 3 évet szentel a gyilkos felkutatására, azonban a rengeteg sikertelen próbálkozás hatására felhagy vele. A bosszúvágy viszont nem szűnik...