Na druhý den ráno přišla ke mě do pokoje máma. No spíše zaklepala, protože jsem měla zamčeno. Ze vší silou jsem vstala a odemkla jí. Máma vstoupila do pokoje a řekla mi "Lili víš o tom, že si dneska s tátou měla jet nakoupit a zaspala si?" Jen jsem se na mámu podívala stylem děláš si ze mě prdel. Na nic nečekala a znovu promluvila "Táta na tebe počká prý ještě 10 minut měla by si začít něco dělat." Rychle jsem vstala z postele rozběhla se po schodech do koupelny, divím se tomu, že jsem z nich nespadla. Umyla si rychle zuby a opláchla obličej. Z koupelny jsem rovnou zamířila do pokoje vzala hřeben a učesala si vlasy, pak jsem usoudila, že nemám čas se namalovat tak jsem jen vytáhla řasenku a namalovala si řasy, pak jsem se podívala do skříně, a abych nevypadala jako bezďák. Oblékla jsem si černé džíny, bílý topík a na to jsem si dala svou zimní džísku, obula boty a rychle pospíchala za tátou do nastartovaného auta.
Večer
Celý den se nedělo nic zajímavého pomáhala jsem rodičům ze zahradou. Když sem konečně kolem 20:00 přišla do svého pokoje byla jsem ráda, že vidím svojí postel, i když jsem se hrozně těšila, že si konečně lehnu, vzala jsem si ručník a šla do sprchy. Sprcha mě docela probrala a z ničeho nic mi zavolala kámoška. Anča mi oznámila, že jsem pozvána na maturák a nejlepší by bylo, kdybych někoho pozvala ať tam nejdu sama, protože ví jak to teď mám s klukama a potom co se mi stalo jsem společnost od kluků nějak nesnesla. Jediného kluka co jsem k sobě fakt pouštěla byl můj nejlepší kamarád. Když jsem dovolala s Ančou a řekli jsme si, jak by jsme už rádi spolu něco podnikli, jsem to típla. S lidmi co jsem se bavila a byla s nimi pořád už jsem moc nevídala, protože jsem se z města odstěhovala až k německým hranicím, ale hlavní je, že jsem byla s nimi pořád v kontaktu. Volala jsem hned Radkovi (bff a taky moje první láska). Jestli by se mnou nechtěl na ples, bohužel řekl mi, že nemůže, byla jsem docela smutná, ale pochopila jsem, že musí pracovat. Všimla jsem si kolik je hodin. Koukla jsem na Twitch a žádný z kluků už nestreamoval. Vypla jsem telefon a usla jsem.
Poté co jsem se vzbudila a Koukla na telefon bylo něco po desáté a hned jsem uviděla zprávu od Morryho, stálo v ní "spíš?" Když jsem se Koukla na to v kolik to psal bylo něco po třetí ráno. Odpověděla jsem "už ne😃" hned si to zobrazil a psali jsme si.
Morry: promiň já jsem nemohl usnout a chtěl jsem si psát
Já: v pohodě, tak si můžeme psát teď jestli chceš
Morry: hele napíšu, až z klukama dotočíme
Já: oukeyy, budu se těšit 😄
Dal jenom zobrazeno a naše konverzace dále nepokračovala. Šla jsem pomoct mámě uklidit barák asi ve dvě odpoledne jsem přišla do pokoje a kouká na telefon, zatím mi nenapsal nikdo, s kým bych si nějak chtěla psát. Všem jsem hodila ignor a šla koukat na videa. Po chvíli jak jsem koukala zrovna na video od Botmana mi přišla zpráva.
Morry: tak máme dotočeno
Já: Tak to je skvělý a copak jste točili? Pokud to teda není tajný 😃
Morry: F2F po dlouhé době, pokud na to budeš koukat máš se na co těšit 😂
Já: oukeyy, tak to beru a jasně, že se podívám
Morry: to jsem rád
Já: neuvěříš co se mi včera stalo
Morry: co?😂
Já: kámoška mě pozvala na maturák😂
Morry: takové místa nemám rád😂
Já: kdo řekl, že já ano? Jdu se tam ožrat zadarmo😂
Morry: tak to chápu😂
Po chvilce psaní jsem mu napsala, že se těším, ale horší to bude s odvozem, tam mi vlaky jedou ale jak pojedu z Berouna až domů to netuším. Nabídl mi odvoz, což já jsem odmítla, protože by kvůli mě jel neskutečnou dálku a nechtěla jsem, aby to vyznělo tak, že ho chci využít jenom kvůli tomu, aby mě někam odvezl. Ples se měl konat za měsíc od datumu co jsme si z Morrym psali, takže to bylo ještě docela dost času.Dny utíkali neskutečně rychle s Morrym jsme si psali víc a víc za týden se měl konat ples a já byla hrozně nervózní. Naštěstí šaty jsem už měla koupené, takže jediný co jsem potřebovala byl odvoz. Nakonec jsem přemluvila kámoše který to měl do Berouna jen 60km domluvili jsme se, že počkám na nej pak venku a on mě hodí domů, ale na ples se mnou bohužel nemohl. Byla jsem zklamaná a oznámila to Anče. Řekla mi, že se nic neděje, a že ať jdu Klidně sama, prý nebudu jediná. Alespoň z něčeho jsem měla radost.
ČTEŠ
Kluk mých snů!
FantasyPokud máš rád/a KexCrew, tak tady je něco pro tebe. Pokud je vůbec neznáš, tak nevadí pokud máš rád/a romantiku a drama si tady správně!🤍 Tenhle příběh nebude hned o tom jak se ty dva dali dohromady, půjde to postupně jako v reálném životě, ale bud...