Zlatíčko?

1.2K 49 3
                                    

Pohled Botmana

Všiml jsem si, že ta holka skoro vůbec nenosí šaty. Měl jsem jako jeden z mála štěstí ji v nich vidět, což mi dělalo ohromnou radost. Teď s ní stojím v krámu a ona si vybírá věci, je hrozně roztomilý jí sledovat jak kouká na ceny, a přitom vůbec nemusí. Když si šla koupit spodní prádlo využil jsem situace. Nenápadně jsem hodil do košíku mikinu co se ji šťastně líbila, úplně se ji rozzářili oči, když jí spatřila, ale když Koukla na cenu rychle utekla pryč. Usoudila, že má všechno a pomalu jsme vyrazili domů, bylo 19:30 a stihli jsme to jen tak tak.. zapnul jsem stream a Lili řekla, že jde do sprchy. Na to jsem jenom přikývnul a musel jít za klukama, protože za chvíli začíná Kex bar. Lili přišla do pokoje ze založenými rukami na prsou a zamračila se na mě. Stihl jsem se mutnou a ona začala "proč si mi koupil tu mikinu, když stála přes litr? Jenom za dnešek si za mě utratil přes dva tisíce" řekla naštvaně, ale přitom smutně
"Víš viděl jsem, jak se ti strašně moc líbí a na peníze nekoukám, chtěl jsem ti jenom udělat radost" řekl jsem nejroztomilejším hlasem co jsem uměl. Přišla ke mě a obejmula mě "děkuju" zašeptala mi do ucha. Najednou jsem uslyšel "Bóťo sice máš mutlej mikrofon, ale na kameru si zapomněl a viděli jsme ty ruce, co tě obejmuli, ty máš holku!" Řekl směle Morry.  "Drž hubu! Nemám holku debile.." a viděl jsem jak trochu Lili zesmutněla, ale snažila se to skrýt za úsměvem.

V půlce Kex baru jí někdo zavolal. Zvedla to a jenom jsem slyšel
"To si děláš prdel?"
"Ty si úplný kripl"
"Jak se to stalo? Až tě potkám, tak tě zabiju fakt" nic z toho jsem nechápal
"Zavolám za chvili jdu na cígo" řekla z pláčem.. Počkat ona pláče "Hele kluci na chvíli musím odejít, tak když tak počkejte" vypnul jsem kameru i mikrofon a běžel za Lili, která se chystala ven si jít zapálit. "Lili počkej pojď si zapálit k oknu, je vypnutý zvuk i obraz" přišli jsme k oknu a já se opřel o parapet a silně jí obejmul. " copak se stalo, že brečíš?" Řekl jsem jí. Mezi slzami mi řekla
"R-r-r-ra-dek" jenom řekla. Kdo to twl je? Nějaký boy, kterého má? Ale to by asi nebyla u mě. S těmito slovy jsem se uklidnil.
"Kdo je Radek?" Zeptal jsem se jí. "Utíkej streamovat, pak si o tom promluvíme." Řekla mi mezi slzami, prostě ne potřebuju nutně vědět kdo je Radek. Zapnul jsem kameru a mikrofon a řeknul klukům "hele kluci stalo se něco vážného, takže musím odejít s Kex baru dříve. Musím rychle jít ještě vám napíšu, tak čau a ahoj chate" řekl jsem a odpojil jsem se a všechno vypnul a utíkal za Lili, která seděla na posteli a pořád brečěla.
"Tak už jsem jenom tvůj povídej" řekl jsem ji Klidně
"A co by si chtěl vědět?" Chci vědět úplně všechno do podrobna jak to jen jde myslel jsem si v hlavě.
"Všechno, chci vědět všechno" a dodal jsem "hlavně chci vědět kdo je Radek, ještě jsem o něm neslyšel."
"Tak dobře, ale vůbec mě nebudeš přerušovat je toho hodně" udělám všechno co budeš chtít.
"Dobře, slibuji" řekl jsem a ona začala.
"Takže kdo je Radek.. Je to můj nejlepší kamarád. Poznali jsme se v roce 2017, moje kámoška byla u něj na kalbě napsala mi jestli nechci přijít, řekla jsem, že ano, tak jsem se vypadala na poslední vlak a jela do neznáma. Asi po půl hodině jsem slyšela zastávku, na který mám vystoupit. Všichni mě čekali na nádraží, akorát Radek seděl u stromu totálně zkalenej" zasmála se což jsem byl rád a pokračovala.
"Musela jsem ho zvedat ze země a odnést k němu domů, nakonec všichni usnuli, až na mě a moji kámošku, tak jsme vymysleli, že všechny postříkáme šlehačkou a natočíme to" tomu jsem se musel zasmát já.
Asi měsíc co jsme se znali tak jsme spolu začali chodit, byla to moje první láska a já jeho taky. Po 5 měsících jsme se rozešli a další  tři jsme se spolu tahali. Po tom všem jsme usoudili, že jsme pro sebe jako brácha ze segrou. Prostě přes všechno to dobrý a špatný jsme zůstali nejlepší přátelé a ve všem jsme se podporovali, ale pak jsem začala chodit s Tomášem. Po třech letech co jsem měla zakázané se ze všemi bavit jak s holkama, tak i s klukama jsem mu zase napsala. Všechno jsem mu řekla, co se za tu dobu stalo a ve všem mě podpořil jako pravý brácha. I když jsem ho měla zablokovaného, tak mu Tomáš psal, že si ho najde a zabije ho, že mu to nedělá problém a tak" cože, co to bylo jako za kripla, docela Lili lituji, když si něčím takovým musela projít.
"Tak jsme po třech letech všechno spolu dohnali, chodili ven, na kalby a byl jeden z mála lidí, který mi pomohlo od toho co mi Tomáš dělal a nebylo to jen zakazování všeho, ale to ti řeknu jindy" počkej to není všechno? Mám chuť toho zmrda fakt zabít.
"No, a teď mi zavolal, že půjde sedět, že udělal s kámošema úplnou pičovinu a lituje toho. Půjde na rok až tři." A rozbrečela se znova. "Je mi hrozně, že člověk, který mi tak moc pomohl, tady pro mě nebude a bude někde zavřenej" to chápu, ale co mohl provést, když se zdá jako borec po tom co mi řekla a přes to všechno, co ten zmrd Tomáš udělal, tady pro ní byl.
"To mě mrzí, ale budeme za ním jezdit spolu. Podle toho popisu je to fakt borec. A slibuji ti, že od teď budu tady pro tebe já" obejmul jsem jí.
"Děkuju ti, jsi vážně zlatíčko" a usmála se. Počkej ona mi řekla zlatíčko? Úplně se mi rozbušilo srdce.

                           Z pohledu Lili

Hrozně se mi ulevilo, že jsem se mohla vymluvit z toho, co teď stalo. A když řekl, že za ním budeme jezdit spolu, tak jsem byla fakt mega happy. Chtěla jsem ho, tak hrozně políbit, ale nemohla jsem. "Můžeš mi prosím podat tu flašku musím se napít, nechci se tady ještě víc zhroutit" řekla jsem mu, i když mi to bylo blbý, protože jsem nechtěla před ním vypadat jako nějaká alkoholička, která každý den co je s ním pije. "Jasně, tohle musíme spolu zapít a uvolnit se" usmál se na mě a podal mi jacka. V tom mi řekl "hele Morry řekl na tý první kalbě, že máš hrozně dobrý zážitky s toho jak si pila s lidmi, nechtěla by si se s nějakými podělit?" Zeptal se mě
"Dobře, nějaké ti řeknu, ale slib mi, že pak mi taky nějaké řekneš."
"Slibuji" řekl, usmál se a já mohla začít.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat