Do konce hry zbývá jedna minuta
Z dvaceti jedna lidí z tvého týmu žilo už jen šest. V druhém týmu jich žilo ještě jedenáct.
Když se ostatní pokoušeli zadat kód, tak ho zadali špatně, to znamená, že ohrozili život všech lidí v místnosti. Po tom, co se tohle stalo, tak nechali zadávat kódy už jen Chishiyu, protože ten, neměl kód nikdy špatně.
Do konce hry zbývá třicet vteřin
Ty a Tatta jste se připravovali na další formu laserů a ostatní čekali na tvé pokyny. Všichni už byli vyčerpaní a někteří i zranění.
Jestli bude další forma něco těžkého na vyhnutí se, bude to pro ně konec. Nikdo ale nečekal, že poslední forma vás zabije všechny.
Jakmile jsi viděla, jak vypadá poslední forma laserů, vytřeštila jsi oči. Všichni jste marně doufali, že tohle přežijete. Když to Chishiya uviděl, co nejrychleji se pokoušel rozluštit poslední kód.
,,Tohle je nemožné..." Muž vedle tebe začal zoufale brečet. ,,Tomuhle se nemůže nikdo vyhnout!"
,,Přes to vše, co jsme přežili, tak se nás nakonec stejně rozhodli všechny zabít." Žena, která přišla o svou ruku nyní zoufale padla na kolena a čekala na svou smrt.
Podívala jsi se přes sklo a viděla jsi Chishiyu, jak něco hledá. Disko koule se znovu objevila, připravená zabít všechny hráče v druhém týmu.
Do konce hry zbývá deset vteřin
Cítila jsi, jak ti pomalu stéká slza po líčku, když sis uvědomila, že oba týmy za chvíli zemřete. Čas pomalu vyprchával a laser se blížil.
,,Jsme mrtví, jsme všichni mrtví!" Tatta s pláčem padl na kolena. Pak se na tebe podíval a jemně se pousmál. ,,Jsem rád, že jsem tě poznal... malá sestřičko. Kéž bych s tebou mohl strávit více času."
Podívala jsi se na Chishiyu, který na tebe stále zíral.
,,Chsihiyo..." Odmlčela ses a Chishiya se na tebe rychle podíval, když sis pro sebe něco zašeptala. ,,Miluju tě."
Pak už jsi jen zavřela oči a čekala až laser ukončí tvůj život.
5
4
3
2
1
Hra úspněšně dokončena, gratuluji
Nemohla jsi uvěřit tomu, co jsi právě slyšela. Otevřela jsi oči a viděla jsi Chishiyu, jak zadal kód přesně na čas. Otočila ses a viděla jsi, že laser zmizel.
Poté jsi jen vydechla a spadla na kolena. Sklo, které oddělovalo týmy od sebe, začalo pomalu praskat.
Tatta za tebou přiběhl a pevně tě objal. Když to Chishiya uviděl, už to nemohl vydržet, tak prostě z budovy odešel.
Když ses vymanila z Tattového objetí, rozhlédla ses kolem abys našla Chishiyu, ale nikde jsi ho neviděla.
,,Vždyť tady teď byl.." Pomyslela sis, když ses postavila a začala ho hledat.
~~Time skip~~
Když ses vrátila na pláž, rozhodla ses, že si dáš sprchu a pak půjdeš hledat Chishiyu. Cestou zpátky s tebou nejel stejným autem.
Když ses osprchovala, vzala sis na sebe jiné plavky. Byly to ty stejné, které má Kuina, jenom byly červené.
,,Vypadá to, že nemám na výběr a Chishiyu budu muset jít hledat jen v plavkách." Zamumlala sis pro sebe a odešla jsi ze svého pokoje.
V poslední hře jsi mu řekla, že jsi měla důvod, proč jsi šla s Tattou a ne s ním. Ten důvod je, že Tatta je tvůj nevlastní bratr a ty víš, že mu fyzické hry moc nejdou.
Máme společnou matku, ale každý jiného otce, to je důvod proč nemáme stejné příjmení.
Zírala jsi na dveře před tebou a rozhodla ses, že se podíváš, jestli je ve svém pokoji. Není tam. Hledala jsi ho dál, ale nenašla jsi jediný náznak, že by tady někde byl, až jsi narazila na Kuinu.
,,Kuino!" Zavolala jsi na ni. Když tě slyšela, otočila se a běžela tě obejmout.
,,Y/n jsem ráda, že jsi v pořádku!" Zvolala a zkontrolovala, že nemáš nikde žádné zranění. ,,Požádal mě, abych zkontrolovala, že jsi v pohodě, ten bastard ze mě udělal zdravotní sestru!"
,,Co? Kdo tě o to požádal?" Zeptala ses a Kuina se usmála.
,,Tvůj přítel přece. Ukázal se tady chvíli po tom, co jste přijeli a otravoval mě s tím, že se mám ujistit, jestli jsi v pořádku. Já jsem to ale udělala, protože jsem to chtěla sama vědět." Vysvětlila Kuina a ty ses jen usmála.
,,Myslíš Chishiyu?"
,,Kdo jiný by měl být tvůj přítel?" Kuina pobaveně protočila panenky. Pak se zamračila, když viděla Tattu, jak jde k vám. ,,Oh už se nedivím, proč se chová, tak jak se chová. Už vidím ten problém, uvidíme se později y/n!"
,,Počkej já-" Tatta tě přerušil, když zavolal tvé jméno.
,,Y/n!"
,,Jé, čau bráško, jak se vede?"
,,Můžeš mi říct víc o naší matce?"
,,Jasně."
Nevěděla jsi, že jisté hnědé oči, tě po celou dobu z dálky sledovaly.
Chishiyův POV
Potvrdil jsem si, že Tatta a y/n spolu chodí právě v ten moment, kdy spolu odcházeli. Frustrovaně jsem si povzdechl nad tím, že jsem si kdy myslel, že je tady opravdu dobrý důvod proč si vybrala jít s Tattou místo mě.
Strávil jsem dny vyhýbáním se y/n, tím že jsem k sobě do pokoje chodil až pozdě v noci a odcházel jsem brzo ráno.
To bylo nejlepší co jsem mohl udělat, abych necítil tu bolest v srdci. Kuina mě zahlédla, jak jsem pozdě v noci přemýšlel a hned za mnou přišla.
——————————
Děkuji všem za krásné komentáře, nebojte se, všechno čtu! :) ♡
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
FanficTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa