Jungkook'un attığı adrese biraz erken geldiğimiz için Jimin ile son hazırlıklara da yardım etmiştik. Ve Chaeyoung'un doğum gününün aslında dün olduğunu ama gerçek bir sürprize dönüşmesi için bu gün kutlayacaklarını öğrenmiştim.
Üzerimde askılı ve puantiyeli hoş, düz bir elbise vardı. Uzun sarı saçlarımı ise dalgalandırmıştım. Fakat buraya geldiğimde tanımadığım bir kaç insanın üzerinde ki abartılı kıyafetleri görünce bunu giydiğime pişman olmuştum bile. Yine de bunu görmezden gelip sadece eğlenmeye odaklanacaktım.
Jimin Chae'nin gelmesini beklerken heyecandan oraya buraya koşturuyordu ve bu hali çok sevimliydi. Çünkü bu gece ona açılacağını söylemiş hatta bu konuda bana söz vermişti. Bu beni de heyecanlandırıyordu.
"Ay gelmişler!" Çığlık atarak içeri giren kızın isminin Nayeon olduğu öğrenmiştim. Jungkook ve Chae'nin yakın arkadaşıydı. Ve hızla içeri girmesinin nedeni de ona geldiklerine dair mesaj atan Jennie olmalıydı.
Jennie ve Taehyung, onu alıp Jungkook'u ziyaret etme bahanesi ile buraya getirmişlerdi.
Nayeon'un bağırması ile herkes bir yerlere koşuşturunca bende kenarda yerimi almıştım. Zil çalınca Jungkook kapıyı açmak için gitmişti.
Bir kaç saniyenin ardından konuşarak içeri girdiklerinde herkes yüksek bir sesle bağırmış ve bir kaç kişi konfeti patlatmıştı. "İyi ki doğdun Chaeyoung!" Gerçekten bunu beklemiyor olmalı ki irileşen gözleri ile şaşkınca etrafa bakmıştı bir süre. Üzerinde ki siyah ve hoş elbise ile saçları akşamında bir eğlenceye gidecekleri yalanını yediğini de belli ediyordu.
Chae'ye ilk sarılan hemen yanında ki Jennie olmuştu. "İyi ki doğmuşsun bebişim." Oldukça sevimli bir şekilde konuştuğunda Chae kısık bir sesle güldükten sonra sarılmasına karşılık vermişti. Jennie'den sonra bir kaç kişi ile daha sarıldığında bende yanına gitmiş ve sarılmak için kollarımı açmıştım. Samimi ve güzel gülüşü ile bana karşılık verdiğinde mırıldandım. "İyi ki doğmuşsun Chaeyoung."
"Teşekkür ederim Lalisa." Geri çekilmiş ve ardından hemen arkamda ki Jimin geçmişti yerime. O da doğum gününü kutlayıp sarıldığında yüzünde ki hoş gülümsemesi ve gözlerini yumması kalbini kalbimde hissetmemi sağlamış ve beni bile heyecanlanmıştı. Umarım bu gece Jimin için güzel biterdi.
İnsanlar hediyelerini verdikten sonra ise arkada açılan müzik ile işin asıl eğlencesine geçilmişti. Şimdiden dağılmaya başlayan evi temizlemek uzun zaman alacak gibiydi. Yine de bunu şimdilik umursamamak daha iyiydi.
Jungkook, ben, Jimin, Chae, Tae ve Jennie bir masaya oturup içkilerimizi de yanımıza alarak muhabbet etmeye başladığımda oldukça eğleniyorduk ve zaman su gibi akıp gidiyordu. Yüksek kahkahalarımız sürekli müzik sesini bastırırken Chae'nin arada Jungkook'a attığı bakışlar da gözümden kaçmıyordu. Ona çok minnettar olmasına rağmen yine de kötü hissediyordu sanırım.
Jimin ayağa kalkıp utangaç gözlerini zorla da olsa Chaeyoung'a dikti ve konuştu. "Biraz gelebilir misin Chae?" Chae hafifçe kaşlarını kaldırsa da gülümsemiş ve ayağa kalkıp Jimin ile dışarı çıkmıştı. "Ne oluyor?" Yanımda oturan Jungkook bilmediği için tabi ki manasızca bu soruyu sormuştu. Jimin zaten Chae'ye açılacağına göre bende Jungkook'a kısaca söyleyebilirdim.
"Jimin uzun zamandır Chae'den hoşlanıyor, şimdi ise ona açılacak." Hafifçe gözlerini büyüttüğünda bunu hiç tahmin etmediğini anlamıştım. Bir kaç saniye sonra ise sessizliği beni oldukça heyecanlandıracak bir cümle ile bölmüştü. "Jimin'in hislerini bırakta bizim hislerimiz hakkında mı konuşsak? Öpüşmemiz ardından kızaran yanakların dışında bana hiç bir adım atmıyorsun Lalisa." Ve yine yanaklarım kızarmıştı. Gözlerimi hafifçe ondan kaçırdım. "Sadece utanıyorum." Cevabım ile kısık kıkırtısı dolmuştu kulağıma. "Hayatımda gördüğüm en tatlı şeysin." Ettiği iltifat ile gözlerimi yeniden ona çıkartmıştım. Yüzünde ki tebessümü ile parıl parıl parlayan gözlerini bana dikmişti. Alnına dökülen saçı ve diğer her bir detayı ile yine gerçek dışı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fedora, lisgguk
FanfictionLalisa, Jungkook'a kardeşinin katilini bulması için yardım etmeye karar verir.