Vánoce

1K 54 4
                                    

                            Z pohledu Lili

S Bowteam byly tyhle poslední dny úžasné. U mě jsme byli asi týden a pak jsme jeli k němu. Moc často nestreamoval, což mě trošku mrzelo vůči ostatním lidem, ale byl se mnou. V realitě je úžasný, snad nejlepší kluk co jsem kdy poznala.
Zítra jsou Vánoce a já musím domů. Domluvili jsme se, že každý oslavíme Vánoce ze svou rodinou a uvidíme se až 26.12. Kdy pojedu zase já k němu, protože nový rok slavíme u Morryho. Moc se těším.
"Tak co si připravená jet?" Zeptal se mě smutně Bóťa.
"Nejsem, ale za tři dny se uvidíme, to není tak dlouhá doba." Usmála jsem se na nej.
"To není, ale dárek ti dám, až přijedeš. A měli bychom se rozloučit vlak ti jede za 3 minuty, tak ať ti neujede." Řekl a hned na to mě políbil.
"Víš, že tě miluju?" Řekl náhle, když se odtáhnul.
"A víš, že já miluju tebe?" A dostala jsem další polibek.
"Měla bych už jít, v Plzni ti zavolám, ať víš, že jsem v pořádku." Dala jsem mu rychlou pusu a nasedla do vlaku.

                         Pohled Botamana

Já tu holku tak miluju. Šel jsem domů, chvíli jsme si psali s Lili a pak jsem usnul.
Ráno jsem se probudil a kouknul se na telefon, bylo dvanáct. Nechápal jsem proč mě mamka nevzbudila. Poradně jsem otevřel oči a na telefonu byla zpráva od Lili.
"Štastné a veselé brouku" napsala to asi v šest ráno, byl jsem překvapený, že byla tak brzo vzhůru, ale jsou Vánoce, takže nejspíše musela doma pomáhat.
"Tobě taky zlato" odepsal jsem jí a šel se zeptat mamky, jestli s něčím nepotřebuje pomoct.

                           Z pohledu Lili
Bylo asi za pět minut šest, vše bylo připravené a já s celou rodinou jsme si už pomalu sedali ke stolu. Přesně v 18:00 jsme se zvedli a táta pronesl přípitek. Byl moc hezký, něco podobného co řekl, když tady byl Bóťa, ale delší a hezčí. Pustili jsme se do jídla, měli jsme vážně moc chodů jako každý rok. Začalo to s překrojením jablíčka, jestli budeme na další rok zdraví, následovala Polívka, pak ryba ze salátem a nakonec řízky. Byla jsem hrozně plná a nic se mi nechtělo.
Šli jsme rozbalovat dárky. První dárky si rozbalila máma. Ode mě dostala triko s nápisem nejlepší maminka a zlatý řetízek. Následoval táta, ten dostal nerezový půl litr samochladíci. Sestře jsem koupila pouze nějakou další hru na pska, kterou mi poradil Bowtea a líbila se jí, takže má Bóťa nejspíše dobrý vkus. Nevím já se v hrách nevyznám.
Já jsem od všech dostala nějaký peníze, protože jsem dárky nechtěla. Byl tam i nějaký make-up a pár kousků oblečení.
Po tom všem jsem si vzala vzala pár kousků cukroví, rozloučila se s rodičema a pomalým, ale jistým krokem jsem se vydala do pokoje. Za celý den jsem napsala Bowteamu jenom jednu zprávu, nestíhala jsem a až teď jsem se dostala k telefonu. Na telefonu jsem viděla, že Bowtea streamuje, takže co jiný bych mohla udělat, než najet na jeho stream a jít koukat.
Do chatu jsem hned napsala "ahoj všichni" a všimla jsem si, že mám VIP, byla jsem zaražená.
"Ahoj Lili, tak co jaký si měla Vánoce" řekl Bowtea a já se probrala z transu.
"Byl náročný, ale skvělý. Bohužel tady někdo chyběl" odepsala jsem a čekala na odpověď.
"Nějaký tvůj Boyfriend co" a začal se smát.
Věděla jsem, že to řekl jenom kvůli tomu, aby se chat neptal na otázky typu kdo jsem a jestli jsme spolu. Na veřejnost se pouze dostalo našich pár fotech, ale nikdo neznal moje jméno.
"Haha moc vtipný, no nic jdu si lehnout jsem až moc unavená" napsala jsem.
Když si to přečetl nic neodpověděl, nevadilo mi to, naopak jsem to chápala.
Chvíli na to mi přišla zpráva.
"Dobrou noc zlato. Budu ještě streamovat a pak taky půjdu spát. Až se ráno vzbudíš zavolej mi prosím. Miluju tě" usmála jsem se nad tou zprávou.
"Taky tě miluju, zavolám a dobrou noc."
Zamknula jsem telefon dala ho na nabíječku a ponořila se do říše snů.

                          Pohled Botmana

Byl jsem opravdu rád za to jakou jsem si našel přítelkyni. Nebyla to žádná žárlivá holka, která žárli na každou mojí fanynku, spíše si z toho uměla udělat srandu. Nenadávala mi, když jsem pořád hrál, spíše se na mě koukala a podporovala mě. A dokonce, když jsem nestreamoval, byla smutná, že hodně lidí se na mě těší, a že kvůli ní přicházejí o srandu. Prostě byla moje vysněná princezna. Nebýt jí holky by mě dále nezajímali a lásku by sem měl někde hluboko v prdeli. Ani jsem si neuvědomil, že streamuju už docela dlouho. Lili šla spát, tak v osm musela být hrozně unavená naprosto jsem to chápal. Co jsem, ale nechápal bylo to, že už bylo půl pátý a já pořád streamoval. Rozhodnul jsem se, že budu streamovat do tý doby, než se vzbudí Lili a pak s ní budu volat.

 
                          Z pohledu Lili 

Bylo asi osm hodin ráno, spala jsem dvanáct hodin, což je u mě docela divný, ale odpočinula jsem si a to bylo hlavní. Uviděla jsem, že Bowtea pořád streamuje, nevadilo mi to, ba naopak byla jsem ráda, protože mi to hrozně pomohlo v mém plánu.
"Dobré ráno" napsala jsem do chatu.
"Jéé, ahoj Lili, to už si vzhůru?" Zeptal se mě, na streamu bylo třeba 150 lidí a polovina z nich určitě spala, takže to nikomu nepřišlo nějak divný. Chvíli jsme si takhle povídali přes chat a byla jsem za to ráda,ale viděla jsem, že je hrozně unavený. Asi v devět stream vypnul a zavolal mi.
"Ahoj zlato" řekl mi fakt unaveným hlasem.
"Ahoj, ty si vůbec nespal co" zeptala jsem se blbě.
"Nespal" řekl ze smíchem.
"Hele dneska mám ještě něco na práci, takže by jsem se ti nemohla dostatečně věnovat. Co kdyby si si šel lehnout a až se vzbudíš tak mi zavoláš? Vypadáš jako mumie fakt by sis měl odpočinout." Zasmála jsem se.
"Asi jo, dobře miluju tě si fakt nejlepší holka, tak udělej co máš a hlavně si nějak neubliž. Pa" na to jsem mu odpověděla pouze "miluju tě" a hovor jsem típla.
A teď jsem se mohla pustit do mého plánu, který mi snad vyjde a nic se nepokazí.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat