Jakmile byli pryč, vydechla jsi. Podívala jsi se na Chishiyu.
,,Jsou věci které prostě nepochopíš. A já mám důvod tyhle věci dělat. Jestli jsi opravdu chytrý, tak se ode mě budeš držet dál." Chishiya jen pokývl hlavou. Tím ses ujistila, že tě pochopil. Tak ses rozešla pryč.
Nebo sis aspoň myslela, že už tě konečně pochopil. Když jsi šla, nemohla sis nevšimnout, že jde Chishiya pořád za tebou.
,,Říkala jsem ti, že jestli jsi chytrý-" Nedokončila jsi větu, protože Chishiya najednou zvedl ruce vzhůru.
,,Nejsem chytrý, jsem opravdu opravdu chytrý. Takže tvá definice mé chytrosti neovlivňuje moje intelektuální znalosti." Usmál se na tebe a ty jsi obrátila oči v sloup.
,,To je jedno." Poraženě jsi vzdechla a sklopila hlavu dolů. Když jsi se podívala na Chishiyu, viděla jsi za ním známou osobu. ,,No to snad ne!"
Byl to Tatta, mířil směrem k Ann. Když tě zahlédl, rozšířily se mu zorničky. S úsměvem na tváři se k tobě přibližoval.
,,Jsi to ty!" Vykřikla jsi a bez varování jsi se k němu rozběhla a objala ho.
Chishiya byl šokován tvou náhlou akcí. Pak přimhouřil oči směrem k Tattovi.
,,Jsem ráda, že jsi naživu." Usmála jsi se na Tattu. Ten se ale ještě vzpamatovával z toho, jakým gestem jsi ho přivítala.
,,Jo, jsem rád, že jsi naživu." Řekl Chishiya se sarkasmem v hlase, když k vám přišel.
,,Umm, mohli bychom si s Tattou popovídat v soukromí?" Zeptala ses a ani jsi nečekala na odpoveď, odtáhla jsi s sebou Tattu pryč.
Chishiyův POV
Sledoval jsem, jak se ti dva otočili a odešli spolu někam za roh. Zavrtěl jsem hlavou, když jsem si vzpomněl jak šťastná byla, když viděla Tattu živého.
Právě jsem ji zachránil život a ona mi ani nepoděkovala! A Tatta! Co s ní má sakra společného?
Otočil jsem se a rozešel se směrem na střechu.
Připomněl jsem si, že by mě neměly ovládat mé emoce. Neznamenalo by to nic dobrého. Neměl bych si pouštět y/n tak blízko k sobě, když kvůli ní cítím něco, co ve mně vyvolává tyhlety myšlenky.
S lidským srdcem se dá lehce manipulovat... Jen se potřebuji ujistit, že k y/n nic necítím, proto si potřebuju na střeše pročistit hlavu.
Když jsem dorazil na střechu, viděl jsem y/n a Tattu, jak se vrací zpátky k bazénu, kde už není tolik lidí. Vypadali spolu tak šťastně, y/n dokonce strčila Tattu do bazénu.
Když Tatta požádal y/n, aby mu pomohla z bazénu vylézt, tak ji stáhl k sobě do vody a začali se smát a cákat na sebe vodu. Byl jsem naštvaný, když jsem viděl, že jsou ti dva spolu. Už jsem to dál nemohl vydržet, tak jsem šel k sobě do pokoje.
Jestli se mají ti dva rádi, tak je to v pořádku, je mi to jedno. Stejně mi na y/n nezáleží!
Jo, je mi jedno, jestli se ti dva milují, je mi jedno, jestli se líbají. Bylo by mi jedno i kdyby spolu třeba chodili!
Rozčílil jsem se kvůli nim tak, až jsem si musel sednout a třít si spánky od bolesti hlavy.
Jestli je mi to opravdu jedno, proč se takhle cítím?
≈Time skip≈Nastal den, kdy mi došlo vízum, takže jsem musel jít hrát další hru. Vzal jsem si své číslo a šel k autu. Měl jsem štěstí, protože auto bylo plné a poslední místo u okna jsem si zabral já.
Myslel jsem, že už jsme všichni, ale pořád ještě jeden člověk chyběl. Byla to ona.
Y/n...
Musím jí udělat místo, než si sedne k někomu jinému.
,,Zdar Cheese." Pozdravila mě, ale já jsem její pozdrav ignoroval.
Auto se konečně rozjelo. Y/n se pořád jen dívala z okna. Tohle byla jediná možnost ji pozorovat takhle zblízka.
Pramínek jejích vlasů měla zastrčený za uchem a její zorničky se pohybovaly, podle toho, jak jsme míjeli přírodu venku. Přistihl jsem se, jak se dívám na její rty a vzpomněl si, jak mě políbila.
Miluje Tattu..
Zapomněl jsem na tu vzpomínku a začal se soustředit na cestu. Auto prudce zatočilo a y/n se ramenem opřela o to mé.
Pak se mi podívala do očí. Měl jsem pocit, že mi poskočilo srdce. Usmála se na mě a vrátila se zpět k sledování přírody z okna. Cítil jsem, jak se mi mihotají motýlci v břiše.
Ach y/n co to se mnou děláš?
Nemůžu do tebe být zamilovaný...
Proč ve mně vyvoláváš takové pocity?
Přestaň s tím Chishiyo..
,,Jsi v pohodě?" Její hlas mě vytrhl z mých myšlenek.
Přiložila mi ruku na čelo. Při jejím doteku jsem sebou trhl.
,,Tvůj obličej je trochu červený, ale teplotu nemáš. Je ti dobře?" Sundal jsem její ruku z mého čela a otočil se od ní na druhou stranu.
Naštěstí jsme dorazili na místo a y/n byla první kdo z auta vylezla. Držel jsem si hruď a pokoušel uklidnit tlukot mého srdce, než z auta vystoupím.
Seber se Chishiyo. Láska není pro tebe.
,,Zajímalo by mě, jakou hru dostaneme." Řekla y/n, když zírala na budovu před náma.
,,Kdo ví?" Pokrčil jsem rameny a prohlížel si budovu.
,,Doufám, že nebude srdcová.." Y/n mi věnovala upřímný pohled, jako by o mě měla starost.
Nechtěla bych přijít o své světlo, pokud by ta hra byla srdcová..." Smutně si povzdychla a jemně se na mě usmála. Já jsem jen zvedl obočí a vstřebával to, co právě řekla.
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
FanficTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa