12

235 19 5
                                    

Objevil se další laserový paprsek. Jeden muž vykročil vpřed a dřepl si, aby už nemusel čekat na konec.

Paprsek se rozdělil na dva. Jeden stoupal ze spoda nahoru a druhý klesal ze zhora dolů, což způsobilo, že muže rozdělily na dvě půlky.

Ti na straně codemasterů teď byli rádi, že si nevybrali být v místnosti, kde by vás mohli zabít lasery. Asistenti naopak litovali, že si nevybrali být codemasteři.

,,Všichni se držte zpátky a počkejte až lasery se lasery znovu objeví!" Vykřikla jsi.

Věděla jsi, že lasery můžou změnit směr, takže bude nejlepší se držet co nejdál, aby jsi viděla kam lasery poletí.

úroveň 1 byla úspěšně dokončena, nyní začne úroveň 2

10 úrovní je moc dlouho na to aby asistenti přežili, když na ně každých 30 sekund střílí lasery.

Najednou se objevili 4 lasery. Všem si řekla co mají dělat, aby se jim vyhli. Většina ale byla moc pomalá a lasery jim uřízly buď jejich ruku nebo nohu.

,,Prosím, zrychlete!" Muž začal bušit do skla se slzami proudícími z očí.

Podívala jsi se, jak se daří druhé polovině a všimla sis, že po dokončení první úrovně se jejich místnost změnila.

Chishiya dělal nejvíc co mohl, aby rozluštil kód co nejdřív, mezitím co ostatní hráči z jeho týmu na sebe jen křičeli a hádali se, aniž by dělali něco užitečného.

,,Sklapněte! Když nehcete pomoct, tak nejlepší věc, co můžete udělat je aspoň zavřít vaše huby!" Chishiya rozzuřeně křičel, jak se snažil rozluštit kód.

Všichni z jeho týmu najednou zmlkli a on kód po chvilce rozluštil.

Úroveň 2 byla úspěšně dokončena, nyní začne úroveň 3

Místnost se zase změnila a Chishiya se podíval na situaci ve vaší místnosti. Naštěstí ty a Tatta jste nebyli nijak zranění, ale počet lidí okolo vás se snižoval.

Z dvaceti jedna hráčů zbývalo osmnáct. Stále tady bylo víc a víc laserových paprsků a bylo těžší a těžší se jim vyhnout.

Úroveň 4 byla dokokončena, nyní začne úroveň 5

Do konce hry zbývá osmnáct minut

Chishiya měl potíže s řešením kódu, když tě dál sledoval na druhé straně, jak bojuješ o život. Nemohl pořádně myslet, protože měl pořád v hlavě tu nejhorší myšlenku, co by se mohlo stát. A to, že by jsi mu zemřela přímo před očima.

,,Soustřeď se, Chishiyo, soustřeď se!" Napomenul se.

,,Mám ten kód!" Jeden z jeho spoluhráčů vykřikl a Chishiya ustoupil, aby ten kód mohl zadat.

,,Je to 8465297." Řekl hráč a jakmile kód zadal, světlo na stole se rozsvítilo červeně.

Najednou se uprostřed místnosti objevila disko koule a nekontrolovatelně začala střílet po celé místnosti. Výstřely a křik se rozezněly místností.

Rychle ses otočila a viděla jsi Chishiyu, jak se vyhýbá kulkám, které létají po celé místnosti. Asi po deseti sekundách disko koule zmizela. 10 hráčů bylo mrtvých.

,,Chishiyo.." Byla jsi ráda, že ho žádná kulka nezasáhla.

,,Y/n dávej pozor!" Slyšela jsi Tattu, otočila ses a viděla jsi paprsek mířící přímo na tebe.

Tatta tě jen tak tak stihl strčit stranou a laser tě netrefil. Chishiya přispěchal ke sklu, aby se ujistil, že jsi v pořádku. Byl rád, že jsi nepřišla o žádnou část těla a že se ti nic nestalo.

,,Díky." Postavila jsi se a viděla jsi Chishiyu, jak se na tebe dívá, svou ruku měl položenou na skle.

Přišla jsi k němu a položila svou ruku na místo, kde měl on tu svoji.

,,Říkal jsem ti, že máš jít se mnou." Jeho hlas byl starostlivý, ale se špetkou sarkasmu.

,,Někdo musí dávat pozor na Tattu a já jsem jediná, která to dokáže." Řekla jsi mu a povzdychla si.

I když jste oba málem zemřeli, pořád jsi mluvila o Tattovi. Ten fakt, když Chishiya přišel na to, proč jsi šla s Tattou, mu v hlavě udělal akorát ještě větší nepořádek.

,,Hej! Hej Chishiyo!" Zavolala jsi na něj a mu se rozšířily zorničky.

To bylo vůbec poprvé, co jsi ho oslovila jeho jménem a vypadalo to, jakoby Chishiya poprvé slyšel někoho říct jeho jméno.

,,Ty... ty jsi mě oslovila mým jménem." Nemohl skoro uvěřit tomu, co právě slyšel. Usmála ses na něj.

,,Je tady jeden důvod, proč jsem si vybrala jít s Tattou, dobře? Když se odtud dostaneme živí, slibuji ti, že ti to všechno vysvětlím." Řekla jsi a Chishiya si v hlavě konečně udělal pořádek.

Místo odpovědi jen přikývl a vrátil se zpět k řešení kódů. Držel se toho, co jsi mu řekla a cítil se šťastný, že je tady šance, že by sis vybrala jít s ním.

,,Dobře Tatto, tohle zvládneme."

~~Time skip~~

Úroveň 6 úspěšně dokončena, nyní začne úroveň 7

Úroveň 8 úspěšně dokončena, nyní začne úroveň 9

Do konce hry zbývá 5 minut

Víc a víc lidí na tvé straně umíralo, jak lasery přibývaly a zbývalo míň místa k uhýbání. Chishiya na jeho straně taky dělal, co nejvíce mohl a hlavně se snažil nedělat chyby, aby víc neplýtval časem.

Dokončil devátou úroveň a konečně byl čas na desátou, poslední úroveň. Do konce hry zbývaly tři minuty. Požádal ostatní, aby mu pomohli a aby se ujistili že je kód zadán správně.

Jedna chyba je mohla stát jejich životy a jedna ztracená vteřina mohla stát životy hráčů v druhém týmu. Životy codemasterů měl teď Chishiya v rukou, mezitím co životy asistentů záležely na energii, která jim zbývala. A taky na Chishiyovi.

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat