''Bir yere uğrayabilir miyiz?'' diye sordu Baekhyun boş gözlerle yere bakarak yürürken. ''Nereye?'' diye sordum. ''Çocukluk arkadaşımın kafesine'' dedi. ''Tabii ki, neden olmasın'' dedim.
Bir süre sonra kafeye vardığımızda içeri girdik ve bir masa seçip oturduk.
''Selam Baek.''
''Hey, Dae. Beni kapüşon ve maske ile tanımanı beklemiyordum.''
''Sen benim değerli bir arkadaşımsın, tabii ki tanırım.''
Baekhyun gülümsedi ve ayağa kalkıp arkadaşına sarıldı.
(Baekhyunun saçını kapaktaki gibi sarı olarak düşünün lütfen.)
''Ahwaeh! Hala miniciksin.''
Baekhyun ayrılıp göz devirdi. Arkadaşı bana elini uzattı. ''Ben Jongdae, Kim Jongdae. Baekhyunun çocukluk arkadaşıyım.'' Gülümsedim ve elini sıktım. ''Bende Park Chanyeol, bir polis memuruyum.''
''Baekhyun sen polislerden nefret edersin ama...''
''Memur Parktan nefret etmiyorum ve hani şu babamın davasını alan polis memuru var ya, o adam Memur Parkın babası.''
''Öyle mi? O zaman çok şanslısın Baek.''
''Buzlu Latte alabilir miyim Dae?''
''Tabii Baek.''
O sırada minik açık kahve kıvırcık tüylü bir köpek yavrusu yanımıza geldi, Baekhyun gülümsedi ve köpeği kucağına aldı.
''Çok tatlısın sen.'' dedi köpeğe sarılarak. Telefonumu çıkardım ve bu güzelliği çektim. O sırada siyah saçlı bir çocuk yanımıza geldi.
''Kusura bakmayın, biraz yaramazdır.'' dedi çocuk gülümseyerek. Baekhyun, gülümsüyordu maske olsa da kısılmış gözlerinden belli oluyordu. ''Önemli değil, çok şirinmiş. Benimde köpeğim var, seviyorum sorun değil.'' dedi Baekhyun. Siyah saçlı çocuk gülümsedi. Elini uzattı Baekhyuna.
''Ben Jonghyun bu arada, Kim Jonghyun.'' dedi samimiyetle.
Baekhyun kendisine uzatılan ele baktı bir süre, daha sonra eli tutup sıktı. ''Bana Baek diyebilirsin kısaca.'' dedi.
''Bende Chanyeol.'' dedim araya girerek.
''Memmun oldum Baek ve Chanyeol.'' dedi ve yavaşça uzaklaştı.
Baekhyuna döndüm. ''Aslında samimi davranıyorsun.'' dedim. ''Saçmalama Memur Park, sadece hayvanları çok severim.'' dedi. ''Ama müziği de seviyorsun ve yeteneklisin Baekhyun, başka bilmediğim bir özelliğin var mı?'' diye sordum sırıtarak.
''Karakalem yapmayı severim.''
Şaşkınlıkla Baekhyuna baktım. ''Ne?'' dedi. ''Bu kadar kolay cevap vereceğini düşünmezdim.''
''Bende.''
minik bebişime, jonghyunuma bakar mısın annesinin kuzusu baby turtleboyu uyuyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Kelebekleri ¦ ChanBaek (Tamamlandı)
FanfictionByun Baekhyun, bu adaletsiz dünyada kadınlara şiddet uygulayan, çocuklara tecavüz eden kişileri polis yakalayamadan öldürüyordu. Onu böyle farklı yapan şeyden biri de öldürdüğü herkesin yanında kağıttan kırmızı bir kelebek bulunuyordu. Park Chanyeol...