"Hayatıma sıçıp bu şekilde sıçıp gidemezsin anlıyor musun?" Bir yandan ağlarken göğsünü yumrukluyordum. Yumruk attığım bileklerimi tutup beni ittirdi.
"Kes sesini! Evdeki herkese duyurmaya mı çalışıyorsun? Yanlış bir şeyi bu kadar uzatmamız hataydı." Sırtımın lavaboya çarpmasıyla acıyla inledim.
"Sikeyim, evdekilerin duyması umurumda değil anladın mı? Beni siktiğimin peçetesi gibi kullanıp ortada bırakamazsın. Hem de siktiğimin vaatlerini verip. Ben sikik bir part time sevgili değilim anladın mı?"
"Minik prenses bana fazla mı bağlanmış yoksa?" Alayla konuşmasına karşılık şaşkınlıkla ona baktım. Ben karşısında böyle ağlarken bana nasıl böyle acımasız oluyordu.
"Çok yanlış oynuyorsun Harry."
"O ne demek?"
"Şu an canımı çok yakıyorsun. Ama bu elbet geçecek ve geriye sadece ne kalacak bir fikrin var mı?"
"Ne kalacakmış?"
"Acı çekmiş bir kadının intikamı." Her ne kadar onu bırakmak istemesem de arkamı dönüp banyodan çıktım. Gözyaşlarımı temizleyip hiçbir şey olmamış gibi arkadaşlarımın yanına döndüm. Geri girdiğimde arkadaşlarım şaşkınca bana bakıyordu.
"Banyodan bağırışların geliyordu. İyi misin?" Bunu soran Linda idi.
"İyiyim, iş ile ilgili bir telefon görüşmesiydi."
"Harry'i gördün mü peki?" Merdivenlerden onun sesi geldiğinde gözlerimi yumdum.
"Buradayım bebeğim." Lindanın yanına oturup yanağına öpücükler kondurdu. Demek bana acı çektirmeye devam etmek istiyordu. Peki, onun istediği gibi oynardım ben de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Part Time Lover// Styles
Fanfiction"Çok yanlış oynuyorsun Harry." "O ne demek?" "Şu an canımı çok yakıyorsun. Ama bu elbet geçecek ve geriye sadece ne kalacak bir fikrin var mı?" "Ne kalacakmış?" "Acı çekmiş bir kadının intikamı."