Když si všiml, že na něj zírám, usmál se a zamával mi. Chishiya se přede mě postavil, abych na něj neviděla.
,,Znáš ho?" Zeptal se mě a já jsem záporně zakroutila hlavou.
,,Ne ale..." Koukla jsem na něj a viděla, že si zrovna zavazuje tkaničky. ,,Myslím, že je na stejné úrovni jako já."
Chishiya otevřel ústa, aby něco řekl, ale hned je zase zavřel. Normálně soudím své protihráče od amatérů po profesionály a tohle je poprvé, co jsem potkala profesionála.
Nikdy jsem nepotkala nikoho, kdo by byl na stejné úrvoni jako já. Otázkou je, jaký je jeho záměr?
Registrace je nyní uzavřena, je zde šedesát hráčů
Hra: Battle Royale
Obtížnost: 8 kárová
Pravidlo 1: bude zde deset týmů, ale na konci zůstane na živu pouze jeden tým. Jestli bude žít více než jeden tým poté, co vyprší čas, zemřou všichni
Pravidlo 2: každý tým musí mít šest členů, týmy si vytvoříte sami
Pravidlo 3: budete bojovat v podvodní budově. Jak bude čas ubíhat voda bude stoupat a zastaví se až bude zbývat jen jeden živý tým
Hodně štestí
,,Už potřebujeme jen jednoho člověka." Kuina poznamenala.
V našem týmu už jsem byla já, Chishiya, Kuina, Tatta a Kira. Jak moc jsme Kiru nechtěli v našem týmu, neměli jsme jinou možnost, protože je taky část pláže.
,,Hej lidi, můžu se připojit k vašemu týmu?" Chlápek kterého jsem předtím viděla přišel za náma.
,,Ne/jasně." Řekla jsem já a Chishiya zároveň.
Oba jsme se na sebe podívali a Chishiya zakroutil hlavou.
,,Proč se chceš připojit k našemu týmu?" Chishiya se na něj zamračil a já jsem cítila jak atmosféra houstne.
,,Protože..." S úsměvem se na mě podíval. ,,Nechtěl bych bojovat proti Shadow kdybychom spolu nebyli v týmu."
Vytřeštila jsem oči a popošla blíž k Chishiyovi.
,,Vypadá, že je stejně nejlepší ze všech zbylých, takže to bude náš nejlepší výběr. Navíc je profesionál jako já, jestli chceme přežít, musíme ho vzít do týmu." Zašeptala jsem Chishiyovi, aby to slyšel jen on.
,,Fajn." Poraženě si povzdychl a pohlédl na něj. ,,Jen se mi nepleť do cesty."
Haru ignoroval Chishiyu a prošel kolem něj.
,,Jmenuju se Haru, ale můžeš mi říkat tvůj."
Přišel za mnou, podal mi ruku a já se na něj jen podívala a zpracovávala jeho blbý vtip.Cítila jsem jak ho Chishiya začíná víc a víc nenávidět, Tattův zaražený pohled a Kuininu krvežíznivost.
,,Y/n a už někoho mám." Potřásla jsem si s ním rukou a on se usmál.
,,Možná někoho máš, ale i manželé se podvádí." Ušklíbl se na mě a já jsem začala cítit potřebu mu jednu vpálit.
Všechny týmy, přijďte si prosím pro číslo, to budete mít až do konce hry.
Časový limit: jedna hodina
,,Zajdu pro to." Řekl Chishiya a když procházel kolem Harua nenávistně na něj pohlédl.
Dostali jsme číslo tři. Když jsme vcházeli do budovy dostali jsme i nějaké zbraně.
Normální POV
Celý váš tým přišel do budovy, kde jste přešli přes most a viděli druhou stranu obklopenou vodou.
Rozhlédla ses kolem a viděla jak už voda začíná pomalu stoupat. Místo vypadalo jako podzemní akvárium, bylo tady krásně.
Voda zaplavující místo voněla po oceánu.
,,Je to mořská voda?" Zeptal se Tatta a já přikývla.
Najednou mě popadl pocit jakoby nás někdo sledoval. Uchopila jsem rukojeť svého meče.
,,Lidi, buďte ve střehu. Nejsme tady sami." Varovala jsi je a vytáhla přitom svůj meč.
,,To není špatné, myslel jsem, že jsem jediný, co si toho všiml." Haru se na tebe provokativně ušklíbl, ale ty jsi ho jen ignorovala.
,,Čeho si všiml? Já žádný pocit nemám." Tatta se rozhlížel kolem, snažící se najít nějaký náznak, že by tady byli i jiní lidé než my.
Chishiya jen protočil panenky, Kuina se taky snažila někoho zpozorovat, ale mezitím zničehonic Kira objala Chishiyu.
,,Neříkal jsem ti snad-" Chishiya byl přerušen, když ho neznámý muž napadl mečem.
Haru rychle vytáhl svůj meč a muže zablokoval.
,,Všichni odtud vypadněte! Hned!" Rozkázal nám Haru, když shodil svého protivníka a namířil na něj svůj meč. ,,Amatéři."
,,Nech mě být!" Chishiya od sebe jemně odstrčil Kiru.
,,Musíte odtud pryč." Řekla jsi Kuině, ale ta tě chytla za ruku a nechtěla pustit.
,,Ale co ty?" Zeptala se tě a dívala se na tebe jakože "neříkej mi, že se o to chceš zase postarat sama"
,,Nejsem sama, Haru tady se mnou zůstane, tak se prosím jděte schovat někam do bezpečí. Uvidíme se později." Ujistila jsi ji. Kuina si poraženě povzdychla a vzala Tattu za ruku.
,,Chishiyo, musíš jít-" Než jsi stihla dokončit větu, Chishiya ti skočil do řeči.
,,Ne!" Zakřičel. ,,Slíbila jsi, že mi dovolíš ti pomoct."
,,Blondýno za tebou!" Rychle jsi vytáhla meč a zablokovala člověka, který se právě chystal zabít Chishiyu.
,,Chishiyo, prosím, musíš jít, my se tady o to postaráme." Prosila jsi ho, ale ani se nehnul.
Místo toho odstrčil chlápka co se ho snažil zabít a podíval se na mě.
,,Taky umím bojovat." Bránil se, ale než jsem stihla odpovědět, proletěl kolem něho šíp a on se mu jen tak tak vyhnul.
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
Hayran KurguTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa