Stream

1K 40 3
                                    

                             Pohled Anči

"Měla bych zavolat Lili zítra pro ní a Patrika musíme zajet. Jede se přece k Morrymu" řekla jsem Marwovi.
"Jo, zavolej jí" vzala jsem telefon a najela na FaceTime a už jsem volala. Hned to zvedla a už začala.
"To si mi jako nemohla říct, nebo co? Kámo vážně se to musím dozvědět přes ig" měla pravdu vždycky jsem ji všechno řekla, ale tohle ne.
"Kamo uklidni se. Prostě to přišlo spíše mi řekni co ty a Patrik. Co to story" začala jsem vyzvídat.
"Pak ti všechno řeknu" a otočila kameru na Patrika.
"Čau Botmane" začala jsem se smát.
"No čau Ančo" řekl a všímal si telefonu.
"Jee, nazdar Bowtea" řekl za mnou Mára.
"No čau šuline" a vzal mi telefon Mára a Lilině určitě vzal telefon Patrik, protože jsem slyšela jak si povídají.

Pohled Marwexe

"Minule mi kluci říkali, že Lili má problém s klukama, tak jak to, že najednou chodí s Bowteam" zeptal jsem se nejistě Anči.
"No ona si zažila doslova peklo a jsem ráda, že si po roce někoho našla" kouknul jsem se na ní udiveně.
"Jaký peklo" musel jsem se zeptat.
"Měla kluka tři roky. Kvůli němu se musela ze všemi přestat bavit, dokonce i se mnou, protože jsem údajně děvka a tak. Mlátit jí, skoro jí málem taky několik krát zabil. Zamykal jí doma, byla jako ve vězení. Znásilňoval jí a bůh ví co mi ještě zatajila. Když se konečně od něj dostala pryč, tak mi zavolala její mamka a hned jsem jela k ní. To ještě bydlela ve městě, byla úplně hubená, všude měla na sobě modřiny a dokonce byla těhotná. Naštěstí toho hajzla dala na policii, ale i k tomu jí musela donutit mamka, protože se hrozně bála. Ta holka se uzavřela a pustila k sobě jenom ty nejbližší. A taky vás, teda když na vás koukala. Mohla se na vás dívat celý den a to jenom kvůli tomu, aby nemyslela na ostatní sračky. Hodně jste jí pomohli a ta holka je vám nesmírně vděčná. A já jenom doufám, že jí Bowtea neublíží. Ta holka si už toho zažila tolik, že se divím, že je pořád tak silná a dokáže se usmívat." Řekla mi a já na ní Koukal s otevřenou pusou.
"Tak to mi je mega líto. V životě bych do ní neřekl, že si tohle zažila" Anička jenom přikývla.

                      Pohled Botmana

"Zlato co budeme dělat, Mára s Ančou pro nás přijedou až zítra" zeptal jsem se Lili.
"A co tahle kdybychom šli streamovat? Já se sice neukážu, ale můžu mluvit" řekla mi a usmála se na mě.
"Tak jo a co si zahrajeme? Minecraft, nebo něco jiného" zeptal jsem se na ní a šel zapínat komp.
"Hele zahrála bych Gta, vždyť víš, že tu hru miluju" a věnovala mi úšklebek.
"Dobře jenom hodím story na Instagram a napíšu k tomu, že dneska bude se mnou streamovat speciální host" daroval jsem jí polibek.

Zapnul jsem stream a šel se pozdravit s klukama. "Čau teame" pozdravil jsem kluky.
"Ale čau, kdopak je tvůj dnešní speciální host" začal se smát Morry.
"Kdo by to asi tak mohl být" začala se smát Lili. "Nebo víš ještě o někom kdo by chodil k Patrikovi domů" nepřestávala se smát.
"No ahoj, už se na tebe zítra těším až nás opět všechny přepiješ" řekl Morry Lili.
"Hele už jsem trénovala i Bóťu, takže taky už vydrží víc" a ukázala ať jdu pryč s kamery a věnovala mi polibek.
"Tak děcka chcete si něco zahrát" zeptal se nás najednou Cuky.
"No Lili chce, aby jsme šli hrát Gta, takže" oznámil jsem klukům.
"Jasně proč ne, už vidím jak se nám bude smát" řekl Cuky a začali jsme to všichni zapínat. Ani jsem se nechtěl koukat do chatu kolik lidí se ptá na Lili, horší je, že Lili už vystolkovali na Instagramu, takže jí chodí přes tisíce žádosti o sledování. Chudáček můj, ale co já vím. Možná jim to časem přijme.
"Svět volá Botmana" šťouchá do mě Lili a u toho se příšerně směje.
"No jo, jsem se trošku zamyslel" usmál jsem se na ní. Najednou na TeamSpeak přišel i Mára.
"Zdar hovada" a v pozadí jsem slyšel smích Anči.
"Takže s Ančou jo" promluvila Lili.
"Ty si tady taky Lili" začala se smát Anča.
"Tak Morry ty si přiveď Míšu a Cuky ty Karla a holky dneska budou streamovat za nás" řekl jsem klukům a ona dva to ze srandy udělali. Všichni jsme vypnuli webku akorát na Morryho a pustili jsme holky hrát. V životě jsem se snad, tak nezasmál jako dneska. Samé nadávky jak jim to nejde a v mnoho věcech jsme jim museli pomáhat. Byl to fakt úžasný stream. Dokonce holky dosáhli větší  hypehrainy, než my s klukama co streamujem už nějakou tu dobu.
Po pár hodinách jsme vypnuli stream a byli jsme s Lili, tak unavený, že jsme hned usnuli. Jsem na nás zvědavý na zítra. Zítra nás čeká cesta k Morrymu a přivítání nového roku. Uvidíme, jak to celé dopadne. Těším se na to. 

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat