Nový rok!

1.2K 44 15
                                    

  Z pohledu Lili

Všechno jsme si perfektně užívali, celý večer byl úžasný. Měli jsme snad všechny druhy alkoholu. Tančili jsme, zpívali prostě co dodat. Asi nejlepší Silvestr jaký jsem zažila.
Bylo 23:55 a my se všichni vydali ven. Chystali jsme pyrotechniku, kterou přinesl Morry. Najednou zbývala necelá minuta do půl noci. Bowtea mě začal líbat najednou jsem uslyšela odpočet, ale líbat jsme se nepřestali.
V 00:01 se Bowtea odtáhnul a připili jsme si ze všema.
"Tak šťastný nový rok" nadzvedla jsem skleničku a ze všema si ťukla.

Přešla asi půl hodina a my se pořád bavili, když v tom mi začalo volat neznáme číslo.
"Prosím" zvedla jsem to, šla jsem vedle do pokoje kde nebyl rámus, abych dotyčnou, nebo dotyčného slyšela.
"Ahoj" ozvalo se z druhé strany telefonu.
"Co po mě chceš? A proč mi vůbec voláš?!" Ano volal mi on. Ten zmrd. "Chtěl jsem ti jenom popřát šťastný nový rok a abys byla šťastná, tak hned nebuď odporná, nebo si tě najdu jasný." Řekl mi už tím jeho známým arogantním hlasem.
"To je super, že mi chceš popřát šťastný nový rok, ale už jsem tě slyšela a začátek roku si mi už zkazil" trochu jsem to asi přestřelila, ale prostě on si hezké chování nezaslouží.
"Tak fajn, jak chceš ty mrcho, já si tě najdu a tohle už nerozdejcháš" začal na mě řvát do telefonu a típnul to. Neměla jsem vůbec náladu na to jít za ostatníma. Zůstala jsem v pokoji a brečela jsem jako malá holka. Co když teď přijde a opravdu mi něco udělá, akorát všem pokazím nový rok. Co jsem to probíhá udělala a proč jsem vůbec ten zkurvený telefon zvedala? Achjo Lili ty si fakt kráva. Po chvilce někdo zaklepal na dveře.
"Můžu dál?" Zeptal se mě Bowtea. "Počkej vteřinu" utřela jsem si oči, aby nepoznal, že jsem brečela, ale myslím si, že je to marný.
Vstoupil dovnitř a hned se ke mě rozběhl. "Proč brečíš zlato, co se stalo?" Přiběhl ke mě a obejmul mi. Ukázala jsem mu telefon a číslo, které mi volalo. "Co je to za číslo" hned se mě zeptal. "Kdo ti volal" zněl nejistě a smutně taky. Řekla jsem mu všechno, kdo mi volal, co mi řekl a takhle. Asi hodinu jsem byli v pokoji, a když jsem se uklidnila, šli jsme za ostatníma. Anča něco vytušila, vzala mě za ruku a táhla do koupelny. "Je mi jasný, že jste tam neprcali, nejsi vůbec namalovaná a oči máš červené jako rajčata. A hulení tady není, takže mi všechno řekni" a vzala taštičku z make-upem. Všechno jsem jí řekla a asi po dvaceti minutách, co jsme byli s Ančou v koupelně jsem uslyšela v obýváku křik.

Hned jsem vstala a bylo mi jedno jak vypadám v tu chvíli, ale musela jsem zjistit, co se děje a to asi byla další chyba, co jsem v ten večer mohla udělat. Byl tam. Stál tam a mlátil do Botmana. Nemohla jsem se na to jen tak koukat. "Ty zmrde. Co tu děláš a co si myslíš, že děláš" řvala jsem na nej tak moc, jak jsem v tu chvíli mohla.
"Ale, ale, kdopak se nám tu ukázal. Vážně je tohle hovno pro tebe víc, jak já?"  Řekl úplně nechutným hlasem.
"Pro mě je víc i hovno od bezdomovce, jak ty" řekla jsem nejvíc arogantním hlasem.
"Takže mě poslouchej holčičko. Já ti v tom telefonu něco řekl a ty chceš být pořád hustá" nadzvedl obočí a pomalými kroky se ke mě vydal. Nedokázala jsem nic udělat. Stála jsem tam jako opařená. Když z ničeho nic se napřáhl a já dostala granáta. Spadla jsem na zem, ale byla jsem pořád při vědomí. Uviděla jsem jak se k němu kluci blíží, ale on zpozorněl a vzal mě za vlasy. "Jestli se někdo přiblíží, neručím za to, co se jí stane" začal všem vyhrožovat. Kluci byli bezmocní, bylo vidět, že je Tomáš zfetovaný vzal mě ven a pak to začalo. Začal mě mlátit a já pomalu ztrácela vědomí.

                         Pohled Botamana

To co se stalo nechci ani komentovat. Už měsíc jsem nezapnul stream. Nechci nemám náladu. Lili je v komatu už měsíc. Nic se mi nechce. Každý den chodíme ze všema do nemocnice a čekáme až se vzbudí. Máme za sebou kriminálku a všechno. Strašně mě mrzí, že jsem jí nemohl ochránit, hned jak jí odvedl ven, tak jsme volali policajty. Byli jsme ve městě, takže tak do pěti minut tam byli, ale už bylo pozdě. Každý den na ní myslím. Miluju tu holku, tak strašně moc.

                          Z pohledu Lili

Když jsem se probudila viděla jsem světlo. Rozkoukala jsem se a zjistila jsem, že ležím v nemocnici. Zkoušela jsem si vzpomenout co se stalo, když v tom se otevřeli dveře a já uviděla doktora.
"Dobrý den, vidím, že už jste konečně vzhůru, jak se cítíte" jak jako konečně..
"Jak dlouho tu jsem?" Musela jsem se zeptat.
"No přivezli jsme vás na nový rok. Byla jste napadena vašim ex přítelem pokud si to pamatujete. Vaši kamarádi a přítel vám zavolali záchranku a moc vás asi nepotěším, ale je březen, abych to řekl přesněji 12. Března. Počkat co. Začala jsem přemýšlet a vybavil se mi celý večer, co se dělo i na něj.
"Na chodbě jsou všichni vaši kamarádi mám je sem pustit" řekl mi doktor a já jsem jenom na souhlas přikývla. Doktor odešel a chvilku na to přišli všichni z toho večera.
"Ahoj" řekla jsem jim.
"Konečně si vzhůru" utíkal za mnou Bowtea a dal mi hned pusu do vlasů.
"Lidi, omlouvám se za zkažený nový rok" řekla jsem smutně.
"Hlavně, že si v pořádku" řekl Morry a Cuky najednou. "Jinak, kdyby tě to zajímalo, Tomáš už sedí a co jsem slyšela, tak dostal 15 let." Řekla mi Anča a já se usmála, že se nemusím bát co udělá příště a jestli to vůbec přežiju.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat