16

270 19 3
                                    

,,Vážně? To je to, co tě teď zajímá?" Pozvedla jsi obočí a Chishiya se ušklíbl. ,,Neměla jsi večeři, ale už jsi tady."

Poklepal na prázdné místo vedle sebe. Sedla sis vedle něj. Měl na sobě další mikinu, zamyslela ses nad tím, kolik jich ještě asi má.

,,Brzy mi dojdou, pokud si je budeš pořád nechávat." Chishiyův hlas byl hravě sarkastický. Zasmál se nad tvou reakcí. ,,Teď tě dokážu lehce číst."

Ještě než tě dokázal číst, vždycky ho zajímalo, nad čím zrovna přemýšlíš. Nikdy to ale nevěděl, protože byl tvůj obličej stejně bez emocí, jako jeho.

,,Neboj se, vrátím ti je." Ujistila jsi ho a on se na tebe usmál.

,,To bys měla, jinak budu muset zbít všechny, kdo se na tebe podívají, protože nebudeš mít mojí mikinu, která by ti zakrývala tělo."Nečekala jsi, že Chishiya řekně něco takového a přitulila jsi se do jeho mikiny.

Mezi váma byla klidné ticho. Oba jste si užívali přítomnost toho druhého. Pozorovala jsi jak jemný vítr cuchá Chishiyovi vlasy.

,,Jestli se na mě budeš dál tak dívat, možná udělám nějakou blbost." Podíval se na tebe a ty ses začervenala. Netušila jsi, že ví, že se na něj díváš.

,,Pořád se snažím přijít na to, zda jsi hloupý, nebo ne." Pokoušela jsi se v rozpacích nekoktat.

,,A na co jsi přišla?" Zeptal se tě a usmála ses na něj.

,,Jsi celkem hloupý, protože chceš být blízko mě, ale jinak jsi celkem chytrý." Odpověděla jsi mu a on na tebe nechápavě pohlédl.

,,Proč po mně chceš abych se od tebe držel dál?" Lehce jsi vytřeštila oči, když sis uvědomila, že jsi řekla až moc.

,,Já...ehm.." Nedokázala jsi najít správné slova. ,,Tatta mě asi bude hledat, musím jít."

Postavila jsi se a chtěla jsi odejít, ale Chishiya tě chytl za zápěstí a otočil tě směrem k němu. Všechno se stalo tak rychle, že sis ani neuvědomila co se děje, dokud jsi neucítila Chishiyovy rty na svých.

,,Přestaň na chvíli mluvit o svém bratrovi a soustřeď se na nás." Chishiya tě pustil, aby jsi mohla vstřebat to, co se právě stalo.

,,Já... já-já" Chishiya se zasmál, než tě znovu políbil.

Tentokrát jsi mu polibky vracela, mezitím co, jsi své ruce omotala okolo jeho krku. On své ruce položil na tvé boky. Po chvíli, jste se od sebe rozdělili, abyste se nadechli. Opřela jsi své čelo na jeho.

,,Nemůžu uvěřit, že jsi žárlil na mého bratra." Zasmála ses a Chishiya jen protočil panenky.

,,Kdyby jsi mi to řekla dřív, tak bych neměl důvod žárlit." Chishiya se zamračil a ty ses zasmála.

,,Je tak zábavné tě sledovat." Řekla jsi nahlas myšlenku, která ti právě prolétla hlavou a Chishiya se ušklíbl.

,,Jsem rád, že si myslíš, že jsem zábavný."

Chtěla jsi něco říct, ale začlo ti kručit v břiše. Schovala jsi svůj obličej do Chishiyovi hrudi, aby neviděl, že se červenáš.

,,No vidíš, to je důvod, proč jsem ti řekl, že máš přijít až po večeři." Chishiya tě chytil za ruku a ty jsi ho nechala aby tě odvedl.

Ne že by jsi měla na výběr, chtěla jsi ho držet za ruku, od toho momentu, kdy jste se poznali a teď jste se dokonce políbili.

,,Takže kdy jsi dovolil ostatním na tebe sahat? Slyšela jsem, že normálně nemáš rád fyzický kontakt." Začala jsi konverzaci a Chishiya se ušklíbl.

,,Od toho dne, kdy jsi dala svou špinavou ruku na mé rty." Řekl se sarkasmem v hlase a ty jsi protočila panenky.

,,Moje špinavá ruka ti zachránila život a teď drží tvou čistou ruku." Upozornila jsi.

Poté jsi viděla známou skupinku za rohem. Okamžitě jsi pustila Chishiyovu ruku a dala si ji do kapsy.

Chishiya si všiml, jak jsi zareagovala. Ty jsi ale netušila, že tě takhle pozoruje už delší dobu. Kdykoliv jsi je viděla zpozorněla jsi.

Kdykoliv jsi procházela kolem nich, vždy jsi se snažila vyhnout Chishiyovi, nebo komukoliv kolem tebe. A ne jen to, hlavní důvod proč jsi se s Chishiyou schovávala, když jsi s ním byla, byl právě, aby ses vyhýbala téhle skupince.

Chishiya nevěděl důvod, proč se jim vyhýbáš, ale jakýkoliv ten důvod mohl být, věděl, že tahle skupinka chlápků jsou problémáři a ty před nimi schováváš něco důležité.

Jak jste kolem nich procházeli, jejich vůdce se na tebe zamračil, ale ty ses na něj jen v klidu podívala.

Znala jsi je, určitě jsi je znala. Tyhle slova teď zněly Chishiyovi v hlavě. Kdyby je neznala, nezachovala by se tak, jak se zachovala.

Chishiya si pozorně prohlížel šest mužů. Jejich vůdce držel katanu, mezitím co ostatní měli dýky, nože, luky a samozřejmě pistole.

Oni byli součástí armády tady na pláži. To vysvětlovalo, proč mohli mít zbraně. Neznamenalo to ale, že armádě pomáhají.

Možná se k armádě připojili jen proto, aby mohli mít ke zbraním přístup. Kdo ví..V jedné věci si byl ale Chishiya jistý, oni jsou tví nepřátelé.

Nic bys jim bezdůvodně neudělala, takže se Chishiya rozhodl, že zůstane potichu.

,,Ahhhh potřebuji se protáhnout." Protáhla sis ruce a Chishiya se jen zasmál, jak ses snažila zamaskovat to, proč jsi pustila jeho ruku.

,,Chrání mě před nimi?" Pomyslel si Chishiya. když si vybavil obličeje šesti mužů.

Když skupinka chlápků zatočila za roh, upřeně ses dívala do země a říkala sis sama pro sebe, že to co jsi teď udělala bylo správné.

,,Hej podívej se na mě." Chishiya pozvedl tvou bradu, aby ti viděl do očí. ,,Všechno bude v pořádku, slibuji."

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat