- چیز زیادی برای خوردن نیست جونگکوک..
بتا زمزمه کرد و بسته نودل های آمادهای رو از کابینت بیرون آورد و به تیکه استیک نپختهای که توی فریزر بود خیره شد. چارهای نداشت. باید برای جونگکوک غذا درست میکرد چون آلفاش خیلی خسته و بی جون به نظر میرسید.- اهمیت نمیدم.. فقط بیا پیشم.
جونگکوک ناله کرد و سرش رو به روی میز غذا خوری قرار داد و با انگشت هاش به میز ضربه میزد.تهیونگ بی اهمیت به خواستهی آلفاش مشغول آماده کردن غذا بود و سعی میکرد چیز قابل قبولی درست بکنه. با دیدن بستهی شکلاتی لبخند کوچیکی زد و اون رو برداشت.
به سمت آلفا چرخید و آروم موهاش رو نوازش کرد. جونگکوک با چشم های کشیده و خستهش بهش خیره شد و تهیونگ شکلاتی رو از بسته بیرون آورد.
- بخورش.
زمزمه کرد و اون رو مقابل لب های آلفا گرفت.- نمیخوام..
- جونگکوک خواهش میکنم!
خیلی سریع حرفش رو قطع کرد و شکلات رو به لب های آلفا نزدیک تر کرد و جونگکوک مجبور به خوردنش شد. بتا سعی کرد جلوی لبخندش رو بگیره و آروم خم شد و بوسهای به گونهی آلفای خستهش زد.جونگکوک تنها لبش رو جلو فرستاد. خوشحال بود که بتاش باهاش مثل قبل شده و بهش توجه میکنه. اون همیشه توجهی تهیونگ رو برای خودش میخواست.
خواست چیزی بگه که موبایلش زنگ خورد و بیحوصله اون رو از جیبش بیرون کشید.
- بله جیمین؟
زمزمه کرد و صداش بیش از قبل گرفته بود. هنوز کامل خوب نشده بود.- سلام جونگکوک.. کجایی؟
- برای چی باید بهت جواب پس بدم؟
اعصابش بهم ریخته بود و حوصلهی نصیحت یا هر چیز دیگهای رو نداشت.- امروز.. میتونی همراه تهیونگ به کلاب استار بیای؟
جیمین با من و من پرسید و آلفا کمی تعجب کرد. برادرش هیچوقت همچین رفتاری نداشت.- چرا؟
- چون.. یادت نمیاد؟
صدای غمگین برادرش رو شنید و ابروش رو بالا انداخت.- امروز روز خاصیه؟
پرسید و تهیونگ با چشم های ریز شده چرخید و برای ثانیهای به صورت آلفاش خیره شد. کاملا ناگهانی خودش رو جلو کشید و صورتش رو به کنار گوش جونگکوک رسوند.- تولد جیمینه!
با به یاد آوردن تاریخ ضربهای به سرش زد که دست باند پیچی شدهش کمی درد گرفت و آخی از بین لب هاش فرار کرد.- آره، میایم.. تولدت مبارک آلفا کوچولو!
سعی کرد خودش رو جمع کنه و جیمین با اینکه میدونست اون تولدش رو از یاد برده ولی تنها باشه و ممنونی گفت و تلفن رو قطع کرد؛ حتی به جونگکوک زمانی برای حرف زدن نداد.
YOU ARE READING
Acrasia || KookV
Werewolf[ آکرازیا ] پایان یافته ژانر : رمنس / امگاورس / معمایی / حاوی اسمات کاپل : اصلی ؛ کوکوی - فرعی ؛ یونمین جئون جونگکوک آلفای قدرتمندیه که قراره جانشین نسل بعدی و لیدر پک جئون باشه. تنها برتریش برای این نیست چون با لیدر شدنش، کنترل غیرقابل باوری بر روی...