,,To je dost pravidel." Zamumlala jsi.
Všichni jste se na sebe dívali, snažící se přijít na to, kdo bude codemaster a kdo asistent. Chishiya byl rozhodnutý, že bude codemaster.
,,Musíme se rozhodnout rychle!" Zvolal jeden z hráčů. Podívala jsi se na Chishiyu.
,,Pojďme být codemasteři." Poprosil Chishiya a ty ses obrátila na Tattu.
,,Nejsem až tak chytrý, asi budu spíš asistent." Řekl Tatta a ty sis povzdychla.
Zamyslela ses nad tím. Křížové hry jsou kombinace kárových a pikových her. Když to rozdělíš na chytrost a sílu, tak codemasteři budou více chytřejší hráči a asistenti budou hráči s lepší fyzičkou.
Jak moc jsi chtěla jít s Chishiyou, vybrala sis, že budeš asistent, takže budeš moct pomoc Tattovi s přežitím této hry.
,,Hodně štěstí Chishiyo, doufám, že to přehodnotíš a budeš spolupracovat s týmem." Řekla jsi mu, ale on byl jen zklamaný z toho, že sis vybrala být s Tattou a ne s ním.
Chishiya, který nikdy nezaváhá, se tě teď snažil oslovit, mezitím, co jsi odcházela s Tattou.
Chtěl ti říct, aby jsi zůstala po jeho boku, že byste spolu kód rozluštili. Chtěl aby sis vybrala jeho, ale ty jsi tak neudělala. Chtěl aby jsi byla codemaster, protože asistent vyžaduje dovednosti pro přežití podle pravidel.
Přesto jsi to neudělala, odešla jsi od něj. Vybrala sis být radši s Tattou, než s ním. Kromě toho jsi ani neváhala jít s Tattou, když ti nabídl, že můžete být codemasteři.
Udělal to. Chytil se za hruď, kde cítil tu bolest. Řekl jsi, že se do tebe nezamiluje, ale cítil, že zeslábl, když jsi od něj odešla.
Pořád nemohl pochopit, proč sis vybrala políbit jeho a ne Tattu, ale snažil se na to vše zapomenout a soustředit se na nadcházející hru.
Codemastři skončili v místnosti, před nimi byly na stole čtyři prázdné čtverce a za stolem bylo velké sklo, za které ale nešlo vidět.
Také byly po jejich místnosti rozházené různé věci na zemi. Když už tam byli všichni hráči, velké sklo před nimi se náhle rozsvítilo a uviděli všechny asistenty na druhé straně.
Jejich místnost byla čistě bílá s kruhy na obou koncích stěny. Chishiya tě v davu hráčů hned našel, a když jsi ho uviděla, přerušila jsi váš oční kontakt.
Časový limit je 30 minut
Hra začíná právě teď
Pořád jsi nemohla pochopit, proč jsi ty a všichni ostatní asistenti skončili v prázdné místnosti. Slyšela jsi druhý tým, jak se baví mezi sebou a snaží se rozluštit první kód.
Uviděla jsi Chishiyu, jak stojí v rohu, poslouchá hudbu a sleduje zbytek jeho týmu, jak se snaží.
,,Myslím, že nemůžem udělat nic, pro to, abychom jim pomohli." Řekli ti Tatta a pozoroval s tebou codemastery.
,,Ale pravidla říkají, že asistenti musí dělat vše pro to, aby přežili..." odmlčela ses na chvíli a rozhlédla se po místnosti. ,,Ale proč jsme skončili v úplně prázdné místnosti?"
Pozorovala jsi místnost a nemohla sis nevšimnout kruhů na zdech.
————
Laser vypadá asi tak jako na obrázku níže, jen je červený a místnost je širší————
,,Hra se jmenuje Laser beams a je to křížová hra. Jestli je logická část na jejich straně, tak fyzická část hry bude tady." Vysvětlovala jsi a zbytek tě se strachem v očích mlčky poslouchal.
,,Na co narážíš?" Zeptal se tě jeden z nich.
,,Pravidla říkají, že čím víc toho codemasteři rozluští, tím těžší hra bude. Neznamená to že to bude těžší jen pro ně, ale i pro nás." Dále jsi vysvětlovala a pozorovala kruhy na zdech.
Jakmile jsi věděla, co se stane na vaší straně, otočila ses a zabouchala rukou na sklo.
,,Poslouchejte! Zrychlete prosím všichni s rozlušťováním těch kódů!" Zakřičela jsi a všichni se na tebe otočili.
I Chishiya si sundal sluchátka, aby zjistil, co se děje.
,,Jmenuje se to Laser beams z nějakého důvodu, čím těžší kód bude, tím těžší bude pro nás přežít, budem se muset více vyhýbat laserům." Když jsi dokončila větu, slyšela jsi, jak se za tebou něco aktivovalo.
Otočila ses a jeden z kruhů se rozpohyboval a najednou se objevil laser.
Mířilo to přímo na vás všechny. Připravila ses tomu vyhnout.
,,Všichni, dřepněte si!" Rozkázala jsi a všichni tak udělali.
Objevily se další dva lasery, mířily na tvou hlavu a kotník. Všem se jim podařilo vyhnout, až na jednu starou paní, která byla moc pomalá, aby uhla a laser na jejím kotníku jí uřízl nohu.
Všichni v druhé místnosti mlčky sledovali ten horor, co se děl u vás. Jakmile Chishiya uviděl, co se u vás děje, sundal si kapuci a připojil se k ostatním na pomoc s luštěním kódů.
Všichni ví, že normálně v týmu nepracuje, ale když viděl, že musíš bojovat o svůj život, nechtěl nic jiného, než tě odsud co nejrychleji dostat.
,,Všichni zrychlete! Všichni tady zemřeme, pokud nedokončíte svůj úkol!" Jeden z hráčů na tvé straně začal řvát se strachem o svůj život.
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
FanfictionTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa