3

358 19 6
                                    

,,Víš, dlužíš mi hodně času." Řekla jsi Chishiyovi, když jsi zablokovala hledačův meč.

Chishiyovi se ulevilo, že jsi znovu přišla, ale nenáviděl tu myšlenku, že jsi ho zase zachránila.

Strčila jsi do hledače, on klopýtl a spadl. Potom se na tebe podíval a začal se smát.

,,Shadow, tolik jsem o tobě slyšel, ale ne že jsi dívka." Hledač se zasmál a ty ses ušklíbla.

,,Víš, proč se o tom nikdo nedozví?
Jo, protože je zlikviduju dřív, než to dokážou říct komukoli ostatním." Vysvětlila jsi mu a namířila na něj mečem.
,,A ty budeš další."

,,Nebuď tak naivní, zabil jsem víc než tisíce mistrů meče všude po světě. A ty budeš další." Hledač zopakoval tvoji větu.

,,Uvidíme."

———
Lidi, pokud jste leváci, tak budete mít meč v pravé ruce, pokud jste praváci, tak v levé.

Nd/h - nedominantní ruka
D/h - dominantní ruka
———

Chishiya sledoval, jak bojuješ s hledačem, s tvou nd/h. Pobavilo ho, že viděl tvé dovednosti s mečem. Jako bys zdokonalila každý pohyb.

Hledač se hodně schovával. Snažil se tě vylákat ven, ale z pohledu Chishiyi to vypadalo, že si s ním jen hraješ.

,,To je ta dovednost, kterou ses chlubil? Ten kdo zabil více než tisíce lidí? To i ten blonďák tady by tě klidně mohl porazit se svými špatnými schopnostmi." Řekla jsi a Chishiya se na tebe podíval.

,,Snaží se ho vyprovokovat?" Pomyslel si Chishiya, když vstal a oprášil se.

,,Drž hubu!" Zařve hledač a udeří přímo mečem do tvé hrudi. Ty ale včas ustoupíš a ráně se vyhneš.

,,Mám toho dost, sbohem." Zamumláš si a zasáhneš hledače zezadu do zad a tak ukončíš jeho život.

Poté už jen uslyšíš jak jeho tělo padá na zem. Potom se otočíš a podíváš se na Chishiyu, který se na tebe culí s rukama v kapsách.

,,Takže mě zabiješ, protože jsem zjistil jaké je tvé skutečné pohlaví?" Zeptá se Chishiya a tebe jeho otázka překvapí.

Obvykle po boji, lidé co byli poblíž ti pochválí tvůj boj, nebo tvé dovednosti. Ale Chishiya byl zvědavý, jestli ho zabiješ za to, že zjistil tvé pohlaví.

,,Nezabiju, nestojíš za to." Odpovíš a Chishiya se na tebe jen zmateně podívá.

Než se stihl zeptat, co jsi tím myslela, už jsi byla pryč.

,,Není špatná, je opravdu perfektní pro můj plán." Řekl si Chishiya jen tak pro sebe a poté odešel.

,,Hra skončila, gratuluji."

Byla jsi první, kdo opustil herní arénu. Nechtěla jsi, aby viděli, že jsi přežila. I když někdo zjistil tvé skutečné pohlaví, nemůže tě to zajímat, protože když budeš chtít, můžeš ho
najít a zabít.

Chishiyův POV

Vrátil jsem se na pláž a dal si sprchu. Poté jsem se převlékl do plavkových kraťasů a oblékl si svou bílou mikinu.

Toto pravidlo o nošení plavek vážně nemám rád. Sledovat dívky jen v plavkách.. to mě fakt nezajímá.

Vlastně mě nezajímá nic kromě...Shadow. Šel jsem do svého pokoje a vzal si papír. Pak jsem si pokoušel vzpomenou na její barvu očí a na její vlasy.

Dotkl jsem  se svých rtů a stále na nich cítil její ruku. Po pár minutách jsem dokončil svůj výtvor a kresba opravdu vypadala jako ona.

,,Shadow, rád tě poznávám."

Šel jsem se na střechu nadechnout čerstvého vzduchu, při vzpomínce na nedávné události.

Někoho jsem za sebou cítil.

,,Něco tě trápí, že? Kuina se zeptala když ke mně přišla.

,,Ne, jen si užívám ten výhled." Odpověděl jsem a Kuina se zasmála.

,,Znám tě víc, než kdokoliv jiný, když tě něco trápí, vždycky jdeš sem a přemýšlíš." Řekla a já jsem si poraženě vzdychl.

,,Je tu dívka." Zmínil jsem se a ona zalapala po dechu.

,,Máš přítelkyni? Jak vypadá?" Věnoval jsem ji znuděný pohled.

,,Není to moje přítelkyně, jen jsem přemýšlel, že bude perfektní pro náš plán."

,,Aha, rozumím, tak v čem je problém? Řekla ne, nebo?"

,,Ještě jsem se jí nezeptal, nejsem si jistý, kdy se s ní příště setkám. Koneckonců je to Shadow." Jakmile jsem to řekl, překvapeně se na mě podívala.

,,Shadow? Ledendární Shadow, která dokončila všechny hry a zmizela aniž by nikdo viděl, co dokáže?" Rychle řekla a já přikývl. "A řekl jsi, že je dívka!"

,,Ztiš se! Vyhrožovala mi, že když se to někdo dozví, najde mě a zabije." Odešel jsem se od ní, ale Kuina se za mnou rozběhla.

,,Počkej, takže mi chceš říct, že se jí bojíš?" Zasměju se tomu co řekla. ,,Chishiya, který se těžko čte, nikým se nenechá vyprovokovat a nikoho se neboj-"

,,Nebojím se ji. Děláš, jako kdybych se někoho vůbec někdy bál." Řekl jsem a zrychlil, aby už mě nechala, ale zase mě doběhla.

,,Víš, tohle je vůbec poprvé, co vidím, že jsi zmatený." Zasmála se a já jsem jen protočil oči v sloup.

,,Nejsem-" zastavím se, jakmile jsem si uvědomil, co jsem dělal.

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat