Zážitky

1.2K 48 2
                                    

                              Z pohledu Lili

"Tak první nejlepší kalbu jsem ti už řekla, ale ukážu ti video aby si to pochopil" a začala jsem se smát. ( video nejde přidat, takže kdyby ho někdo chtěl poslat, stačí napsat)
"To si děláš prdel, chudáci kluci" řekl ze smíchem Bóťa.
"Pak asi o 3 měsíce potom, tak jsem s kamarádama šla pít, ale ne normálně. Naši byli na noční a já jsem zdrhla z domu i s kámoškou, která u mě měla spát. Kluci samozřejmě nakoupili chlast za patnáct tisíc, jako by jsme vychlastali ligu." Zasmála jsem se "patnáct tisíc? Wtf?" Řekl Bóťa udiveně.
"Jo patnáct tisíc, kamarád si to v tu dobu mohl dovolit, ale tohle není vůbec podstatný" Bóťa jen přikývnul.
"Byli jsme tam já, moje kámoška a asi 6 kluků, šli jsme na byt. Všechno probíhalo v pohodě, kámoška mi řekla, že umí pít. Věřila jsem jí, což byla chyba. Musím ještě podotknout, že bylo před Vánocemi, takže měl kámoš doma vánoční stromeček, ale bohužel pro nás byl živý" Bóťa nadzvedl obočí a očekával co se stane dál.
"Kámoška byla na záchodě a my jsme bez ni začali pít, byla fajn atmosféra všichni jsme se bavili. Najednou přišla kámoška ze záchoda a chtěla nalít taky. Kámoš ji nalil malého panáka rumu. A pak to začalo. Tá holka začala hrozně řvát, dělala píčoviny, najednou někdo zazvonil a přivezli nám pizzu, nikde nebylo místo jenom vedle stromečku. Z ničeho nic se zvedla moje kámoška a směřovala k pizze s tím, že ma hrozný hlad a chce jí. Kámoš ji chtěl kousek podat, ale ona nechtěla. Najednou jsme uslyšeli ránu a smích otočili jsme se a na pizze ležel stromeček, tak jsme ho teda zvedli a na pizze bylo samé jehličí, takže, když jsme si chtěli dát pizzu, tak jsme vybírali jehličí."
Začala jsem se smát a Bóťa taky.
"Loool, tak to muselo být hustý" řekl Bóťa
"Ehm, to ještě není konec to je ta nejmenší věc co se tam v ten večer stala" Bóťa mi věnoval pohled, to jako fakt.
" kámoška hrozně řvala, no a my jsme byli na bytě a třeba třem lidem nebylo 18, že jo a já se k tomu vypařila z domu. Tak se kámoš nasral a jenom prohlásil větu Holky nebiju ale tohle je moc a vypnul ji na facku" vyprskli jsme oba dva smíchy.
"Pak už byla asi jedna a kámoška se začala probírat, řekla jsem klukům, že ji vezmu domů. Na to že jsme vypili celou teqiulu a asi dalších šest flašku tvrdého jsem byla docela v pohodě a teď nastal odchod" Bóťa hned dodal.
"Tak to se nedivím, že si byla úplně v pohodě u Morryho a to tě kluci podceňovali" pokračovala jsem.
"Holka začala řvát, že prostě neodejde, že tam prostě zůstane. Kámoš řekl, ale že je to jeho byt a přeje si, aby odešla, ale ona prostě nechtěla. Začala se do všech navážet a toho měli všichni dost. Jeden z kluků ji vzal do kravaty a musel jí vyvézt ze třetího patra po schodech dolů, což se ale holce vůbec nelíbilo a žačala ho kopat a všechno. Nakoce jsme jí dostali konečně ven. Rozloučila jsem se s klukama a holka ode mě dostala hned venku facku ať se probere, že měla jenom jednoho panáka a tohle dělá" Bóťa mě přerušil " to jako vážně nechtěla opustit cizí byt?" A pořád se smál. "Ne nechtěla vůbec pak jsem se s ni vydala ke mě a cesta co trvá deset minut nám trvala dvě hodiny, hrůza prostě" a takovýhle mám zážitky. Tohle byli dva ty nejlepší"
"Tak to je hustý, s tebou musím jít někdy kalit, ale musíš pozvat tvoje kámoše a i kluky" řekl mi.
"Hele v dubnu mám narozeniny, takže bude hrozně velká párty, budete muset přijet" Bóťa jen souhlasil.
"A teď ty" řekla jsem mu.
"Já jsem, ale už všechny řekl na Kex baru a určitě si je slyšela" uznala jsem, že má pravdu.
"Ale co, když nejlepší zážitek s kalby bude s tebou? Tohle všechno musíme překonat" řekl najednou
"No to musíme. Co kdyby jsme tenhle víkend uspořádali kalbu u mě? Pozvala bych Radka, protože do vězení ho dají až 1.5. A chci si posledního půl roku s ním stejně užít. Pozvali by jsme kluky a mohla by být docela prdel" navrhla jsem
"Počkej zavolám klukům do skupiny a domluvím to hned" zvedl se a odešel jim zavolat.

                          Pohled Botmana

Bóťa: "Čau kluci"
Cuky: "Ahoj"
Morry: "nazdárek"
Marwex: "Ahuuj"
Ostatní to nevzali.
Bóťa: "Nevím co dělají ostatní, ale Lili chce uspořádat tenhle víkend u ní kalbu, když jsem slyšel její zážitky musíme to zažít spolu všichni, takže dorazili by jste, když tak?"
Všichni kluci najednou: "Že se vůbec ptáš, jasně, že jo"
Bóťa: " Tak fajn ještě se domluvíme, zatím čus pic" a típnul jsem to.

Došel jsem za Lili do pokoje a ta už ležela v posteli. Došel jsem za ní a lehnul si k ní. Moc jsme toho nevypili, takže jsme oba byli střízlivý. Začali jsme si povídat a ona se mi koukala přímo do oči, něco v nich hledala. Usmál jsem se na ní a ona mi úsměv oplatila. Najednou se mi Koukla na rty úplně cute pohledem. Využil jsem toho a něžně jí políbil. Spolupracovala bez váhání. Jakmile se naše rty poprvé dotkly, ucítil jsem to. Cítil jsem, jak se ve mě něco pohnulo, něco skrytého pod nánosem prachu. Tohohle místa se nikdo už dávno nedotknul, možná dokonce nikdy. Probudila mě, přinesla mi světlo, smích a touhu. Hned jsem věděl, že už nikdy nebudu ten "bad boy" a konečně někomu vyznám svoje city. A snad to dopadne dobře. Na tý holce mi vážně záleží a nechci jí, jen tak ztratit.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat