6

998 100 22
                                    

Bu kitabı birinize satsam nasıl olur? Tamam şakaydı halletcem😔

LK

"Kesin adamı öldürecek." Jimin yanımda felaket tellalı gibi konuştuğunda yüzümü buruşturdum. Ona Jungkook ile olanları anlatmıştım ve akıl vermesi gerekirken beni tamamen kötü düşüncelere sürüklüyordu!

"Katil olucak ve sende yardım edeceksin çünkü söz verdin." Dedikleri ile gözlerimi devirmiş yanımda yürüyen Jimin'i omzundan sertçe itmiştim. "Jimin! Bana yardım etsene! Neden kötü düşünmem için ekstra bir çaba sarf ediyorsun?" Yürümeyi kesip bana döndü ve hafifçe büyülttüğü gözleri ile konuştu. "Üzgünüm ama olucak olan bu. Sadece gerçekleri söylüyorum. Dürüst olmakta benim suçum değil ya."

Başımı iki yana sallayarak yeniden yürümeye başladığımda homurdanmıştım. "Gerçekten Jimin..." O da arkamdan gelmeye devam ettiğinde sonunda eve gelmiştik. Jimin beni bıraktıktan sonra artık işlerini halletmesi gerektiğini söyleyerek gitmişti.

Üzerimi değiştirip salona döndüğümde Yoongi ve Jisoo'nun televizyondan bir şeyler izleyerek muhabbet ettiğini gördüm. Koltuğun bir köşesine oturduğumda ne yapmam gerektiğini düşünmeye devam ediyordum.

O sırada telefonuma bir mesaj düştü.

Jungkook
Haber bekliyorum Lalisa
Bu işten vaz geçmeyeceğini
umuyorum

Lalisa
Vaz geçmedim
Sadece tereddüte düştüm
Çünkü ne yapacağın konusunda
korkularım var

Jungkook
Korkuların yersiz değil.
Sadece öğren şunu bana
Lütfen

Derin bir nefes alarak telefonumu kenara bırakmış ve boğazımı temizleyerek bana bakmalarını sağlamıştım. İkisi de kaşları çatık bir şekilde bu tarafa döndüğünde Yoongi'ye bakarak konuşmaya başladım. "Şu yardım konusundan bahsetmiştim ya." Duraksadığımda devam etmem için başını eğdi hafifçe.

"Kızın bir takıntılısı varmış. Telefonu bulunduysa ya da doku örneği. Yani kişi tespit edildiyse ya da yaklaşıldıysa bunu öğrenmek istiyor Jungkook. Yapabilir misin?" Bu durum ona da bir şüphe düşürmüştü anında. Gözleri bunu belli etsede başını sallayarak onayladı beni. "Deneyeceğim Lili." Başımı sallayarak ve gülümseyerek onu onayladıktan sonra oturduğum yerden kalkıp odama çekilmiştim.

Lalisa
Söyledim
Halledecek
Umarım pişman olmam
Ama ne yazık ki pişmanlıktan
deliye döneceğime neredeyse eminim

LK

Yine üzerime yıkılan ödevler yüzünden kütüphaneden dönüyordum neyse ki bu sefer geçe kalmamıştım ve saat daha akşam dokuzdu. Hava ılıklaştığı için eve yürüyerek gitmeyi tercih etmiştim. Bu yüzden geçeceğim yol yine aynıydı.

Jungkook ile ilk karşılaştığım yer. Önünden geçtiğim ve geçen sefer dayak yediği ya da yemek istediği sokağa döndü bakışlarım ve gördüğüm ile duraksadım. Kaşlarım hafifçe çatılırken aynı deponun önüne çökmüş olan adam Jungkook'du. Adımlarım oraya yönelirken yine neden burada olduğunu düşünüyordum. Ve bu artık tesadüf için fazla değil miydi?

fedora, lisggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin