7

279 19 1
                                    

Myslí si, že by bylo vtipné, kdyby vedle mě bydlel člověk, který se mě snaží zabít.

Byl jsem pověřen ukázat y/n její pokoj, takže jsem ji tam zavedl. Celou cestu jsme mlčeli. Trapné ticho. Jedna věc mě ale zajímala, tak jsem ticho prolomil a promluvil jako první.

,,V poslední hře, kdy jsme hledali bezpečnou zónu, jsi vlezla do cesty když té ženě explodovala hlava, proč jsi to udělala? Zeptal jsem se aniž bych se na ní podíval.

,,Tvoje mikina byla bílá, nechtěla jsem abys tam měl krvavé skvrny, tak jsem se před tebe postavila. Navíc, tvoje mikina se mi moc líbí." Odpověděla. Takovou odpověd jsem vážně nečekal.

Udělala to jen kvůli mé mikině? Jaká blbá výmluva...

...počkat, nad čím to zas přemýšlím. Však mě to nezajímá, je mi to jedno!

Normální POV

Rozhlížela ses kolem sebe a snažila se zapamatovat cestu, kterou tě Chishiya vedl k tvému pokoji. Když jste šli, viděla vás Kuina. Chishiya značně zrychlil.

,,Takže to je ta dívka o které jsi mluvil?" Zeptala se Kuina. Dříve, než stihl Chishiya odpovědět přišla Kuina za tebou a chytla tě za ruku, kterou ti následně potřásla. ,,Ahoj, já jsem Kuina, těší mě."

,,Y/n. Potěšení je na mé straně." Oplatila jsi jí úsměv. Pomyslela sis, že ty a Kuina budete dobré kamarádky.

,,Vím, že se Chishiya může zdát zlý, ale neboj se, až ho poznáš uvidíš že-" Chishiya Kuinu přerušil.

,,Tady je tvůj pokoj!" Řekl naštvaně. Obě jste na Chishiyu pohlédly. ,,Pokud budeš něco potřebovat, zeptej se Kuiny, ráda ti pomůže."

Chishiya odešel do svého pokoje, který je hned naproti tvého.

,,No to je mi novinka." Řekla Kuina a protočila očima. Vzala klíč a odemkla tvůj pokoj. ,,Jdi se převlíct, pak tě tady trochu provedu."

Nestihla jsi nic odpovědět, protože Kuina hned zavřela dveře. Pak šla k Chishiyovi do pokoje, věděla, že dveře nechával vždy odemčené, takže se tam bez problémů dostane. Viděla Chishiyu jak se dívá z okna ven.

,,Jdi pryč." Štěkl po Kuině Chishiya, když se Kuina opírala o rám dveří.

,,Později půjdeme s Shadow do bazénu." Řekla Kuina, ale Chishiya na ni ani nepohlédl.

,,Tak?" Řekl Chishiya a čekal až Kuina odejde.

,,Znáš pravidlo "nosit pouze plavky" že jo? y/n na sobě bude mít jen plavky." Tentokrát už se Chishiya na Kuinu ohlédl.

,,Tvoje pointa?"

Kuina se jeho náhlému pohybu usmála. Věděla co má říct dál.

,,No, protože půjdeme do bazénu, možná bys mohl být schopen ochránit svou přiltelkyni, před těmi chlapi, co tam budou." Kuina rychle otevřela dveře. Chishiya se po ní ohlédl.

,,Ona není-" když se Chishiya otočil, Kuina už zavřela dveře.

Přišel k tvým dveřím a slyšel, jak se bavíš s Kuinou.

,,Sluší ti to!" Vyjekla Kuina nadšeně. Slyšel, jak s ní nesouhlasíš.

,,Tohle je cesta k odhalení. Plavky se skoro vůbec nelyší od spodního prádla." Podotkla jsi a v tom momentě Chishiya otevřel dveře.

Měla jsi na sobě jen černé plavky. Když tě viděl okamžitě odvrátil oči.

,,Vypadáš směšně." Řekl Chishiya. Sundal si mikinu a hodil ti ji.

Chytila jsi mikinu a viděla jeho tělo. Měl ho dobře vypracované. Než ses na něj ale stihla déle dívat, Chishiya zalezl zpátky do svého pokoje a zamkl dveře.

,,Co to bylo?" Zeptala se Kuina a podívala se na Chishiyovu mikinu.

,,To je roztomilé! Chishiya nikdy nikomu nedovolil půjčit si nějakou jeho věc, natož jeho mikinu!" Řekla Kuina a přitom se celou dobu usmívala.

,,No, myslím, že mi to trochu schová můj hrudník, ale s mýma nohama asi nemůžeme nic dělat." Řekla jsi, když sis oblíkla mikinu. Cítilas Chishiyovu vůni.

Potom, co sis zapínala mikinu ses usmála.

,,Tak půjdeme?" Ukázala jsi a Kuina přikývla.

Když jste přišly k bazénu všichni se bavili. Bavili se, jako kdyby zapomněli na všechny ty hry. Jako kdyby existovala jen pláž.

,,No, tak to je zajímavé.." Odmlčela ses a sledovala, jak si každý užívá.

,,Čau kočko, nechceš si se mnou trochu užít?" Ušklíbl se na tebe nějaký chlap který ti vlezl do cesty. Ty jsi jen uchopila rukojeť svého meče.

,,Vypadni odsud, než ti ten tvůj obličej rozbiju. Varovala ho Kuina dřív, než si stihla cokoliv udělat.

Chlápek okamžitě odešel. Kuina jen otráveně povzdechla.

,,Jaký parchant." Řekla naštvaně. Ty jsi jen povytáhla obočí a usmála se na ni.

,,Myslím že tady budu moct být sama sebou." Zašeptala sis sama pro sebe a podívala se dolů na svůj meč.

Tady se můžu volně ukázat. Tady nemusím skrývat svou tvář, nebo před někým pořád utíkat.

Na tomhle místě mě nikdo nezná jako Shadow. Znají mě pouze jako y/n  která se snaží žít jako všichni ostatní. Nedaleko vpředu jsi zahlédla Arisua a Usagi.

,,Oh, já je znám!" Vykřikla jsi a rozešla se směrem k nim.

Pak ses ale zastavila, protože sis uvědomila, že oni tě znají pouze jako Shadow, takže tě teď nepoznají.

,,Ty je znáš?" Zeptala se tě Kuina.

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat