21

234 22 3
                                    

Když jsem zjistil, co se Hiro chystá udělat, bez váhání jsem vykopl dveře a vběhl do domku. Odstrčil jsem ho vší silou a rychle běžel za y/n.

Viděl jsem, že toho otráveného jídla nesnědla moc, ale byla v kritickém stavu.

Ten další kluk, co tam byl s nimi, Kato, byl už mrtvý. Řekl jsem Kuině aby mi donesla co nejvíc vody co najde a začal jsem ošetřovat y/n.

,,Vydrž to y/n, prosím vydrž to..." Prosil jsem a snažil se dělat nejlepší, co jsem mohl.

————
O jedu toho moc nevím, ale pojďme si představit že ho z tebe Chishiya nějak zázračně dostal.
————

Úlevou jsem si oddychl, když jsem konečně dostal všechen jed z jejího těla pryč. Teď v klidu ležela na gauči a podřimovala.

,,Jsi vážně hloupá, víš to." Zamumlal jsem, jak jsem ji pozoroval.

,,A taky je pěkně šílená, teď jsem vážně ráda, že jsme s Shadow kamarádky." Řekla Kuina. Při zmínce jména Shadow jsem si vzpomněl, že jsem přivázal toho kluka k židli a teď s ním musím něco udělat. Nejdřív ho chci ale vyslechnout.

,,Dávej pozor na y/n, musím ještě něco udělat." Řekl jsem Kuině a ona přikývla.

Normální POV

Pomalu jsi otevřela oči a první, co jsi viděla byly hnědé zorničky, jak na tebe upřeně zírají.

,,Jsi vzhůru!" Usmál se na tebe, když ti pomáhal se posadit.

Krutá bolest ti projela břichem a Chishiya se na tebe starostlivě podíval.

,,Opatrně." Řekl ti jemným hlasem. Uvědomila sis, že jste ještě stále ve hře.

,,J-jak ses sem dostal?" Zeptala ses ho slabým hlasem.

,,S Kuinou jsme tě sledovali." Odpověděl s úšklebkem.

,,Sledovali jste mě? Proč?"

,,Protože jsi lhala o svém vízu. Jsem připravený hrát všechny hry s tebou a chránit tě, ale nechápu, proč ses rozhodla, že budeš tuhle hru hrát sama." Chishiya se na tebe zamračil.

,,Máš vízum ještě na týden, tak proč chceš kvůli mě zbytečně riskovat svůj život?" Zeptala ses ho. Chishiya si povzdechl.

,,Jen jsem si chtěl být jistý, že se vrátíš zpátky živá, dobře?" Chytl tě za ruku a políbil ji.

Kuina se usmála, jak slyšela vaši konverzaci. Ona moc dobře ví, že by Chishiya obětoval kohokoliv, jen aby si zachránil svůj život. Kromě tebe. Udělal by cokoliv pro to, aby jsi byla v pořádku.

Potom jsi si vzpomněla, že tě Hiro otrávil jedem a ty jsi byla na hranici života a smrti.

,,Jak jsi ze mě dostal ten jed pryč?" Zeptala ses Chishiyi.

,,Než jsme se objevili tady, tak jsem studoval medicínu." Chishiya odpověděl a ty jsi přikývla.

,,Aha..." Tvoje oči zamířili na Kata.

,,Snědl víc jedu než ty." Chishiya řekl, když si všiml, že se díváš na Kata a vysvětlil proč zemřel tak rychle.

,,To je pravda, já jsem měla jen dvě lžíce, mezitím, co on jedl, jako kdyby to bylo jeho první jídlo za tento týden. Řekla jsi. ,,A co Hiro?"

,,No, za to, že ti ublížil, jsem ho musel z tohoto světa odstranit." Viděla jsi Chishiyův smutný výraz. ,,Kdybych přišel dřív, nemusela jsi trpět."

,,Chishiyo, podívej se na mě..." Pohlédla jsi mu hluboko do očí. ,,Kdyby jsi mě sem nesledoval, tak už bych byla dávno mrtvá, takže ti děkuji, že jsi mi zachránil život."

Chishiya se k tobě přiblížil, protože tě chtěl políbit, ale v tu chvíli se Kuina rozhodla, že se konečně ukáže.

,,Jak moc chci, abyste se vy dva políbili, ale dovolte mi vám připomenout, že jsme stále ve hře." Ukázala svůj telefon s odpočtem a viděla jsi, že do konce hry zbývá ještě pět hodin.

,,Můj cíl byl číslo sedm a-" Chishiya ti dal svůj štítek a ty jsi vytřeštila oči. ,,Počkej chvilku, ty mi chceš říct, že jsi číslo sedm?"

,,Ano a dávám ti svůj štítek aby jsi měla všechny body které potřebuješ."

,,Ale co ty a Kuina?"

,,Ten kluk, který tě otrávil měl u sebe osm štítků a já jsem vzal další dva štítky od dvou hráčů, kteří se zabili, mezitím co jsi spala." Chishiya ti odpověděl a poté pohlédl na Kuinu.

,,Hráč který byl po mně, dostal můj štítek a nakonec se ukázalo, že její štítek byl můj cíl, což bylo lehčí jej dostat, dokud se Chishiya nerozhodl ji upálit zaživa." Kuina ukázala štítek s číslem 73 a Chishiya se ušklíbl.

Chishiyův POV

,,Takže máme všichni deset bodů? Tak to už jen musíme počkat než hra skončí." Řekla y/n a já jsem přikývl.

,,Dobře, tak já vás nechám na chvíli osamotě. Půjdu se porozhlédnout po okolí, třeba najdu něco užitečného, cestou jsem sem viděla obchod." Řekla Kuina a šla.

,,Nechoď moc daleko." Y/n ji starostlivě řekla a Kuina přikývla.

Když Kuina odešla, nastalo mezi mnou a y/n ticho.

,,Co se stalo Hirovi?" Najednou se mě zeptala.

Předpokládal jsem, že Hiro je ten kluk, kterého jsem předtím svázal k židli.

,,Už jsem ti to řekl, odstranil jsem ho z tohohle světa." Odpověděl jsem a trochu zakoktal.

,,To bys neudělal." Usmála se na mě a mé srdce vynechalo ránu.

Snažil jsem se potlačit mé emoce a tak jsem si odkašlal.

,,A jak to můžeš vědět?" Pozvedl jsem jedno obočí a její úsměvavý obličej se najednou proměnil v zamračený.

,,Protože..." Ztlumila svůj hlas a začala si hrát s prsty.

Mohl jsem potvrdit, že se bála toho, co mi o ní Hiro řekl. Chytl jsem ji za ruku a ona se na mě se slzami v očích podívala.

,,Y/n, už všechno vím... a nemám z tebe strach."

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat