❄️11.rész❄️

563 62 7
                                    


Apró érintések, kisebb csókot, édes szavak múltak el kettejük közt a hosszúr nyúlt fürdőzés alkalmával. Taehyung sokkal jobban bújt Jungkookhoz, ahogy a víz kezdett egyre jobban kihűlni, amit persze a fiatalabb csak mosolyogva hagyott, ha tudott volna még közelebb lenni hozzá, már rég eggyé váltak volna. Egyik kezét Taehyung vállán járatta, míg másikkal folyamatosan vizet locsolt a másik mellkasára, hogy kevésbé fázzon, s mindeközben lágy puszikkal részesítette a másik nyakhajlatát. Taehyung nagyokat szuszogva, félig már álomban élvezte a rögtönzött kényeztetést, legszívesebben még maradt volna, ha nem hűlne ennyire vészesen gyorsan a víz.

-Bármennyire is fáj, hogy ezt mondom, de ki kell szállni innen. - suttogta Jungkook két csók között. - Nem akarom, hogy megfázz.

-Jó, de ezt folytatnod kell, mert ellazultam tőle. - húzódott el Jungkooktól, hogy ki tudjon szállni helyéről.

Még annak tudata sem zavarta, hogy tudta, Jungkook minden titkolás nélkül újra rajta legeltei szemét. Amint a forró fürdő után a hideg szobalevegővel találkozott a bőre, libabőrök keletkeztek minden apró kis részén. Sietősen törölközött meg, hogy utána maga mögött hagyva Jungkookot siessen a nappaliban elhelyezkedő kályha elé, magába szívva minden melegséget. Vacogva figyelte az egyre közeledő szerelmét, most már valamivel magabiztosabban nézte végig Jungkook törölközőbe csavart alakját, ahogy egyre jobban vezette lejjebb a tekintetét, a hőség is nagyobb erővel áradt szét benne, elfelejttetve vele, hogy egykor még fázott.

-Nem lenne jobb, ha fel is öltöznél? - kérdezte felvonva szemöldökét. - Kevésbé lenne szellős.

Taehyung megrázta fejét, jobban magára csavarta a törölközőjét, s felpattant helyéről, amit Jungkook tett felé néhány lépést, úgy ítélte meg, hogy a fiatalabb íriszeiben az ártatlanság háttérbe szorult. Jungkook rántva szemöldökén biggyesztette le ajkait figyelte a másik tűz által megvilágított alakját.

-Csak egy csókot akartam. - pislogott hatalmas szemekkel. - Meg a törölközőt.

-Na látod! Pont emiatt jöttem el mellőled. - tett még egy lépést hátra. - Vedd el, ha tudod. - dünnyögte a nem létező bajusza alatt.

Mintha csak egy kihívást fogadott volna el, felpattan helyről és Taehyung felé iramodott, aki ahogy csak bokája engedte próbált elfutni a fiatalabb elől, látszólag komolyan vette az előbbi buta kijelentését, s elég elszántan kitartott amellett, hogy megkaparintja azt a törölközőt és a csókot is. A bútorokat kikerülgetve akart a lehető legtávolabb lenni Jungkooktól, folyamatosan próbálva visszatartani nevetését, hogy csak a menekülésre tudjon koncentrálni. Jungkook kipirult arccal követte a konyhába kedvesét, elkapva derekát rántotta vissza magához, hogy az ajkaira marjon. A hullámos hajú meghökkenve fogott az őt érő erős karokra csípője körül, a következő meglepődés akkor érte, amikor a fiatalabb lejjebb vezetve kezét kapta ölébe, s a konyhapultra ültette. Fürge ujjait Taehyung combján vezette fel, a zavaró anyagot eltűrve az útból, megállás nélkül mélyítve csókukon. Rátért az idősebb nyakának kényeztetésére, jobban közelebb húzva magához, nem hallgatva a fejében villogó megálljt parancsoló vörösen izzó vészjelzőjére, csak sodorta saját magát és Taehyungot is az élvezetek egyre sűrűbb erdőjébe. Taehyung megduzzadt ajkakkal tolta el Jungkookot, majd elsötétült tekintetébe pislogva adta meg magát, hogy egy utolsó csókban részesítse.

-Jungkook, nagyon hideg ez a pult. - kulcsolta dereka köré lábait.

Kuncogva vette ölébe Taehyungot, s a kanapé felé sétált, hogy arra huppanva ültesse combjaira. Az idősebb elhelyezkedve húzta nagyobb terpeszbe lábait a még kényelmesebb póz érdekében, majd ujjait a másik tincsei közé vetve hajolt ajkaira. Sokkal lassabb tempót felvéve simogatta Jungkook pírral díszített arcát, elválva tőle húzta lágyan végig alsó, dúsabb párnácskáján az ujját. Mosolyogva nyomott egy lágy puszit az ölében ülő ujjaira, alaposan végignézve a másik vonásain; piros arcán, megduzzadt ajkain, elsötétült, mégis csillogó szemein.

Jégen, avagy a hülye hokis és a jégbalerina esete - Taekook (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now