Začalo to nevinným ránem, teda spíše odpolednem. Bylo přesně 13:36 a já se probudila. Vyšla jsem z pokoje a šla jsem pomalým, ale jistým krokem do koupelny udělat ranní hygienu. Když jsem vyšla z koupelny, zašla jsem do kuchyně, ale před tím, než jsem si stihla nalít čaj, tak máma začala říkat, to co každé ráno. "Dobré ráno mylady, neumíš vstávat jako normální člověk ráno? Začnu tě nejspíše budit, není normální, že vstávaš tak pozdě." Nic jsem na to neřekla nechtěla jsem se s ní hádat hned po ránu.
Šla jsem pomalým krokem po schodech zpátky do pokoje, otevřela jsem skříň a přemýšlela jsem co na sebe. Po chvíli přemýšlení jsem zvolila černé tepláky, černé triko a nějakou mikinu na zip. Stejně dneska zůstanu doma, takže můžu vypadat jako bezdomovec. Zasmála jsem se mojí myšlence a udělala si na hlavě drdol.
Máma mi z ničeho nic zavolala, ano rodiče mi volají na mess, aby na mě nemuseli řvát, protože je stejně, když mám sluchátka neslyším. Zvedla jsem jí to a oznámila mi, že mám jít něco koupit do krámu. Hodila jsem na sebe Malej kabátek a pomalu vyrazila. Když jsem otevřela dveře do předsíně, tak jsem hned dala pusu mým kočkám. Otevřela jsem vchodové dveře a vypustila kočky, oni se vzali a šli hned za mnou, když jsem přišla do krámu, tak mě jako pokaždé čekali před krámem, než vyjdu. Na cestě zpátky mi zavybroval telefon, přišlo mi oznámení, že "botmangod" něco přidal do svého příběhu. Hned jsem to otevřela a bylo tam, že se nají a zapne stream. Byla jsem nadšena, protože vždycky, když jsem zapnula buď jeho, nebo Morryho stream, tak mi neuvěřitelně zvedli náladu jenom tím, že jsem poslouchala jejich hlasy. Dala jsem mámě nákup, pomohla ji uklidit, a když bylo všechno udělaný šla jsem do pokoje, byl jako moje hnízdečko samoty, na jednu stranu úžasný pocit a na druhou stranu docela bolestivý.Když konečně už byl večer, tak jsem si uvědomila, že už Botman dávno streamuje. Hned jsem zapla Twitch a Koukla co hraje. Bylo docela pozdě, takže jsem se divila, že nehraje s klukama cs:go, ale pořád hraje minecraft. Zaposlouchala jsme se do jeho hlasu, položila telefon vedle hlavy a pomalu zavírala oči, až jsem usnula. Vzbudila jsem se, až když jsem uslyšela "no nic teame dnes už budu končit, jsem unavený, tak dobrou a zítra se vidíme ahoj." Docela mě mrzelo, že jsem usnula, ale tak co si budem jeho hlas je hrozně příjemný. Už jsem pak nemohla usnout a zapla Tinder. Dostala jsem nějaké ty matche, ale pořád jsem nenašla někoho kdo by se mi líbil, tak jako on.
Otevřela jsem po chvíli Instagram a uviděla jsem, že dal Morry na story nějaký screen někoho kdo byl na nej drzý. Odpověděla jsem mi na to slovy "tak to je moooc" asi za deset minut mi pípnul telefon a tam byla zpráva od Morryho. Bylo v ní napsáno "nechápu tyhle lidi" nějakou dobu jsme si psali typické zprávy "jak se máš, co děláš, jaký jsme měli den a tak.." nakonec mi napsal, že už je unavený a půjde spát.Pomalu jsem si, taky šla lehnou a nemohla jsem uvěřit, že jsem si psala s Morrym. Nakonec jsem usnula u písniček.
Doufám, že vám nevadí, až tak moc gramatické chyby🥺 a doufám, že se vám to alepoň trochu líbí ❤️
ČTEŠ
Kluk mých snů!
FantasyPokud máš rád/a KexCrew, tak tady je něco pro tebe. Pokud je vůbec neznáš, tak nevadí pokud máš rád/a romantiku a drama si tady správně!🤍 Tenhle příběh nebude hned o tom jak se ty dva dali dohromady, půjde to postupně jako v reálném životě, ale bud...