6

287 17 1
                                    

Normální POV

,,Je to ta holk-"  než Chishiya stihl dokončit svou větu, Kuina začala pištět.

,,Věděla jsem to! Miluješ ji!" Křičela Kuina nadšeně. Chishiya na ni chvíli zíral, pak vstal a začal chodit po místnosti.

,,To je směšné! Nemám na lásku a čas a ani v ní nevěřím. Je to nesmysl!" Poznamenal Chishiya a odešel.

Kuina se jen usmála, věděla, že ji Chishiya lhal.

,,Zajímavé.." pomyslela si Kuina a vrátila si svou cigaretu do úst.

"Milovat ji, v tomto světě není čas někoho milovat. Navíc láska neexistuje a já nikdy nebudu nikoho milovat!" Chishiya se na chvíli zamyslel, zatočil za roh a málem vrazil do Tatty.

,,Aha, tady jsi! Bylo mi řečeno, že tě mám najít. Potřebují tě v zasedací místnosti." Řekl Tatta, ale Chishiya kolem něj jen v tichosti prošel.

Plánoval jsi ho později využít k vašemu plánu. Když jsi přišel do zasedací místnosti, viděl jsi, že chytili dalšího člověka. Jen ses opřel o zeď a čekal až výslech začne.

Když Kloboučník sundal osobě masku, Chishiyovi se rozšířily panenky.

,,To je ona!"

Chishiyův POV
To je ona, Shadow! Je to ona! Co tady dělá?

,,Takže, jak se jmenuješ a proč jsi se potulovala okolo naší oblasti?" Zeptal se Kloboučník.

,,Dobře... slyšela jsem, že tohle místo je ráj a chtěla jsem zjistit jestli je to pravda." Odpověděla aniž by přerušila oční kontakt s Kloboučníkem.

Snažil jsem se nevypadat zmateně, aby někdo nepoznal, že ji znám.

,,A kdo ti o tomto místě řekl?" Zeptal se znovu Kloboučník a Shadow se na mě podívala.

,,Támhle Cheese." Odpověděla a Niragi se začal smát.

,,Počkej,počkej, právě jsi ho oslovila Cheese?" Nigari se začal smát ještě víc a já se jen pokoušel skrýt svůj vztek v úšklebku.

,,Odkud znáš Chishiyu?" Pokračoval Kloboučník ve výslechu a já jsem přemýšlel, jestli hodlá říct pravdu.

,,Už jsme spolu byli párkrát ve hře a já jsem mu čtyřikrát zachránila život. Takže mi to dluží." Odlepil jsem se od zdi a rozešel se směrem k ní.

,,Co si pamatuju, svůj dluh mám splacený." Připomněl jsem jí co udělala, ale ona neprojevila žádné emoce.

,,Jo tohle? Ano, málem jsem zapomněla." Něco uvnitř mého hrudníku mě začalo bolet.

Jak mohla zapomenout na ten polibek? Počkat, proč se o tohle vůbec zajímám? Nezáleží mi na ní, ani na nějakém jejím polibku!

,,Vypadá to, že si Chishiya našel přítelkyni." Provokoval Niragi a já se jen ušklíbl.

I když jsem chtěl vypadat naštvaně musel jsem všechny své emoce skrývat do jednoho úšklebku. To je správně, jsem přece Chishiya a skrývat mé emoce byla má skrytá schopnost. Nenechám se rozhodit kvůli emocí, takže tohle bylo normální.

,,Není to moje přítelkyně a nikdy ani nebude." Řekl jsem a Shadow jen přikývla.

,,Ano, souhlasím, Cheese taky není můj typ." Řekla Shadow bez jakéhokoliv náznaku emocí. Tak nějak jsem doufal, že nebude souhlasit, ale ona souhlasila.

,,Líbí se mi! S ní bych si rozumněl." Zvolal Niragi a zasmál se.

,,Dost. Teď mi řekni jaké máš karty, abych se mohl rozhodnout, jestli s námi zůstaneš, nebo ne." Přerušil Niragiho Kloboučník.

Jakmile mu dala karty, odešel a začal vysvětlovat jak se odtud pomocí sesbírání všech karet můžeme dostat.

,,Takže jestli jsem to správně pochopila, my všichni riskujeme své životy, aby jsi ty sesbíral všechny karty a dostal se odtud?" Zeptala se Shadow.

Usmál jsem se, protože se na to dívá ze stejného pohledu jako já.

,,Pokud to tak vidíš, tak ano." Odpověděl jí Kloboučník.

,,Takže já tu zůstanu jen proto, že budu dělat to, co po mně budeš chtít?"

,,Přesně tohle jsem ti předtím řekl."

,,To zní skvěle. Je tady elektřina, takže se tady budu moct poflakovat." Shadow nakonec souhlasila, ale já jsem se snažil rozluštit, co tím myslela.

Jen se ušklíbla. Vlastně ani nevím co si myslí, nebo jaký má účel. Předtím mi řekla, že ji pláž nezajímá, že tady nechce jít, ale přesto je tady, jen tak změnila názor.

Co asi plánuje?

,,Takže, jak se jmenuješ?" Zeptal se Kloboučník. Zíral jsem na ni a čekal co z ní vypadne. Nikdo tady vlastně neví, že je to Shadow. Kromě mě. Tatta ve skutečnosti taky neví, že je to Shadow, takže pokud se ti dva nesetkali někdy dřív, musí si Tatta myslet, že je to jen někdo, kdo mu zachránil život.

,,Jmenuji se y/n." Odpověděla a já si v hlavě zopakoval její jméno, jako kdybych ho měl zapomenout. ,,A můžu si u sebe nechat svůj meč? Když jste mi přikázali, že musím nosit plavky."

,,No dobře, pokud s ním nikoho z pláže nesetneš." Shadow se ušklíbla nad tím, co Kloboučník právě řekl.

,,Jediná osoba, kterou chci setnout je tady Cheese." Všichni se na mě podívali a Shadow se začala smát. ,,Měla jsem na mysli opravdový sýr."

I když si dělala srandu, bylo vidět, že se mi tím snažila něco naznačit. Později ji pustili a dali jí pokoj hned vedle mého.

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat