Pohled Botmana
Ráno, když jsem se probudil, tak jsem viděl, že Lili je na telefonu, bylo to hrozně roztomilé, když nevěděla, že jsem vzhůru, ale byl tady menší problém. Doufám, že si ničeho nic nevšimla, i když toho by si všiml i Mára, který leží na druhé straně. Chvíli počkám až mi přejde ranní erekce a pak ji poklepu na rameno abych ji nevyděsil. Přešlo asi 10 minut a Lili byla pořád na telefonu. Něžně jsem se ji dotknul, aby věděla, že jsem vzhůru otočila se na mě a řekla "dobré ráno, ehm jak dlouho si vzhůru už?" Touhle otázkou mě docela překvapila, k čemu jsem jako předstíral, že spím, když ona si jasně všimla, že jsem vzhůru?
Z pohledu Lili
Ptáte se jak jsem věděla, že je vzhůru? Je to jednoduchý, nebo ani ne. Nevěděla jsem to, spíše jsem si to myslela, protože asi 10 minut před tím, než se mě dotknul tak jsem cítila zrychlený dech na krku a pak, když jsem se ho zeptala, jak dlouho je vzhůru nic neřekl a podíval se na mě pohledem jak si to věděla?!
Alespoň, že ranní erekce mu už přešla. Zajímalo mě, kdy se tak vzbudí Mára. "Bóťo?"
"Ano?" Zeptal se zvědavě
"Kdy se tak vzbudí ostatní a hlavně Mára, z toho chrápání mě už začíná bolet hlava" na konci věty jsem se zasmála, aby Patrik
pochopil, že to byl vtip. "No nevím po kalbě vždycky tak v jednu až ve dvě." Koukla jsem na něj stylem děláš si prdel? Ale pochopila jsem to protože, když jsem doma budím se kolem dvanáctý. "A co budeme dělat, když je půl 9 ráno?" Cože ono je tak brzo a já už jsem vzhůru? Loool
"Co třeba si něco zahrát?" Zeptal se mě Patrik
"Nemůžu se spíše na tebe koukat jak hraješ?"
Zeptala jsem se nervózně "Jasně, že můžeš, jen mě zajímá proč si se tak podívala, když jsem se tě na to zeptal." Usmál se, nebyl to takový ten arogantní úsměv, ale byl od srdce. "No já hrát neumím, protože ..." než jsem to dořekla Patrik se na mě podíval stylem a jakto, že vůbec žiješ. Ale pokračovala jsem "protože mě to nikdo neučil, můj ex měl gta a když jsem se o to zajímala a chtěla hrát, tak mi řekl, že mu to jenom zkurvím, ať na to nešahám jinak mi dá granáta" ups co jsem to právě řekla, proč jsem neřekla něco jiného?! "No, ale miluju se koukat, když někdo hraje, když to umí komentovat a nemlčet jenom u toho a ty hry mu jdou mohla bych na to koukat hodiny" usmála jsem se. Chápavě přikývnul a zapnul gta.Pohled Botmana
Zastavil jsem se nad větou kde Lili říkala to s tím ex. Ale dostal jsem výborný nápad!.
"Sedni si sem" řekl jsem jí a ukázal na Morryho židli. Koukla na mě pohledem jako jestli je pes a má zaštěkat a sednou si hned na to jsem řekl jedno sladké "prosím" a přidal k tomu psí oči. Usmála se, takže to zabralo. Ach ten její úsměv je tak zajímavý Koukal bych se na něj hodiny. Zajímá mě kde ji Morry vyhrabal. Kdybych věděl jak se jmenuje, tak bych ji napsal hned. "Lili koukej tady máš hlavní klávesy, které potřebuješ A, W, D, S a pak máš tady myš" zasmál jsem se.
"To bych bez tebe nevěděla" rozesmála jsem se. Zapnul jsem lehký skill test a pozoroval jí, vůbec ji to nešlo. Najednou jsem ani nepostřehl a dal jsem ji ruku na ruku, abych ji to ukázal. Jemně jsem ji mačkal prsty na klávesy, který jsme zrovna potřebovali. Já jsem vedle Lili stál, když viděla, že ji chci Něco naučit zvedla se ze židle, nechápavě jsem na se na ní koukl. "Sedni si, ať ti to jde ještě líp jak normálně" tomu jsem se musel zasmát, ale stála ona. Toho jsem využil a přisunul jí ať si na mě sedne. "Co tak koukáš? Hrajeme přece oba" a věnoval jí úšklebek. Ani jsem se nenadál a už byla jedna s ní ten čas, tak rychle utíká. Najednou se otevřeli dveře a v nich byl Morry a nechápavě na nás Koukal. Viděl jsem jak Lili zčervenala, hned se zareagoval "učím jí hrát gta, co tak koukáš?" Morry se udiveně Koukal.Z pohledu Lili
Byli asi dvě, tak jsem šla kouknout na vlak, abych nepřijela domů pozdě večer. "Hele kluci ve tři mi jede domů vlak z Prahy a budu doma kolem osmé, nehodili by jste mě na nádraží?" Styděla jsem se na to vůbec zeptat, bylo mi to hrozně blbý. "Cukyyyyyy" začal křičet Morry na Cukyho, aby přišel za námi dolů.
Cuky přišel "co je Morry proč tak řveš?"
"Hele Lili by potřebovala odvést do Prahy na nádraží ve tři jí jede vlak odvezli by jste jí s Botmanem?"
"Jasně, proč se na to vůbec ptáš?" Oznámil mu Cuky.V autě jsme byli docela už dlouho, tak jsem se zeptala kluků "kluci já ten vlak asi nestíhám" řekla jsem smutně. Patrik si toho všimnul a začal se smát. Nechápala jsem.
"Víš, že jsme Prahu dávno už minuly?" Zeptal se mě Patrik a tomu se Cuky zasmál.
"Děláte si srandu? A jak jedeme?" Řekla jsem ustaraně klukům.
"Vezeme tě až do Plzně, aby si nepřijela domů tak pozdě" začal mi vysvětlovat Cuky.
"Koho to byl nápad?" Zeptala jsem se.
"Ehm, všech kluků, měli by jsme o tebe starost, kdyby si přišla domů po tmě" Patrik dál nepokračoval, protože mi začal zvonit mobil. Volal mi táta.
"Ano tati?"
"Kdy přijedeš domů, vůbec si se nám nepozvala a neřekla nám co je s tebou"
"Tati víš, že se o sebe vždycky Postarám, už mám nějakou tu prax. Kámoši mě vezou do Plzně autem. Jestli bys byl tak hodný mohl bys pro mě přiject do Domažlic? Ať nejedu vlakem další hodinu navíc?"
"Přijedu do Plzně dej vědět až budeš někde u Plzně abych vyjel taky"
"Děkuju, a zavolám" řekla jsem a típla to
"Kluci mám skvělou zprávu" řekla jsem nadšeně. "Jakou?"Oba najednou promluvili čemu jsem se zasmála.
"Táta pro mě přijede do Plzně až, takže nemusím ject vlakem." Usmáli se.
Když už jsme byli v Plzni a já vystupovala z auta stál tam zase on! "Tomáš to ne" vyhrkla jsem ze sebe a kluci se na mě nechápavě podívali. "Je to můj ex, a nemám s ním ty nejlepší zážitky" řekla jsem tiše a smutně. Najednou mi dal Patrik ruku a já nechápala. Přišel k nám Tomáš, což mohlo být to nejhorší co se nám mohlo stát.
"Ale čau Lilo, máš nového boye? Vypadá docela jako ubožák" řekl ze smíchem
"Jediný ubožák kdo je tady si ty!" Řekla jsem nasraně. "Jo a proto si se mnou byla tři roky tvého života" což mě zasáhlo
"Očividně si tvoji pozornost nepřeje, takže odpal! Řekl dost hustě Patrik.
"Patriku tohle neřeš, nevíš čeho je schopný" podívala jsem se na něj omluvně.
"Tomáši pokud hned od nás nevypadneš, zavolám benga a půjdeš si sednout hned, takže zmiz" řekla jsem vážně vytočeně. Podíval se na mě pohledem zabiju tě a odešel. Kluci na mě zírali tak, abych jim to vysvětlila. "Kluci tohle neřešte, když tak vám to někdy řeknu, ale teď určitě ne" a potlačovala jsem slzy. Vytáhla cígo a zapálila si. Patrik udělal to samé a Cuky si dal tabákový papírek. Čekali tam se mnou dalších 20 minut a objevil se táta. "Hele kluci támhle mám tátu, děkuju, že jste tady se mnou počkali" usmála jsem se na ně a obejmula je, objetí mi opětovali a každý jsme šli vlastním směrem. Ještě jsem jim zakývala na rozloučenou udělali to samé a pak už jsme každý odjeli autem.
ČTEŠ
Kluk mých snů!
FantasyPokud máš rád/a KexCrew, tak tady je něco pro tebe. Pokud je vůbec neznáš, tak nevadí pokud máš rád/a romantiku a drama si tady správně!🤍 Tenhle příběh nebude hned o tom jak se ty dva dali dohromady, půjde to postupně jako v reálném životě, ale bud...