Hoofdstuk 23

1.3K 23 6
                                    

POV ROOS
Ik pak mijn mobiel en stuur Raoul een appje. "Heee echt dankjewel voor alles, ik heb met Matthy gepraat en volgens mij is alles weer goed tussen ons. Je had gelijk het was niks voor Matthy en ik had de situatie echt even verkeerd ingeschat." Dan kijk ik op van mijn mobiel en zie Matthy teleurgesteld naar de grond kijken. Oh shit hij denkt dat ie t nu alweee verknalt heeft. Snel schuif ik weer dichter naar hem toe en leg mijn hand op zijn wang. Dan kijkt hij me aan en ik kom langzaam dichterbij. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Ze zijn zo warm en zacht, het voelt perfect. Dan trekt hij langzaam terug en vraagt: 'wat was je nou net aan het doen?' 'Raoul appen', zeg ik met een glimlach. 'Oh hoezo dat?' antwoord Matthy zachtjes. 'Ik wilde hem bedanken dat hij ons heeft gedwongen om te praten.' 'Ooooh.' Zegt Matthy en hij drukt snel zijn lippen weer op de mijne. Ik voel zijn tong zachtjes mijn lippen raken en open mijn mond. Dit wordt onze eerste echte echte zoen. Vol met passie en verlangen. We zitten wel minuten zo, maar het voelt als uren, zo geweldig.

POV MATTHY
Oh het was alleen maar om Roelie te bedanken, ik was echt bang dat ik t direct weer verneukt had of dat ze spijt had. Onze lippen raken elkaar al snel weer en ik raak zachtjes haar lippen aan met mijn tong om haar om toestemming te vragen. En ja hoor, langzaam opent ze haar mond en al snel zitten we verwikkeld in een fantastische zoen. Na een hele tijd trekken we ons langzaam terug. 'Dus', zeg ik. 'Dus', zegt Roos. 'We hebben wel wat met dat woord hè?' Lach ik. 'Ja haha misschien is dus wel ons woord.' Ik glimlach. 'Dus wat doen we nu? Ik weet uit ervaring dat de jongens er altijd dicht bovenop zitten als je ze direct vertelt wat er gaande is. Dan laten ze ons niet meer met rust.' Zeg ik tegen Roos. Ze denkt even na. 'Misschien kunnen we nog even wachten met iets vertellen? Dan kunnen we elkaar eerst nog even in alle rust leren kennen!' 'Je hebt gelijk', antwoord ik glimlachend. Zo is het beter. 'Voor die date van morgen moeten we dan wel even een goede reden hebben waarom we met z'n tweeën weg zijn.' Zeg ik dan. 'We kunnen ook samen ontbijten als date. Ik hou wel van een beetje vroeg opstaan. Niemand die het doorheeft en als ze ons komen zoeken zeggen we dat we gewoon honger hadden en alvast wilden eten.' 'Perfect!' Antwoord ik. En we kijken elkaar glimlachend aan.

POV ROOS
Samen lopen we terug naar de bar waar de rest nog lekker aan de zuip is. Niemand had door dat we weg waren, behalve Raoul dan. Ze doen al snel mee met een potje beerpong. Na een uurtje is iedereen het wel een beetje zat. Het is ook alweer 1.30 uur. Als Matthy en ik morgen vroeg op willen zullen we zo wel moeten gaan slapen. We lopen terug naar de kamers en deze keer komt Amy weer gewoon bij mij in bed liggen. Net nu ik wel net Matthy in bed wilde, maar dat zeg ik natuurlijk niet. We kijken elkaar nog even aan en Matthy knipoogt naar me. Ik bloos en ga snel liggen. Ik zet mijn wekker op 8 uur en app Matthy om te vragen of hij zijn wekker ook heeft gezet. En ja hoor hij was het alweer vergeten. Terwijl we in bed liggen blijft Amy nog een half uur tegen met praten over hoe fantastisch Koen is. Ze houdt maar niet op. Dat komt wellicht ook omdat ze nogal wat op heeft, maar toch is het vervelend als je gewoon wil slapen.

POV MATTHY
Ik voel mijn mobiel trillen onder mijn kussen. Ah bah is het nu alweer 8 uur. Tuurlijk heb ik zo'n zin in die date, maar het is nog wel erg vroeg. Langzaam sta ik op en ik zie dat Roos ook al rechtop in haar bed zit. Ze wrijft in haar ogen en rekt zich uit. Dan merkt ze dat ik kijk en kijkt me even beschamend aan. Dan loopt ze snel naar de badkamer om zich om te kleden. Ook ik kleed me om, ik pak een grijze jeans en een donker groene trui uit de kast. Ik heb even geshopt hier zodat ik weer wat meer keuze heb en vooral ook wat frisse kleding.

POV ROOS
Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en rek me even goed uit. Dan kijk ik recht in de ogen van Matthy. Hij glimlacht even en ik kijk hem beschamend aan. Ah bah waarom doe ik nou zo stom op de vroege ochtend. Snel sta ik op en loop naar de badkamer. Ik trek een geblokte broek aan met een beige trui erop. Ik pak nog wat sieraden, doe een klein beetje mascara en lipgloss op en dan ben ik er klaar voor. Ik loop de badkamer uit en zie Matthy staan in een grijze jeans en donker groene trui. Hij ziet er heerlijk uit zoals altijd. 'Kun je het zien?' Vraagt hij lachend. 'Uhm sorry', ik word rood en kijk snel weg. Maar hij slaat een arm om me heen en trekt me even naar zich toe, 'afmaakt toch helemaal niks uit Roos.' Hij heeft goed door hoe hij met me om moet gaan. Ik heb veel reassurance nodig en daar is hij nou net erg goed in. Ik glimlach en geef hem een klein kusje op zijn wang. Ik pak mijn tasje en vraag of we kunnen gaan. 'Ja zeker. Oh nee wacht...' hij loopt nog snel terug naar zijn nachtkastje, pakt iets, doet het in zijn zak en loopt terug naar mij. 'Nu kunnen we zegt hij dan geheimzinnig lachend.' 'Hmm oké dan', zeg ik. En we vertrekken naar het restaurant helemaal boven in het hotel. Hier zullen de anderen ons niet zo snel vinden en kunnen we in alle rust onze date hebben.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor dit verhaal? Volgende deel ben ik al druk mee bezig maar input van jullie is altijd leuk! Bedankt voor alle reads btw, we gaan echt super hard!
dikke vette huts xx

De overnachting // bankzitters & Matthy fanfictie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu