*3*

244 21 29
                                    

Elime gelen ilk kitabı aldım ve okumaya başakadım 'vampirler var olan canlılardır bunun yanı sıra ü guruba ayrılırlar birincisi iyimser vampirler bu vampirler iyidir ikincisi korkusuz vampirler bunlarda kötü gurubuna girer iyilerden daha güçlülerdir Bi diyer adları ile kötü vampirler. Son olarak melez vampirler özellikle... '

Sayfa burdan yırtılmıştı buna sebep olan şey neydi? Bunu bir kenara bırakıp diyer kitabı açtım, kitabın üstünde böyle yazıyordu' melez vampir kook' kitabı açıp açıp okumaya başladım

'melez vampir kook diyer vampirlerin yanı sıra hepsinden daha güzlüdür hiç bir vampir ondan güçlü değildir gece 00.00 dan sonra vampir güneş doğduktan sonra insan olur vampirken korkunç bir yapıya sahip olur insanken onun vampir olduğunu anlam zordur onun mühründen kimse kaçamaz mührürlediği kişiler ona aittir'

Yanımda bir kıpırdama hissetmemle kafamı kitaptan kaldırıp yanıma baktım jungkook yanıma oturmuştu Bi okuduğum kitaplara bide bana bakıyordu

"vampirlere neden bukadar meraklısın?" şimdi ona bana Bi vampir musallat oldu diyemedim ya"napıcaksın hem sadece merak attiğümden bakıyorum yolsa onlara inanmıyorum yani Sanırım"sanırım ne ya basbaya Bi vampir benle oyun oynıyodu" demek melez vampir kook 'a merek saldın kook tek melez vampir dir aynı zamanda çok güçlüdür"bu nerden biliyon bunları "sen nerden biliyorsun bunları" ona cevap bekliyorum der gibi bakıyordum.

"sen nasıl merak edip bakıyorsan bende merak edip bakmıştım" bunu düşünseydim keşke"peki, başka Bi bilgin varmı şu melez kook hakkında" "evet, kook'un insanken adı farklı ama kook 'a da yakın ondan herkes korkar, onu gördünmüü yoksa" yutkunup konuştum"hayır be ne görmesi sadece merak dedim ya, nys sınafa gidiyorum ben görüşürüz "

Kolidırda hızlı adımlarla sınıfa doğru gidiyordum sınıfa geldiğimde direk sırama oturdum jungkook da gelmişti ama ben fark etmedim çünkü okuduklarım ve jungkook un dedikleri kafamda dönüp duruyordu

***
Yun hee 'nin kafası iyice karışmıştı benim hakkımda artık bildiği bazı şeyler vardı ama daha hiçbişey bilmiyordu sınafa girdiğimde dalgındı çünkü az önceki şeyleri düşünüyordu
aslında kim olduğumu bulması çok zor değildi beni göreceği gün ise o gün saçma Bi düşünceyle vampir çağırdıkları için geldiğimi düşünecekti ama olay bambaşkaydı.

Çıkış zili çaldığında sınıftan çıkmıştım arkamdan Tae, j hope, Hye su ve hçyun hee de çıkmıştı. Aptal çocuğun bana çarpmasıyla dengemi kaybedip hafif bir şekilde yere düşmüştüm tabi çantamda yere düşmüştü ve kitabın dışarı çıkmıştı yun hee görmüş olucak ki kitaba elini uzattı hızla kitabı alıp çantama kattım ve yun hee 'ye bakıp ordan uzaklaştım.

***
okuldan çıktığımızda hızlı koşan çocuk jungkook a çarpmış ikiside yere düşmüştü jungkook unantasından Bi kitap çıkmıştı tam elimi uzattığım sırada jungkook hızla kitabı çatısına koydu bana tuaf Bi o kararda ürkütücü Bi bakış attıp hızla uzaklaştı tabi biz daha çok Tae anlam veremeden arkasından bakıp yola devam ettik.

Yeni bölüm geldi geç geldiği için üzgünüm bu bölüm pek içime sinmedi ama yinede attım umarım beyenirsiniz lütfen vote ve yorum atmayı unutmayın yani küçük Bi yıldıza basmak çok zor değil 💜


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
melez vampir - kook - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin