Meday:normalde shıp yapmam hele bu anlamda ama çok hoşuma gitti bide öpüşme gerçek değil :)
Yeni gelen çocuk ve jungkook çok pis bakıyolardı birbirlerine sanki öldürücekmi gibi lee Jong kafasını bana çevirdi ve konuştu.
"Meraba adını öğrenme bilirmiyim"çok içten gülümsüyordu bende ona en samimi gülüşlerimi sundum. "tabi ben yun hee memnun oldun lee Jong" cidden iyi birine benziyordu ama jangook 'la alakası neydi?
Ders bitmiş ve öğle molası olmuştu Tae ve jhope yukarı kata jimini almaya gitmişti bizde Hye su' yla birlikte kantine indik çok geçmeden çocuklarda gelmişti zaten.
"sınıfınıza yani biri gelmiş"
"evet abi ama çocuk iyi birine benyor bence onuda guruba alabiliriz" Hye su hemen planlar kurmuştu."Hye su Bi yavaş gel" Tae yine kıskanlamara başlamıştı jhope da ona gülerek karşılık vermişti... Zil çalınca hepimiz sınıfa gittik bu son dersti sonunda diye sevinirken gelen sesle irkildim.
"bana bak lee Jong bozuntusu kalk ordan başka yer bul kendine"
"artık benim öyle değil mi yun hee"
Ona gülerek jungkook 'a ise sert bakarak cevap verdim."evet, jungkook lütfen yerine geç hoca gelicek şimdi"
Bana sen bittin der gibi bakıp sinirle yerine geçti diyerleriyle konuşmaya başlamıştı.Tam arkamı dönüp bizimkilerle konuşacakken hoca geldi - bu kadının zamanlaması cidden harika(!) -
Sonunda okul bitmişti ama ben jungkook 'u görmemiştim bir işler dönüyor ama ne? Oyalanmadan eve gittim belki jungkook gelir diye - hayır tabi onu özlediğimden değil cevap bekleyen sorularım olduğu için -
***(jungkook - KOOK)
Sınıfa gelen kişiyle göz göze geldim onu tanıyordum lanet olası lee Jong ahh cidden bu kadar erken geleceğini beklemezdim herşeyi mahvecek ama ben tedbirimi alıcam tabi yun hee bu gece benim olucak onu işaretlemem lazım yoksa herşey boka saracak.
Lee Jong kendini Tanıttık tan sonra benim yerime geçmişti ne yapıp edip onu göndermeliydim.
Gözlerimin kırmızılaştığını görücekki yun hee bana uyarırcasına bakıyordu.
"kook şimdi npıcaksın herşey mahvolcak biliyorsun lee Jong -"
"aishhh biliyorum lee Jong bir melek ve beni durduracak ama buna izin vermicem Ne kadar o soyundan güçlüye ben daha güçlüyüm""kook bir plan yapmamanız lazım" yoongi hyung haklıydı zaten ben planımın yarısını yapmıştım.
"yoongi hyung beni daha tanımamışsın""lan ibne ne var senin aklında"
"ahh sadece ufak bişey, bugün yun hee benim olucak"
"ne kızla birlikte i olucak sın yani ?"Yandan gülümseyip "tabiki de hayır ama o günlerde gelicek elbet onu işaretlicem yani mühürlicem"
Sonunda okul bitmişti hızlıca okuldan çıktık zaten lee Jong da ortalıkta yoktu nereye gittiğini gayet iyi biliyorum..
"Hyung siz burda kalın"
"saçmalama kook bizde geliyoruz"
Gözlerim iyice kırmızı olurken konuştum.
"siz gelmiyorsunuz dedim burda kalın!" cevap beklemeden gitmiştim.İşte ordaydın direk üsten sert Bir yumruk attım ne olduğu anlamadan bana bakıp karşılık verdi.
"bana bak kook o kıza dokunma bile"
"sana ne lan sana na bak işime karışma"
"ya anlamıyorsun o kızın bir suçu yok"
"olsun olmasın bu işi onunla bitiricem sen de bana engel olamazsın asla"
"kook yapma ne kadar melez olsanda sen bir vampir sin şeytan değil"
"aksine ben bir şeytan vampirim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez vampir - kook -
VampireOnca yaşanan şeylerin bir yalan oluşu belkide gerçeklere çıkan bir yoldu..