26

305 23 5
                                    

Čtenářův POV

Pomalu jsem otevřela oči. Hlavou mi projela ostrá bolest. Celé mé tělo bylo v bolesti. Neměla jsem ani sílu se posadit.

,,Y/n! Konečně jsi vzhůru! Pomůžu ti." Tatta seděl vedle tvého lůžka a pomohl ti se posadit.

,,C-co se stalo?" Můj hlas byl slabý, ale cítila jsem, jak se mi začíná vracet síla.

,,Chceš nejdřív slyšet dobrou nebo špatnou zprávu?" Zeptal se a nadzvedl obočí.

,,Uhm, dobrou zprávu?"

,,Dobře. Dobrá zpráva je ta, že za hru, kterou jste hráli ve vesnici jsi dostala vízum na 14 dní."

,,A ta špatná zpráva?"

,,Po té hře ve vesnici ses vrátila v hodně špatném stavu. Chishiya a Ann dělali to nejlepší, aby tě zachránili. Nebylo to lehké. Trvalo jim osm hodin, aby tě stabilizovali. Aby zastavili krvácení a všechno-" Přerušila jsem ho.

,,Velký bráško, nezdržuj to. Co je ta špatná zpráva?"

,,No, spala jsi 14 dní v kuse. To znamená, že si dneska musíš obnovit vízum." Řekl smutně a já jsem si povzdechla.

,,Super, takže si ani neodpočinu? Teď jsem se vzbudila a už zase se budu muset zúčastnit hry?" Postěžovala jsem si.

,,Víš, po celé ty dva týdny, Chishiya tě tady nikdy nenechal samotnou, skoro pořád tady u tebe byl." Tatta se na mě usmál.

,,Kde... je teď?" Snažila jsem vylézt z lůžka, ale Tatta mě zastavil.

,,Heej, uklidni se, nechceme aby jsi nám znovu usnula."

,,Dobře, dobře."

,,Ještě odpočívej, aby se ti rány na těle znovu neotevřely." Řekl starostlivě a já se na něj usmála.

Když jsem zjistila, že mám bratra, hned jsem ho začala hledat.

Jeho otec byl podnikatel a byl první láska mé matky. Poté ale bohužel Tattův otec zemřel při autonehodě a později má matka poznala mého otce.

Myslela si, že bude lepší, když ze mě udělá asasina. Protože se teď dokážu sama ubránit.

,,Můžu si s ní promluvit v soukromí?" Chishiya vešel do dveří a v rukách držel podnos s jídlem.

,,Jasně." Tatta mě jemně pohladil po hlavě a odešel.

Chishiya položil podnos vedle mě na stolek a poté si sedl.

,,Slyšela jsem, že jsi mě hlídal po celou dobu co jsem spala?" Zeptala jsem se ho, mezitím co jsem v rukách mačkala rožek peřiny.

Čekala jsem až odpoví, ale Chishiya nic neříkal. Pohlédla jsem na něj a viděla jsem, jak mi hledí do očí. Jeho oči byly plné starosti, vzteku a zklamání.

,,Jsi v pořádku?" Odvrátil pohled, když jsem na něj promluvila. ,,Co se děje? Stalo se něco?"

,,Ty..." Odmlčel se. ,,Proč jsi to udělala?"

Jeho hlas zněl smutně, ale naštvaně zároveň.

,,Udělala jsem co?" Zeptala jsem se ho a on mi pohlédl hluboko do očí.

,,Proč jsi odtamtud utekla? Já nebo Kuina jsme mohli toho chlapa zabít." Způsob, jakým se na mě díval, vypadalo to, jakoby něco hledal.

Co na mě hledá? Proč se chová tak divně?

,,Já... Já jsem nechtěla, aby se někdo z vás zranil nebo-" Byla jsem přerušena jeho náhlým křikem.

,,Tohle jsi ale neměla dělat!" Byla jsem překvapena jeho tónem hlasu.

V jeho očích byl vidět jasný vztek. Pak svýma rukama přejel z obličeje do vlasů.

,,Tohle jsi neměla dělat..." Ztlumil jeho hlas a zároveň sklonil jeho hlavu.

,,Chishiyo..." Došly mi slova.

Nevěděla jsem, co říct, nebo jak zareagovat. Ještě nikdy jsem ho neviděla z této strany. Nebyla jsem si jistá jak odpovědět.

,,Y/n..." Chytl mě za ruku a znovu se mi podíval hluboko do očí. ,,Jsem celkem sobecký, co je moje, je moje a nedovolím komukoliv aby mi na to sahal."

Po těchto slovách mě zahřálo u srdce. Konečně jsem začala rozumnět tomu, proč se chová tak divně.

,,Nevím co bych dělal, kdyby ti udělal něco víc. Já bych to nezvládl, chápeš? Takže prosím, příště buď víc opatrná, dávej na sebe víc pozor. Buď extra opatrná." Přikývla jsem. Chishiya mě objal.

,,Ty tvrdohlavý spratku, přivedeš mě k šílenství, jestli tohle budeš pořád dělat." Lehce jsem se zasmála tomu, co Chishiya řekl.

,,Slib mi, že už to nikdy neuděláš, slib mi, že už nikdy neuděláš žádnou blbost. A slib mi, že mě necháš ti pomoct." Přikývla jsem a on se usmál.

Potom si mě přitáhl do polibku a další mi dal na čelo. Byla jsem ráda, že mi Chishiya dokáže ukázat tuhle jeho stránku. Mně a jen mně.

,,Y/n!" Slyšeli jsme Kuinu zvolat z chodby. Takže se ode mě Chishiya oddálil a dal si ruce do kapes.

Jeho tvář byla rudá a věděla jsem, že moje je na tom stejně. Potom sledoval jak se rozlítly dveře a Kuina se vřítila do pokoje.

,,Y/n, ty blbá úžasná holko!" Přiběhla ke mě a objala mě.

,,Kui...no! Nemůžu d-dýchat!" Chishiya ji ode mě odtáhl a zamračil se na ni, ale Kuina ho ignorovala.

,,Y/n, já ti říkám, že ty mě jednou zabiješ! Už nikdy nedělej žádnou takovou blbost, jinak tě budu strašit až ze mě uděláš ducha!" Kuina se zasmála. Já jsem s úsměvem přikývla.

Nemůžu uvěřit jaké mám štěstí. Mám úžasného bráchu, starostlivou nejlepší kamarádku a toho nejvíc milujícího přítele.

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat