10

259 19 0
                                    

,,Tvé světlo?" Zopakoval jsem. Přičemž jsem zaslechl známý hlas volající její jméno.

,,Y/n, Y/n!" Byl to Tatta.. A byl s náma celou dobu v autě, aniž bychom to věděli.

,,Tatto! Tatto!" Stejné jak předtím. Jakmile y/n viděla Tattu, přiběhla k němu a objala ho.

Cítil jsem, jake mě něco bodá v srdci. Snažil jsem se to ale ignorovat a pokračoval dál v cestě k začátku hry.

,,Ani jsem si tě v autě nevšimla."

,,Já jsem tě taky neviděl, byl jsem tam za tím velkým chlapem."

Stejně je jí s ním líp, než se mnou.

Pak jsem si vzpomněl, co mi y/n řekla.

Nechci přijít o své světlo, kdyby to byla srdcová hra.

Zašeptal jsem potichu její slova, která se mi vryla hluboko do hlavy.

Dále už jen sleduju, jak se ti dva baví a poslouchám jejich rozhovor.

,,Teď opravdu doufám, že to nebude srdcová hra." Řekla smutně y/n. Tatta ji jemně pohladil po hlavě.

,,Neboj se, i kdyby to byla srdcová hra, slibuju, že bys ji vyhrála ty." Snažil se ji povzbudit Tatta. Pak si ji jen přitáhl do obětí. Otráveně jsem svraštil obličej.

Ne že bych se o ně nějak zajímal, hah, taky zě proč bych měl. Pak jsem si vzpomněl na ty časy, kdy y/n ještě nebyla y/n, ale Shadow. Taky jsem si vzpomněl na ten polibek co mi dala.

Stejně měla radši políbit Tattu a taky měla zůstat Shadow, kdyby byla Shadow, tak bych nemusel cítit tuhle bolest-

Zarazím se, když si uvědomím, jak jsem v duchu nazval ten pocit.

Bolest? Bolest v mém srdci?

Normální POV

Chishiya ještě dál sledoval, jak se bavíš s Tattou. Pozoroval, jak jsi se usmívala, když jsi s Tattou mluvila..

Neměl bys na ni pořád myslet, Chishiyo. Láska je slabost! Pomyslel si Chishiya, když šel pomalu následoval.

V autě vás bylo osm. A teď všech vás osm čekalo na začátek hry. Chishiya se postavil do rohu a nasadil si sluchátka. Mezitím, co ty a Tatta jste se dál bavili.

Potom sis ale všimla, že se Chishiyův obvyklý výraz v obličeji se lišil od toho, jak se tvářil v předchozích hrách. A tak ses rozhodla za ním zajít.

,,Hej, jsi v pohodě?" Zeptala ses ho a on si sundal sluchátka, aby se ti mohl plně věnovat.

,,Co? Říkala jsi něco?" Odpověděl. Přiložila jsi svojí ruku na jeho čelo.

V ten moment nedokázal plně přemýšlet. Jeho srdce prudce bušilo a nemohl pochopit, proč najednou cítí v celém jeho břiše motýlky.

Řekl si, že k tobě nic necítí, že to bylo vše jen nedorozumění. Ale čím víc se na tebe díval, tím víc nerozuměl tomu, co dělá.

Čím déle jsi měla svou ruku na jeho čele, tím více chtěl být k tobě blíž. Právě teď cítil něco, co nikdy předtím necítil a ty jsi jediná, díky které se takhle cítí.

,,To je divné, nevypadáš nemocný, ale vypadáš nemocný." Chishiya se vrátil zpět do reality, jakmile tě slyšel promluvit.

,,J- já jsem v pohodě." Ustoupil zpět a nechal tvou ruku spadnout podél tvého těla.

,,Počkej chvíli, vážně jsi teď zakoktal?" Zkřížila jsi ruce na prsou a pozvedla obočí.

Chishiya na tebe pohlédl a jen se ušklíbl.

,,To se ti muselo zdát, paní Sha-" Rychle jsi svou rukou zakryla jeho ústa a otočila se, aby jsi zjistila, jestli ho někdo neslyšel.

Naštěstí, vás nikdo neposlouchal, protože se všichni bavili mezi sebou. Oddychla sis a zadívala ses Chishiyovi do očí.

,,Nikdy nezmiňuj tohle jméno, když jsi v mojí blízkosti." Řekla jsi mu a on na tebe jen zvědavě pohlédl. ,,Prosím, prostě to nedělej."

Pomalu přikývl a ty jsi odtáhla svou ruku z jeho úst. Potom ses usmála, jak sis vzpomněla, když jsi mu zachránila život v předchozí hře.

,,To mi vyvolává vzpomínky, bohužel jsem tě chtěla požádat o laskavost, ale můj dluh byl splacen."
Řekla jsi.

Chishiya nemůže pochopit, proč se o tobě chce dozvědět víc. Na nic se tě ale nezeptá,protože ví, že bys mu řekla, že až příjde čas.

Ačkoli jsi ho požádala, aby se od tebe držel dál, tak vše co dělá je pravý opak. Pořád je k tobě blíž a blíž. Chtěla jsi něco říct, ale byla jsi přerušena, když hlas v telefonu začal mluvit.

Registrace je právě uzavřena,
hra nyní začne

Právě je tady čtyřicet dva hráčů

Hra se nazývá "Laser beams"

Pozorovala jsi jak se na telefonu ukázala 8 křížová karta a pohlédla jsi na Chishiyu.

,,Vypadá to, že jsme vždy ve stejné hře, když se jedná o kříže. Slyšel jsem, že týmová práce není tvoje obliba?" Zeptala ses Chishiyi, ale ten se jen pousmál.

,,Preferuji, když každý hraje sám za sebe." Odpověděl a podíval se na tebe.

Pravidlo 1: bude rozděleni do dvou různých skupin

Pravidlo 2: jedna skupina budou codemasters, mezitím co druhá skupina budou jejich asistenti

Pravidlo 3: codemasteři budou mít za úkol rozluštit kód v milstnosti. Bude tady 10 úrovní, na čím vyšší úrovni budete, tím těžší kód bude

Pravidlo 4: s každou minutou která uběhne budou muset asistenti bojovat o svůj život, dokud se codemasteři nedostanou na další úroveň

Prosím rozdělte se do dvou skupin.
Codemasteři se postaví do levého výtahu. Asistenti se postaví do pravého výtahu

The shadow (Chishiya x reader) cz překladKde žijí příběhy. Začni objevovat