Csodálatos napot kívánok nektek!❤️
Meg is hoztam a negyvennegyedik részt! Nagyon remélem, hogy a tetszéseteket teljes mértékben elnyeri, és minden betűjét élvezni fogjátok!
Minden visszajelzést szívesen fogadok!
Örömteli időtöltést és nagyon-nagyon jó olvasást kívánok!
- Lapuljatok, élvezzétek a bulit. -vezényelt Sharon. - Ja és maradjatok ki a bajból.
A bárpult az ilyen helyeken számomra egy mentsvár. Gyűlölök szórakozóhelyekre járni; az izzadságszag és a sok diszkópatkány. Brrr, irtózom tőlük.
Mindenki elvegyült a tömegben, még Zémó is, aki egyébként egy igencsak feltűnő jelenség. Muszáj voltam szemmel tartani, Sam és Barnes távol voltak.Egy jó húsz perc múlva megjelent Sharon, mikor már mind a négyen elég közel helyezkedtünk egymáshoz.
- Hé, srácok. Megtaláltam.- Indulás! -csaptam a pultra, amiből a hangos zene miatt szinte semmi sem hallatszott.
Gyalogosan közelítettük meg a konténertelepet, ahol Sharon szerint rejtőzik az emberünk. Hatalmas területet kellett volna bejárnunk teljesen vakon, hogyha nincsen a birtokunkban a megfelelő információ.
- Tudjátok hogyan kell bulizni. New York lassan elbújhat mögöttetek. -szólalt meg a semmiből Sam, miközben a konténerek között cikáztunk.
- Vérdíjjal a fejeden, minél tovább vagy Madripoorban, annál kevesebb rá az esélyed, hogy leléphess.
- Négy-kettő-hat-egy. Nem ezt keressük?
- De igen, szép munka Brooklyn. Őrködöm, amíg ti Nagellel beszélgettek. -zsebre rakta a telefonját.
- Brooklyn, esetleg te-
- Persze Sam, kint maradok. -megforgattam a szemeimet, miközben a mondatában vágtam.
- Siessetek, időhöz vagyunk kötve. -a fiúk elindultak a konténer irányába, én és Carter pedig egy sorral arrébb mentünk.
- Hé, Sharon. -szólt a fülesen keresztül Sam. - Biztos, hogy ez az? Teljesen üres.
- Annak kell lennie.
- Legyetek kreatívak. -szóltam a beszélgetésbe.
Még 10 teljes percbe sem telt bele, amikor Sharonnal kiszúrtuk a fejvadászok három emberét, egy-egy gépfegyverrel. Az egyik konténer mellett négy, elég strapabírónak tűnő vascső hevert. Kettőt felkaptam, az egyiket Sharon kezébe adtam és bólintottam.
- Társaságunk van, igyekezzetek. -suttogtam.
~•~
- Srácok, komolyan kifutunk az időből! -kiáltotta Sharon, miközben befutottunk a rejtett laborba.
Ebben a szent pillanatban Zémó lelőtte a férfit, aki a szérumokat gyártotta.
- NE! -Sam azonnal rávetette magát a lövöldözőre.
- Mit csináltál te baromarcú? -csak Sam miatt nem húztam be a seggfejnek, nem akartam véletlenül Őt eltalálni.
Néhány másodperc múlva, egy rakéta csapódott a konténerbe, ami azonnal felrobbant és a robbanás ereje mindenkit a falhoz vágott, valamint szinte mindent széttört vagy megsemmisített.
YOU ARE READING
Soldiers
FanfictionA 17 éves Brooklyn Carson-Grant élete egy csapásra megváltozik, mikor szemtanúja lesz családja lemészárlásának. 3 évet szentel a gyilkos felkutatására, azonban a rengeteg sikertelen próbálkozás hatására felhagy vele. A bosszúvágy viszont nem szűnik...