❄️6.rész❄️

623 69 18
                                    


Taehyung számára a reggel majdnem tökéletes volt; a hideg ellenére szépen sütött a nap, a házban szokatlanul meleg volt, s finom illatok terjengetek a szobában. Csak egy valami, pontosabban valakit hiányolt mellőle, aki az éjjel még ott pihen. Vakon tapogatózva próbálta megtalálni a keresett személyt, majd, amikor nem találta kissé morcosan ült fel az ágyban, hogy meggyőződjön, tényleg nincs a takaró alatt senki. Álmosan botorkált az ablakhoz, hogy az arra ragasztott égősort kikapcsolja és a konyhájába vegye az irányt, ahonnan a csábító illatok szállingóztak. Mosolyogva és kábán lépett a neki háttal álló Jungkooknak, hogy derekára kulcsolja kezeit, homlokát pedig a másik hátának döntse. Reggeli üdvözlésképp egy lágy pusziban részesítette Jungkook csupasz vállait, mire a másik mosolyogva fordult hátra. Nagy levegőt véve húzta magához közelebb Taehyungot, hátát simogatva várta meg, amíg legalább annyira felébred, hogy felfogja merre van.

-Te most rajtam alszol? - kérdezte a mélyen szuszogót.

Taehyung csak álmosan bólogatva hagyta, hogy Jungkook az ölébe véve sétáljon el a kanapéig, ahol leülve hagyta, hogy tovább ébredezzen a reggeli órákban. Nehezen emelte fel a fejét Jungkook válláról, majd nagyokat pislogva nyomott egy puszit vékony ajkaira.

-Sose maradsz mellettem addig, amíg fel nem kelek. - piszkálta tincseit. - Miért van ilyen meleg itt bent? - dörzsölgette szemeit.

-Mert ügyes vagyok és befűtöttem. - mosolygott büszkén Jungkook. - Meg csináltam palacsintát.

-Egy kincs vagy. - kuncogta Taehyung, majd egy csókba részesítette Jungkookot. - Legközelebb én főzök. - kelt fel Jungkook öléből, hogy a konyhába vegye az irányt.

-Ahhoz fel kéne kelned előbb.

Ásítva tért vissza kezében két tányérral, rajta a reggelivel és mosolyogva ült vissza Jungkook mellé egy pokróccal együtt, ahol a számára lehető legkényelmesebb helyet próbálta megtalálni, miközben bekapcsolta a tévét, hogy valami szóljon háttérzajként. Ahogy megunta a film nézését a másik tincseit kezdte el piszkálni, hogy lekösse magát. Jungkook lehunyt szemekkel bújt Taehyung érintésébe, letéve a kezükből a kis asztalkára a tányérokat, majd elkényelmesedve hajtotta fejét az idősebb ölébe. Gondolva ült fel hirtelen és tapadt hirtelen Taehyung ajkaira, kezeit a pokróc alatt formás combjaira csúsztatva simogatta ujjaival, miközben egyre jobban haladt feljebb. Elszakadva Jungkooktól csapott rakoncátlan kezeire, vigasztalás képpen egy lágy puszit adott a kezdeményező csalódott arcára. Sajnálkozó pillantásokat vetve a másikra helyezte újra vissza a fejét az előbbi helyére, s újra a tévére vezette szemeit.

-Milyen kis türelmetlen vagy. - túrt erősebben Jungkook tincsei közé.

-Te meg gonosz. - dünnyögte. - Így vigyelek randikra? Meg sem érdemled.

Lebiggyesztett ajkakkal hajolt Jungkook fölé, hogy megcsókolja, ezzel próbálva kiengesztelni az előbbi rögtönzött gonoszkodását. Tincsei közé túrva húzta jobban le magához, folyamatosan egy újabb csókba belevonva egymást, beleragadva a pillanatba. Lassan vált el az ölében fekvő enyhén duzzadt ajkaitól, majd végig szántva rajta kecses ujjait hintett rájuk egy óvatos puszit. Gyengéden simogatta Jungkook piros, s puha arcát, elmerengve a másik tökéletességén, olyannyira, hogy néha muszáj volt megbizonyosodni róla, hogy valóban ott fekszik - e, vagy csak az elméje teremtett egy ennyire ideális személyt saját magának. Mosolyogva játszadozott a fiatalabb hajával, néha visszapörgetve az időt és a hasonló pillanatokat felidézve. Gondolatban alaposan leszidta magát, amiért majdnem veszni hagyta annak lehetőségét, hogy újra mellette lehessen. Kíváncsi volt; vajon ez az új dolog, amit alkotni fognak lesz olyan tökéletes, mint régen vagy az csak a gyermeki szerelemnek volt köszönhető? Vagy, hogy sikerül neki egyáltalán valami újat teremteni? A szívmelengető ajakgörbületet gyorsan váltotta fel egy szomorkásabb Taehyung aggódó arcán, a rossz gondolatok újra visszatértek, amik megnehezítették számára azt, hogy csak egyszerűen élvezze ezt a pillanatot, amíg lehet.

Jégen, avagy a hülye hokis és a jégbalerina esete - Taekook (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now