2.9| Akşam🦋

91 12 1
                                    

Chanyeol eve geldiğinde direk odaya geçti ve yatakta oturup kahve içen Baekhyunun bacağına yavaşça kafasını koyup uzandı, Baekhyun elindeki kahveyi çekmecenin üstüne bıraktı. "İyi misin?" diye sordu. "Daha belli değil, ama belki birazcık senin bacağında uyumak iyi gelir." dedi Chanyeol. Baekhyun, gözlerini kapatan adamın saçlarını okşadı yavaş yavaş.

"Kahve uykunu kaçıracak."

"O eskidendi, artık yanımda sen olduğun sürece her gece rahat rahat uyuyabilirim. Kahve falan etkileyemez."

"Baekhyun..."

"Efendim?"

"Kim Jongin bana senin için 'Seni de kandırmasın' dedi, bu ne demek?"

"Jongin... Benden babasını aldatan kendi annesini öldürmemi istedi, biliyorsun annem babam yüzünden öldü, istemiyorum dedim ama tehdit etti, bende tamam dedim ve söz verdim ama yapmadım. Kadına şiddete karşı biriyim, On dokuz yaşımdan beri şuana dek her iğrenç insanı öldürdüm ama kadınlara dokunmadım, annemden dolayı yapamıyorum..."

"Baekhyun... Hadi bu gece dışarıda yiyelim."

"Yorgun değil misin?"

Chanyeol kalkıp Baekhyunun yanağını okşadı. "Senin için her yorgunluğa katlanırım."

****

"YA SEHUN!"

"Luhan, bebeğim?"

"O KİRLİ SEPETİ NE ÖYLE?! GARDIROBU MU BOŞALTTIN?"

"Bebeğim abartma en fazla 6 parça."

"SEHUN SENİ KELEŞ İLE KOVALARIM."

"Tamam bebeğim tamam sakin ol."

Katilin Kelebekleri ¦ ChanBaek (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin