19

220 19 3
                                    

,,Chceš snad zemřít, Hiro?" Vůdce pohrozil chlapci jménem Hiro. Ten jen zavrtěl hlavou.

,,N-ne pane..."

,,Výborně! Teď mi najdi někoho, koho můžu zabít! Hahahah!"

Pohlédla jsi na velkou obrazovku na nebi, aby ses podívala, jak se hra vyvíjí."

Zbývájící čas: 23 hodin a 40 minut

Hráčů naživu: 87

Od začátku hry uběhlo teprve dvacet minut a už je třináct mrtvých hráčů. Viděla jsi Hira i s jeho vůdcem, jak nesou kanystry s benzínem. Zaskočeně jsi vytřeštila oči.

,,Plánujou nás tady všechny zabít." Zamumlala jsi.

,,Vážně jsi takový zbabělec, který se bude schovávat za pistolí? Jeden z tvých kamarádů má meč, neříkej mi, že ani neumíš s mečem a musíš mít pistoli." Vyzvala jsi ho a slyšela jsi, jak muž vztekem zavrčel. Poté odhodil pistoli a vzal si meč od Hira.

,,Pojďme tohle dokončit, ten tvůj úsměv ti z tváře rychle zmizí." Muž se rozběhl proti tobě.

Ukročila jsi na stranu a udeřila jsi ho do hrudníku. Slyšela jsi jak bolestně zasyčel, když si chytl jeho krvácející hruď.

,,To je vše co dokážeš? Vždyť jsme ještě ani pořádně nezačali." Ušklíbla ses na něj. Muž začal agresivně řvát.

,,JÁ TĚ ZABIJU!" Ukončila jsi jeho život jedním pohybem.

,,Amatér"

Podívala ses na Chishiyovu mikinu a viděla jsi, že je pocákaná krví.

,,To nee, ten mě totálně zabije..." Zamračila ses, jakmile jsi pomyslela na Chishiyu. ,,Už mi chybí..."

,,P-promiňte, děkujeme, že jste nás zachránila. Já se jmenuji Hiro a tohle je Kato." Hiro za tebou přišel a uklonil se.

Byli to jen dva malí kluci. Bohužel se připojili do hodně kruté hry.

,,Pojďte se mnou, najdeme nějaké bezpečné místo." Postavila ses a vzala sis svůj meč. Potom jste se šli schovat do malého domku kolem kterého jsi procházela už dřív.

Dům byl jen pro jednoho člověka. Byl tady gauč s malou ložnicí, vedle které byla hned koupelna. Kuchyň byla malá a v celém domku bylo jen jedno okno.

,,Zatím zůstaneme tady. Budem tu v bezpečí." Sedla sis na gauč a odpočívala.

,,J-já mám s sebou jídlo, kdybyste měli hlad." Hiro vytáhl z jeho batohu konzervy s jídlem na stůl. Jen ses usmála.

,,Našel jsem nějaký příbor." Řekl Kato a donesl tři lžíce a vidličky.

,,Děkuji." Vzala sis konzervu a začala jíst.

Kato si taky jednu vzal a nabral si plnou lžíci jídla.

,,T-takže jak se jmenuješ? Teda p-pokud ti nevadí, že se ptám." Hiro se stydlivě zeptal. Vypadal roztomile.

,,Y/n." Krátce jsi mu odpověděla a dál jedla.

,,Y/n, jak hezké jméno. Vážně se omlouvám, že tohle říkám... ale budu potřebovat tvůj štítek." Ze stydlivého Hira se najednou stal člověk, ze kterého šel až strach.

Potom Hiro položil osm štítků na stůl, byly to ty, co předtím nasbíral jejich vůdce. Najednou jsi ucítila, jak se ti motá hlava. Odložila jsi jídlo na stůl.

,,Vidíš, otrava jídlem je má specialita, pomáhá mi tady celou dobu přežít." Hiro se postavil. Ty a Kato jste najednou ucítili strašlivou bolest v žaludku.

,,A díky tebe, ušetřila jsi mi čas se zabíjením toho předchozího muže. Teď už potřebuju jen dva štítky a to budou ty vaše." Hiro pokračoval v mluvení a ty a Kato jste začali zvracet.

,,Srdcové hry jsou mé speciality. Ve skutečnosti jsou strašně jednoduché. Dělám že jsem ten nejslabší a když jejich srdce změknou, tak udeřím svou ránu. Hiro před tebou poklekl a chytl tě za vlasy.

,,Máš silné tělo, jaká škoda, že už ho nevyužiješ. Narozdíl tady od Kata..." Ukázal na Kata, který už byl mrtvý. ,,Lidé jako on zemřou hned, jakmile sní jed."

,,Já... J-já... tě zabiju!" Zařvala na něj a sáhla pro svůj meč. Bohužel jsi ale hned s hlasitým bouchnutím spadla na zem.

,,Jak hrozivé, vážně na mě řveš, i když máš co dělat, aby ses prala s jedem, který je teď už v celém tvém těle. Upřímně tě obdivuji, pomáháš cizincům bez pomyšlení na to, že by tě pak mohli zradit. Vítej v srdcové hře. Kde přežiju jen ." Hiro začal hledat tvůj štítek a našel ho velice lehce.

Zakřičela jsi v bolesti, jak se jed rozptyloval dál a dál tvým celým tělem. Slábla jsi s každou další vteřinou která uběhla.

,,Chishiyo... proboha... už tě zítra nebudu moct vidět..." V tento moment, jediné na co jsi dokázala myslet, byl Chishiya.

Jak strašně jsi teď s Chishiyou chtěla být, ale nemohla jsi. Chtěla jsi naposledy vidět jeho obličej, než navždy opustíš Zemi, ale to bylo nemožné, protože Chishiya byl právě teď na pláži.

,,Chishiyo... miluju tě..."

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat