Tapeta

1.2K 55 4
                                    

Pohled Botmana
Lili se už trošku uklidnila. Byl jsem za to mega rád. Zvedl jsem jí rukou bradu, ať se na mě podívá, když se na mě Koukla políbil jsem jí. Já prostě musel.
"Od tý doby, co se to stalo si první kluk, který se dostal ke mě, až takhle blízko." Řekla, když se odtáhla.
"Doufám, že už i poslední" ano řekl jsem to, ta holka si už zaslouží jen to nejlepší.
"Nevím, jak to ti námi teď je, docela se bojím i zeptat, ale nehodlám být pro někoho jen Sázka, nebo hračka." Řekla tiše.
"Jak si tohle můžeš myslet? Si první holka co byla u mě doma, i když jsem ji pořádně neznal, holka se kterou jsem jel pět hodin vlakem, abych byl s ní. Si první holka, která mi ukázala, že i člověk, jako já má naději na to poznat úžasnou holku, kterou má doopravdy rád." A dal jsem jí pusu na čelo.
"Taky tě mám ráda. Za poslední dobu si člověk, který mi neskutečně zlepšuje každý den. A miluju ty dny, které s tebou můžu trávit. Cítím se zase naplněná a plná života."

Z pohledu Lili

Asi po hodině co jsme si povídali, jsme si lehli do postele. "Nepustíme si nějaký film, nebo něco?" Zeptala jsem se.
"Můžeme a na co ráda koukáš?" Jak mu to jen vysvětlit.
"Nejraději mám romantické filmy, protože, když vidím, jak ty holky jsou na konci šťastné jsem šťastná s nimi, že prostě měli štěstí a našli toho koho hledali a zapomenu na svůj příběh, pak akční, drama a tak, proste všechno, až na horory. Na ty, když koukám, tak ani nedýchám." Zasmála jsem se.
"A viděla si film Baby driver?"
"Jo, ale Klidně se můžeme na to podívat, ten herec je sexy" viděla jsem jak se na mě podíval, byl hrozně roztomilý.
"Víc, než já roztomilej není" a začal se smát.
"Není" a usmála jsem se.

Po skoro dvou hodinách, když jsme koukali na film, smáli se a Lili se malém roztekla při pohledu na Babyho, jsme se rozhodli, že koukneme ještě na něco.
"Hele skočím nám pro nějaký jídlo a pití" řekla Lili, ale jen co vstala z postele, tak jí zavybroval telefon.
"Někdo ti napsal" řekl jsem ji, když byla v půlce pokoje pryč.
"Prosím koukni kdo to je" usmála se na mě.
"Anča, prý ji máš napsat více o zítřku" odpověděl jsem jí.
"Odepiš ji prosím, že jí ráno zavolám a všechno řeknu" odepiš? A jak asi?
"Tak mi pojď odemknout mobil" řekl jsem ze smíchem, jediný, co jsem slyšel, že na mě řve ze schodů "511020" vypadalo to jako nějaký datum. Odepsal jsem napsala "ok" a nechal jsem toho. Všimnul, jsem si, ale že nás kluky má na ploše, musel jsem se zasmát. Na zamknutý obrazovce měla nějaký obrázky do růžova. Položil jsem její mobil a začal jsem projíždět na svým sociální sítě. Za chvíli Lili byla zpátky.
"Tak co odepsal si jí?" Jenom jsem přikývnul.
"Hele všiml jsem si, že nás máš na tapetě a dostal jsem skvělý nápad" Koukla se na mě nechápavě.
"No mám vás na tapetě, protože jste mi hrozně pomohli a vážím si toho a jaký nápad?" Usmál jsem se a začal jsem vysvětlovat.
"Když je teď už tma tak fotky by nebyli moc hezké, spíše tmavé, takže bych jsem si na zápětí zatím já dal to jak si dáváme ruku, když vedle sebe ležíme. A zítra na párty by jsme udělali fotky ze všemi, ale samozřejmě i takové, kde jsme jen my dva." Udiveně se ma mě podívala a souhlasila. Pustili jsme další film a ani nevím jaký, celou dobu jsem jí totiž pozoroval, jak je krásná, hladil jí ruku, asi v půlce filmu se ke mě přitulila a já jsem slyšel pomalé povzdechování. Přisunul jsem si jí k sobě, aby se cítila v bezpečí a hlavně, abych jí měl u sebe co nejblíže. Obejmul jsem jí, dal ji pusu do vlasů a za chvíli jsem usnul.

Bylo deset ráno a ve dvě měla být kalba a nás vzbudil telefon. Lili to vzala byl to hovor přes  FaceTime. A najednou jsem jenom slyšel. "Děláš si prdel, že spíš. Za čtyři hodiny je kalba a ty prostě chrápeš. Zvedni tu svojí línou prdel a začni něco dělat." Na to jsem slyšel pouze smích. A posadila se, ale asi jí nedošlo, že budu vidět na kameře, až když Anča nezačala mluvit.
"Hej kdo je to tam za tebou? Lilino ty se nezdáš" řekla šibalským hlasem ta osoba.
"To neřeš dneska ho poznáš, a nech toho, měla by si být ráda, že je někdo mužského pohlaví v moji posteli" trochu se zasmála, ale ne moc. Tak jsem ji chytl za bok a hlavu jsem měl pořád zachumlanou v polštáři. Lehce se lekla a pak se uvolnila.
"Dobře těším se a přijedu u půl hodiny dříve, tak zatím čus" ozvalo se a pak ticho. Ještě, když Lili seděla jsem se posadil taky, přisunul se k ní a obejmul jí.
"Dobré ráno" pošeptal jsem jí do vlasů.
"Tobě taky, slyšel si to co, máme jen tři hodiny na to všechno připravit" řekla ospalým hlasem.
"Jo, slyšel" usmál jsem se na ní.
"No nic jdu ze sebe udělat člověka. Jdu do sprchy, pak můžeš jít ty a já se mezi tím namaluju" řekla vzala se ručník a odešla. Po chvíli jsem si uvědomil, že si nevzala nic sebou. Na tou myšlenkou jsem se jenom usmál a zatím se věnoval telefonu, než přijde.

Chvíli na to přišla do pokoje jenom v ručníku, hned jsem ji zaregistroval pohled, když uviděla, že na ní koukám zčervenala.
"Můžeš jít ty ručník, tam je" řekla stydlivým hlasem." Propadl jsme věci, usmál se na ní a pospíchal jsem do koupelny.

Když jsem se vrátil byla nádherně oblečená. Měla na sobě nějaký topík a kalhoty z vysokým pásem. Oči měla sladěný do černo hnědý barvy. Byla prostě nádherná.
"Sluší ti to" řekl jsem jí.
"Děkuju, tobě taky" a usmála se na mě a podala mi redbull. Poděkoval jsem jí a ona ukázala na hodiny kolik je. Měli jsme jenom dvě hodiny asi. Vydali jsme se na zahradu do chatky. Lili tam zatopila, připravila občerstvení a já přinesl kelímky a alkohol. Uvnitř chatky měla snad všechno. Kulečník, šipky, velké repráky. Proste všechno. Asi za deset minut měla přijít Anča. Vzal jsem Lili rychle k sobě a dal jí vášnivou pusu.
         

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat