Instastory

1K 42 5
                                    

Pohled Botmana

"Bylo to nádherné" řekla mi a přitiskla rty na ty moje.
"Všechno to dělám s lásky, vážně tě miluju" a silné jsem jí obejmul.
"Hele můžu dát s tebou fotku na story? Stejně mě sleduje jenom přes tisíc lidí, takže to není moc" zeptala se mě a udělala psí oči.
"Můžeš pokud to můžu udělat taky" a zazubil jsem se na ni.
"Počkej co, ty jako vážně chceš dát se mnou fotku na story? Víš kolik to bude otázek editu a tak? Dobře dej jí tam, ale neoznačuj mě nemusí vědět moje jméno" řekla mi a usmála se na mě jasně, že to budu tolerovat, miluju jí.

                        Z pohledu Lili

To co se stalo jsem nečekala, sice mě BowTea neoznačil na ty storce, ale lidi si mě dohledali. Nechápu jak, když jsem se s ním ještě domluvila, že mě na den přestane sledovat a já mám soukromý profil.
Lidi si vyhledali můj Instagram a Facebook. Ukázala jsem to Bowteamu a ten jenom pokroutil hlavou.
"Moc se omlouvám" řekl mi.
"Já jenom nechápu jak, moje jméno nevědí, jak ho mohli zjistit? A navíc se bojim ještě něčeho" řekla jsem mu a zesmutněla jsem.
"Čeho pak se bojíš" řekl na mě s udiveným pohledem.
"Noo" a koukla jsem na zem.
"Povídej zlato. Prosím" a zvednut mi hlavu.
"Noo. Sice mám Tomáše všude v bloku, ale tahle lavina se k němu určitě dostane. A já nechci, aby se ti něco stalo. Lásko vážně tě miluju a nechci o tebe třeba přijít, když vím jaký je to psychopat" a stekla mi slza po tváři.
"Zlato všude chodím buď s tebou, a nebo jsem doma. Neboj mě se nic nestane" řekl mi a utrpěl mi stékající slzy.
"A už když to ty lidi vědí, mohla by si konečně se mnou streamovat" pokračoval.
"No to sice ano, ale neumím vůbec hrát" a usmála jsme se.
"To vůbec nevadí, absolutně stačí, když si budeš ze mě utahovat jako normálně" a dal si pusu.
"To bych asi zvládla, v tom jsem mistr" a vybuchla jsem smíchy, hned se ke mě přidal.

"Zlato a nemůžeme streamovat až zítra? Dneska jsem vážně utahaná" řekla jsem mu, ale mrzelo mě to.
"Jasně, že ano. Svůj čas chci strávit hlavně s tebou. Stream můžeme zapnout kdykoliv budeš chtít. A teď pojď sem" podal mi ruku, přisunul si mě k sobě a hodil mě na postel.
Začal mě něžně líbat, pokračoval na krk, musel si mě označit, protože minule jsem si jo označila já a pořád tam má fialový flek. Nechápu jak věděl, kam se mě má dotknout, ale každý místo které chytil, tak mi začalo hořet a mě se zrychlil pokaždé dych. Všimnul si toho a nebyl by to Bowtea, kdyby toho nevyužil. Vzal moje ruce a dal mi je nad hlavu začal mě líbat dravě, ale pořád byl něžný. Ucítila jsem bouli v jeho kalhotách, kterými se mi opíral přímo tam dole. Vyklouzla jsem mu ze sevření a obmotala mu ruky kolem krku. Po chvilce jsem mu sundala triko. Udělat to samé, zanedlouho už jsme leželi nahý pomalými polibkami se snažil dělat cestičku k mému přirození, ale zastavila jsem ho. Vzala ho za bradu a řekla "dnes žádná předehra, potrebuju tě co nejdřív" a on se na mě podíval zlovestým pohledem. Olízla jsem si rty a on se usmál. Něžně mě políbil a pak do mě vniknul a já zavzdychala. Tvrdě začal přirážet, ale pořad byl jemný. Ani jsem si to neuvědomila a začala se třást něhou a zašeptala jsem jeho jméno. Pár krát ještě přirazil a udělal to samé.
"I love you" zašeptala jsem. "I love you too" a políbil mě do vlasů.
"Brouku půjdu do sprchy, neobjednal by si prosím nějaký jídlo" zeptala jsem se ho hezky.
"Jasně, že ano a co si dáš" vůbec nevím na co mám chuť. "Hele vyber něco ty, nechám se překvapit" dala jsem mu pusu, vzala jsem si věci a vydala jsem se do sprchy.


                     Pohled Botamana

Lili šla do sprchy a já vůbec nevěděl co objednat. Včera mi, ale říkala, že má chuť na twister, takže ji objednám ten. Jinak taky jsem nepochopil, jak jí Lili mohli takhle rychle najít. No nic, moje fanynky asi doopravdy zajímá každý můj krok.
"Tak jsem tady" vyrušila mě z přemýšlení Lili.
"To je dobře za chvíli nám přinesou jídlo" usmál jsem se na ní.
"Hele zlato půjdu rychle do sprchy a kdyby náhodou přišlo jídlo skočíš pro něj prosím" zeptal jsem se ji sladce.
"Jasně, že jo" podívala se na mě a usmála se.
Vydal jsem se do sprchy a nechal jsem Lili telefon v pokoji kdyby volalo jídlo. Asi za deset minut jsem vyšel a jídlo už bylo na posteli, ale ještě nerozbalený.
"Proč si ještě nejedla" podzvedl jsem obočí a zeptal se jí.  "Tak chtěla jsem počkat na tebe" a usmála se. "Jo a ještě, abych nezapomněla, bude ti volat ten týpek jak nám přinesl jídlo" a začala se smát. "Wtf? Proč?" Zeptal jsem se ji a vůbec jsem nechápal.
"No říkal, že jsem sexy kočička a rád by mě znovu viděl. Tak řekl, že mi zavolá na tohle číslo" a chytla totální záchvat smíchu.
"Aha, lool, tak to počkej až to zvednu já a nebo mě uvidí, když příště půjdu pro jídlo" a začal jsem se smát, ale ne tak jako Lili. Bylo mi nepříjemné, že tohle někdo řekl mojí holce. Jsem, ale rád, že to bere s humorem. Za dva dny je Silvestr a já se hrozně těším, až to oslavím s Lili a klukama. Ze všeho nejvíc se těším, až dám Lili polibek od 23:59 do 00:01. Nikdy bych neřekl, že je ve mě takový romantik, ta holka mě prostě celého mění.
"Pustíme si nějaký film" zeptala se mě Lili.
"Jasně a co by si chtěla vidět" vždycky řekne ať vyberu já nějaký film, dneska mě ale bohužel nic nenapadá.
"Co kdyby jsme si pustili fakjů pane učiteli" zeptala se mě.
"Tak to beru" zasmál jsem se. Šel jsem to najít a mezitím Lili koukala do mobilu.
"To si děláš prdel" rekla z ničeho nic a začala se smát"
"Co je" zeptal jsem se nechápavě. Ukázala mi mi telefon, na Instagram byla fotka, kterou přidal Marwex. Co bych, ale nečekal, že na fotce byl s Ančou.


 Co bych, ale nečekal, že na fotce byl s Ančou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí anita_6742 a dalším (15 431)

Marwex99 hledali jsme se až jsme se našli ❤️

Anita_6742 takový retardi se jen tak nenajdou💥❤️

Lilianka_226 nechtěli by jste mi něco říct 😂🤍

Zobrazit všechny komentáře (423)

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat