''Aşka inanmıyorum ben.''
Baekhyun, düz bir ifadeyle dedi. Babası yüzünden aşka inanmıyordu.
''Ya ben seni inandırırsam?'' dedi Chanyeol.
''Denemek serbest, Memur Park. Ama başarısız olursan hayal kırıklığına uğrama.''
Chanyeol, Baekhyunun elini tuttu, Baekhyun bu hareketiyle şaşırdı ama elini çekmedi merala Chanyeola baktı. ''Seni seviyorum, Baekhyun.''
''Bende seni seviyorum mu demeliyim?''
''Hayır, zamanla inanıyorum olacak.''
''Aşka inanmıyorum bana göre çok sahte, vıcık vıcık. Hatta bazıları acı çekmesine rağmen ona acı vereni seviyor.''
''Aşk, sevgi, sevilmek güzel bir şey Baekhyun. Hiç mi sevgilin olmadı?''
''Hayır, sence kızları çekebilecek sabır var mı bende?''
''Erkek sevgilin oldu yani?''
''Hayır, aşkla falan ilgilenmedim. Tek derdim o şerefsizdi.''
''Seni öpsem hiçbir şey hissetmez misin?'' diye sordu Chanyeol düz ifadeli çocuğa.
''Bilmem, ilgilenmedim.''
''Baekhyun sana sarılabilir miyim?'' diye sordu Chanyeol birden Baekhyunun içindeki küçük çocuğu görmüştü. ''Bu nereden çıktı? Yine içinden mi geldi?'' diye sordu Baekhyun. Chanyeol yavaşça emin olamadan sarıldı, Baekhyun bir şey demediğinde sarılışını sıkılaştırdı. ''Çok acı çektin, değil mi? Kaç kere eziyet gördün? Kaç kere kalbin un ufak oldu, Baekhyun? Kaç kere ağladın? Ne kadar ağladın? O içindeki çocuk ne kadar yaralı Baekhyun?'' dedi Chanyeol. Baekhyunun gözleri dolmuştu, Chanyeol şuan onun yüzünü görmüyordu şanslıydı, dediklei şeyler yüzünden ağladığını bilmesini istemezdi.
''Diyelim ki...''
Baekhyun ayrıldı, gözyaşlarını ellerinin tersiyle sildi. ''Diyelim ki her zerrem paramparça, un ufak ve o çocuk uçurumun kenarında. Ne yapabilirsin ki Memur Park?''
''Senin bütün parçalarını bıkmadan birleştiririm, yaralarını sararım ve o uçurum kenarındaki küçük seni çeker sarılırım.''
Baekhyun, 'hah' sesi çıkardı ve sırıttı. ''Çok emin konuşuyorsunuz, Memur Park.''
''Seni sevmesem bu kadar yürekli olamam, Baekhyun.''
Ardından Baekhyunun alnına küçük bir buse kondurup gülümsedi ve oradan ayrıldı. Baekhyun şok olmuştu, donup kalmıştı, kalbi küt küt atıyordu. ''Ne oluyor bana böyle? Çok mutlu hissediyorum... Sanki karnımda kelebekler uçuyor, çok tuhaf.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katilin Kelebekleri ¦ ChanBaek (Tamamlandı)
Hayran KurguByun Baekhyun, bu adaletsiz dünyada kadınlara şiddet uygulayan, çocuklara tecavüz eden kişileri polis yakalayamadan öldürüyordu. Onu böyle farklı yapan şeyden biri de öldürdüğü herkesin yanında kağıttan kırmızı bir kelebek bulunuyordu. Park Chanyeol...