Přespaní

1.3K 48 4
                                    

Přijeli jsme k Bóťovi, měl hezky zrekonstruovány byt, ale jeho mámu ani jeho malou sestřičku jsem vůbec neviděla. Musela jsem se zeptat "Patriku?"
"Copak, stalo se něco?" Hned se na mě podíval.
"Já jenom, že kde máš mamku a sestřičku?" Vyzvídala jsem.
"Jsou týden na dovolený, vrací se až v pátek" řekl a usmál se. Takže se vlastně vrací za 6 dnů, když je dneska sobota. Z mého přemýšlení mě osvobodil Bóťa otázkou " hele už je dvanáct si unavená, nebo chceš ještě něco podniknout?" Tomu jsem se zasmála, ale on nechápal.
"Mluvíš s holkou, která chodí spát kolem pátý až osmý ráno spát a vstává ve dvanáct" to už jsem, ale vybuchla smíchy a Bóťa se ke mě přidal.
"A nechceš něco málo ještě popít, ale mám tady jenom nějaké víno" koukl na mě
"Hele pokud je to růžový víno, tak Klidně"
"Tak máme smůlu, je tady jenom bílé, ale jestli by si chtěla je tady třeba deset flašek Avanti, z různými přichutěmi" ukázal na flašky
"Tak jo" olízla jsem si rty a překračovala "Avanti mám docela ráda, ale vypiju ho hodně, takže by si měl vzít jednu flašku a ostatní schovat" koukl na mě pohledem to jako fakt?
"Nenene, dneska mám náladu pít, takže se pořádně ožereme a ten kripl pod námi ať třeba zešílí" Koukla jsem na něj překvapeně.

Už jsme v sobě měli dvě a půl flašky, když v tom mi podal Bóťa ruku a chtěl abych s ním někam šla.
"Patriku kam to jdeme?" Smála jsem se, když mě tahal za ruku.
"Jsem přece tvůj učitel ne? Jdeme hrát gta, slíbil jsem ti to." Sedl si na židli na Koukal na mě, že pořád stojím.
"To se mě jako bojíš? Pojď sem. Neboj sem nikdo nepřijde" usmála jsem se a po chvilce váhání jsem si na něj konečně sedla.

Když mi konečně začali jít lehké skill testy, tak Bóťa musel zapomenout těžší a mě se zdálo, že umím přesně to samý hovno jako asi před hodinou. " já na to už nemám vzdávam se, už jsem půl hodiny na jedny zkurvený překážce, musím si jít zapálit jinak to tady rozkopu" řekla jsem poměrně dost nasraně. Bóťa na mě kouknul a řekl " jdu s tebou počkej na mě" vydal se za mnou. Když jsme se oblékli šli jsme ven před barák. Potřebovala jsem si vyvětrat hlavu, protože jsem měla zasraný nervy. Najednou se, ale stalo něco co mě ani nenapadlo, že se může stát.

Pohled Botmana

Ano chytnul jsem ji za ruku a přitisknul k sobě a pořádně jí obejmul. Ptáte se proč? Protože takhle nasranou holku jsem ještě neviděl, na všechno nadávala, všechno chtěla rozbít a bál jsem se, že jedna z věcí, které může praštit jsem dokonce i já. Cítil jsem jak se v mým objetí uvolňuje a byl sem za to mega rád. Šli jsme se projít, jo já Patrik Klika jsem se šel projít ven. Asi za dvacet minut jsme byli doma a já viděl, že je Lili unavená "chceš si jít už lehnou,můžeme si povídat, než usneme"
"Jasně, budu ráda, už jsem nějak unavená" dovedl jsem ji k posteli a pomalu jsme si lehlo asi hodinu jsme si ještě povídali, a pak Lili pomalu usínala, což mě zarazilo, když se otočila ke mě zády. Po chvíli, když už určitě spala jsme se k ní přisunul a obejmul jí. Nečekal jsem ani v nejmenším, to co udělala. Přisunula se ke mě vzala si moji ruku do dlaní a obejmula jí, svůj zadek přitiskla k mému přirození. Doufal jsem, že necítí to,jak se mi pomalu zvedal, ale i s tím, že jsem měl stojáka, jsem se k ní přitisknul a usnul jsem během chvíle.

Ráno, když jsem se probudil, tak Lili ještě spala. Byla tak roztomilá, když spala. Musel jsem se nad tím pousmát a byl jsem hrozně rád, že jsem jí vůbec poznal. Šel jsem se najíst a natáčet s klukama. Natáčeli jsme asi hodinu. Poslední video mělo být k Morrymu. Vybral takovou mapu, že jsem myslel, že mi rupne cévka. Fakt hlasitě jsem zařval "KURVA" a bouchnul do klávesnice. V tom jsem uviděl, jak se Lili probudila.

Z pohledu Lili

Vzbudila jsem se na to, když Bóťa fakt hlasitě zařval a do něčeho hlasitě bouchnul. Když jsem se na něj podívala smutně na se na mě podíval. "Dobré ráno" řekla jsem mu. "Dobré ráno" odpověděl mi.
Pak jsem uslyšela Morryho jak říká "hej Botmane koho tam máš? Slyšel jsem ženský hlas. Že by si Botman konečně užil?" A všichni kluci se tomu začali smát. Uviděla jsem jak má kamenný výraz. Vydala jsem se pomalu za ním a naznačila mu ať se mutne. "Promiň, že si dělají srandu, ale znáš kluky" řekl mi smutně. "Já vím jaký jsou, právě proto jsme naznačila, ať se mutneš. Kdyby věděli, že jsem to já, to by teprve byli reakce" a něžně jsem se usmála, i když mě věta co jsem řekla bodla do srdce. "V kuchyni máš jídlo, nevěděl jsem co ti udělat, tak jsem objednal KFC" poděkovala jsem a vydala se nejdřív do koupelny. Vypláchla jsem si pusu a umyla obličej. Sebou jsem si vzala jenom řasenku tužku na obočí a linky, takže jsem si to nanesla na obličej a vydala jsem se do kuchyně. Na stole mě čekal twister z KFC, malý kbelík s kuřatama a crazýk. Zamyslela jsem a usoudila, že crazýka v KFC nemají, takže musel jít Bóťa kvůli mě do krámu. Nad touhle myšlenkou jsem se musela zasmát. Zůstala jsem v kuchyni a byla na telefonu, když v tom přišel Bóťa. "Proč si nepřišla zpátky do pokoje?" Zeptal se mě Bóťa.
"Natáčeli jste, chtěla jsem, aby to video bylo dokonalý" usmála jsem se.
"Byl tam Cuky to video dokonalý nebude" a rozesmál se, přidala jsem se k němu.
"A co budeme dělat teď?" Zeptal se mě.
"Noo, musím si kouknout vlak, abych nějak rozumně přijela domů" řekla jsem smutně
"A co kdyby si zůstala, než přijede máma."
Takhle věta mě úplně zarazila, ale uvědomila jsem si, že nemám žádné oblečení.
"Ráda bych zůstala, ale mám pouze to oblečení, který mám na sobě" řekla jsem smutně.
"Mám chvíli čas, až v osm zapínáme Kex bar a než odmítneš, taky musím do krámu. Avanti fakt na streamu pít nebudu" a zasmál se.
"To je sice hezký, ale já mám pouze na cigára a cestu domů" fakt jsem mu řekla, že u sebe nemám peníze? Co si teď o mě pomyslí.
"Platím já" řekl s úsměvem.
"To v žádném případě, vždyť si mě už dotoval dost" nad tím se jenom zasmál
"Ale já chci, ale vidím, že se mnou zůstat nechceš, chápu" řekl najednou smutně.
"Jasně, že chci zůstat, ale můžu maximálně do čtvrtka" najednou se usmál jako kdyby v csku vyhrál tu nejlepší zbraň a já se usmála. Šli jsme tedy nakupovat a pozor Bóťa šel vybírat věci se mnou.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat