Chtěla jsi uhnout, ale bolest v tvém břiše ti to nedovolovala. Rozšířili se ti zorničky, když jsi uslyšela vystřelení kulky a čekala co se stane.
Chishiya zareagoval rychle a žduchl tě na stranu. Kuina mezitím vzala sekeru a zarazila ji chlapovi do hlavy.
Zvuk padajícího těla byl slyšet na obou stranách. Kuina hned přiběhla za tebou a Chishiyou.
Otevřela jsi oči, když jsi cítila, že tě někdo žduchl a viděla jsi tmavě hnědé zorničky jak na tebe zírají.
,,Ty..." Chishiya tě přerušil a skřížil si ruce na prsou. ,,Ty nikdy neposloucháš! Říkal jsem ti, že máš zůstat v tom domku, ale ty-"
Nenechala jsi Chishiyu dokončit větu. Vyskočila jsi za ním a začala ho radostně objímat.
,,Myslela jsem, že umřu..." Brečela jsi. Chishiya si povzdechl a začal tě hladit po zádech.
,,Tvrdohlavý spratku, kdyby jsi mě poslouchala, nemusela jsi čelit další blízké smrti." Zamumlal a ty ses zasmála.
Když ses od něj oddálila, byla jsi v šoku, protože sis všimla, že byla tvá mikina špinavá od krve.
,,Krev? Co..." Začala jsi na svém těle hledat nějakou ránu, ale žádnou jsi nenašla.
Potom jsi uviděla, jak Chishiyovi krvácí pravé rameno.
,,Chishiyo, krvácíš!" V tvém hlase byl slyšet šok a starost.
Chishiya se podíval na své rameno a pak se na tebe usmál.
,,Neboj se, je to jen škrábnutí, takže to nic není." Chishiya sebevědomě řekl a ty ses zamračila.
,,Sundej si mikinu." Rozkázala jsi. Chishiya na tebe jen překvapeně zíral.
Rozepl si mikinu a sundal si ji. Naštěstí jsi na sobě měla tričko a ne plavky. Roztrhla jsi kus svého trička a obvázala mu ránu.
,,Taky jsi studovala medicínu?" Chishiya se zeptal a ty ses usmála.
,,Ne..." Odmlčela jsi se a pořádně kus trička utáhla. ,,Moje matka mě naučila první pomoc, každý asasin se o sebe musí umět postarat, když se zraní."
,,Počkat cože? Ty jsi asasin?" Kuina se zeptala. Po uvědomění, co jsi právě řekla, jsi pomalu přikývla a čekala až uvidíš strach v jejích očích, tak jako ho mívají ostatni.
,,Tak to je hustý!" Zapištěla a ty ses podivila nad její reakcí. Poté tě pevně objala. ,,Mám kamarádku asasina!"
Když tě Kuina pustila, lehce ses na ni usmála. Nemohla jsi uvěřit tomu, jaké štěstí jsi teď měla. Muž, který tě miluje, tě přijal takovou jaká jsi a tvá nejlepší kamarádka se tě nebojí, po tom, co zjistila, co jsi zač.
,,Půjdeme." Vzala jsi Chishiyu kolem ramen a pomohla mu.
,,Víš, že dokážu chodit sám, že jo?" Chishiya poznamenal, ale ty jsi jen pokrčila rameny.
,,To je mi jedno, prostě chci být co nejblíž k tobě." Řekla jsi a Chishiya se ušklíbl.
,,Nechte si to na později, hrdličky." Kuina zavrtěla hlavou a vzala pistol.
Časový limit: dvacet minut
Hráčů naživu: 17
,,Ze stovky už je jen sedmnáct?" Zamumlala jsi a Kuina si povzdechla.
,,Včetně nás. To znamená, že čtrnáct hráčů se ještě schovává někde ve vesnici. Takže je tady pořád šance, že nás bude chtít někdo zabít." Kuina řekla a ty jsi přikývla.
,,Správně, člověk, který tě má jako cíl, tě už nebude otravovat." Řekla jsi Kuině a podívala se na Chishiyu. ,,A ty jsi můj cíl ale... člověk který má zabít mě, se ještě neukázal."
,,Takže je tady pořád někdo, kdo po tobě jde." Chishiya řekl. ,,Půjdeme někam do bezpečí."
Když jste šli a hledali místo, kam se schováte, uslyšela jsi něco se pohnout v křoví. Rychle ses otočila tím směrem.
Díky tvému rychlému reflexu jsi stihla žduchnout Chishiyu a Kuinu pryč z cesty, když z křoví najednou vyskočil muž a začal střílet.
,,Ten, kdo je číslo 18 mi okamžitě dej štítek, jiank vás všechny tři zabiju!" Muž byl hodně pořezaný.
Jeho triko bylo taky roztrhlé a bylo celé špinavé od krve. Věděla jsi, že jsi jeho cíl. Byla jsi ráda, že jsi stihla Kuinu a Chishiyu zachránit přesně včas.
,,Já jsem číslo 18. Chyť mě, jestli to dokážeš." Utíkala jsi směrem pryč od Kuiny a Chishiyi. Muž se za tebou hned rozběhl.
,,Vrať se zpátky ty kurvo!"
,,Y/n!" Kuina zakřičela.
Viděla Chishiyu, jak se za tebou plnou rychlostí rozběhl.
,,Ta y/n... pořád se jen zaplétá do problémů. Bože, ta holka mě jednou zabije!" Kuina s obavou řekla a rozběhla se za Chishiyou.
,,Tentokrát zachráním já tebe, Chishiyo" Pomyslela sis, když jsi vběhla do lesa.
,,Už pro tebe jdu, y/n, prosím vydrž to" Pomyslel si Chishiya, když se snažil dohnat muže, který běžel za tebou.
,,Zbývá pět minut, brzo to skončí. Přežijte to oba dva!" Kuina ztrácela dech, takže se zastavila a zůstala na místě.
Normální POV
Rychle jsem se schovala za stromem, když jsem se od muže dostatečně vzdálila. Na chvíli bylo ticho, ale pak jsem ho slyšela se přibližovat.
,,Kde jsi ty svině! Jdu si pro tebe! Ten štítek dostanu ať se stane cokoliv, AHAHAH!" Začal střílet, aniž by věděl kam. Uchopila jsem rukojeť svého meče, připravená s ním bojovat.
Pomalu jsem se za ním plížila, chystala se na něj zaútočit. Vtom jsem ale šlápla na klacík.
,,Mám tě!"
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
Hayran KurguTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa