Registrace je uzavřena, právě je zde sto hráčů, hra nyní začne
Otevřela jsi oči a poslouchala jsi hlas z telefonu, jak vysvětluje hru.
Hra: Predátoři a kořist
Obtížnost: srdcová 9Vytřeštila jsi oči, jakmile jsi uviděla kartu zobrazenou na telefonu
Byla to srdcová hra. Hra ve které se snaží zmást vaší mysl, zradit vás. Na protějším rohu se rozsvítilo světlo a objevila se krabice.
Prosím vemte si každý jeden štítek a jděte do vesnice
Hráči si začali postupně brát štítky z krabice, Na každém štítku bylo jiné číslo. Někteří si je přidělali na oblečení.
Před vesnicí byla další krabice. Lidé si začali klást otázky, co je tohle vlastně za hru.
Pravidlo číslo 1: Číslo která máte na vašem štítku budou postupně zavolána
Pravidlo číslo 2: Když se zavolá vaše číslo, přijďte prosím ke krabici a vylosujte si z ní kartu. Poté, co si kartu vylosujete, můžete si vzít jakoukoliv zbraň a jít do vesnice
Pravidlo číslo 3: Váš štítek představuje 5 bodů a karta se stejným číslem, jaké máte na štítku představuje také 5 bodů. Pokud chcete hru vyhrát, musíte mít dohromady 10 bodů. Ostatní štítky, které nejsou vaše mají hodnotu jednoho bodu
Nemůžete začít, dokud si všichni hráči nevezmou kartu
Získejte celkem 10 bodů, před vypršením časového limitu. Přejeme vám hodně štěstí
Sledovala jsi, jak si všichni hráči své štítky rychle schovali do kapes. Ty už jsi věděla, jaké máš číslo, takže sis štítek schovala do kapsy.
Hra se jmenovala Predátoři a kořist z nějakého důvodu. Člověk A bude muset zabít člověka B, mezitím co člověk C, bude muset zabít člověka A.
Je to prostě zabij nebo buď zabit. A nejhorší na tom je, že přátelé kteří tady jsou, se budou muset zradit, pokud si náhodou nevylosují svá čísla.
Ale přesně takhle srdcové hry fungují. Zrazuje důvěru, kterou k sobě přátelé mají a je to nejkrutější hra ze všech čtyř možných.
Mezitím co jsi čekala, než zavolají tvé číslo, tak jsi stála v rohu a odpočívala.
Byla jsi ráda, že v této hře není nikdo z tvých kamarádů, protože tak nikoho nezradíš.
Číslo 18 prosím vylosuj si svou kartu
Otevřela jsi oči, když jsi uslyšela, že zavolali tvé číslo. Poté jsi přišla ke krabici a vytáhla si kartu. Pak jsi šla k dalšímu stolu a prohlédla si všechny zbraně. Bez váhání sis vzala katanu a usmála se.
Číslo 19 prosím vylosuj si svou kartu
Slyšela jsi jak řekl hlas z telefonu a poté ses rozhodla jít schovat do křoví. Odstranila jsi nákepku z tvé karty a podívala ses na číslo tvého cíle.
7
Nedávala jsi moc pozor na lidi. kteří přišlu do vesnice před tebou, ale bylo ti jedno, kdo to byl. Rozhodla ses, že pokud nebudeš moct najít svou kořist, štítky prostě ukradneš dalším hráčům.
Čekala jsi ještě chvíli, než zaznělo oznámení.
Všichni hráči jsou nyní ve vesnici. Hra začíná
Časový limit: 24 hodin
Hráčů naživu: 100
,,24 hodin?! Chishiya mě určitě zabije." Zašeptala jsi, když jsi viděla, že se odpočet spustil.
Řekla jsi mu, že budete pokračovat zítra, ale teď jsi uvízla na 24 hodin v téhle hře. Ještě navíc s lidmi, kteří se tě budou snažit zabít.
Tahle hra bude určitě hodně těžká, protože nikdo neví, kdo je čí cíl. Jen jsi doufala, že člověk který dostal tvé číslo, nebude někdo kdo je nedbalý.
Hráčů naživu: 99
98
97
94
Odpočívala jsi schovaná v keřích a jen jsi sledovala, jak ubývá hráčů.
,,Takže se prostě začali zabíjet." Pomyslela sis, když jsi zavřela oči.
Pár minut později jsi poblíž sebe uslyšela výstřely.
,,Moiro, proč tohle děláš? Myslela jsem, že jsme kamarádky!" Sedla sis, abys lépe viděla, co se okolo tebe děje.
Viděla jsi dvě dívky. Moira držela v ruce nůž a druhá dívka byla na kolenou a plakala.
,,Je mi to líto, ale na tvé kartě je mé číslo a já to číslo potřebuji abych přežila!" Zakřičela Moira.
Druhá dívka začala utíkat pryč, ale Moira jí začala bodat do zad. Vzpomněla sis na slova z telefonu. I vaší nejbližší přátelé vás mohou zradit.
Tohle je srdcová hra. Zrazuje city hráčů a i když má váš nejbližší přítel kartu s vaším číslem, uděláte vše pro to, abyste přežili.
,,Já-já se omlouvám... ale potřebuji přežít.." Moira spadla na kolena.
Neuběhlo ani pět vteřin, její hlava vybuchla, jak zazněl výstřel.
,,Brokovnice.." Pomyslela sis. Když jsi nenápadně vykoukla z keře, uviděla jsi tři muže, jak prošli kolem mrtvé Moiry.
,,Nezajímají mně nějaké čísla, všechny tady zabiju! Wooooo nikdy jsem se necítil tak naživu!" Muž který postřelil Moiru se zasmál jako maniak.
,,J-jsi si o tom jistý?" Jeden z chlapců se ho zeptal.
Byl to malý kluk, vypadal asi o čtyři roky mladší než ty. Vůdce na něj namířil brokovnici.
ČTEŠ
The shadow (Chishiya x reader) cz překlad
FanfictionTohle je český překlad příběhu The shadow Autor ~ @feifei17 #Chishiya❤️ @k.bouchalovaa