Medya:dinleyin sarıyoo(BTS değil)Karşımda gördüğüm bedenle şok oldum çünkü karşımda jungkook vardı düşüncelerimde yanınlmamışım ama kook cidden biraz farklı.
~zaten şuanki durumum çok tuaf bide geçmiş jungkook 'un kook' Ken nasıl göründüğünü sorguluyorum sanki ikiside normalmiş gibi~Ama yüzü çok güzeldi bembeyaz teni, bal kahvesi gözleri - ki kan kırmızısı da oluyor- tavşan dişleri ve o masum görünüşü. Ama şöyle bir gerçek vardıki hiç uyurken göründüğü gibi biri değildi ne masum ne tatlı..
Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı ama Bi dakika yarı çıplaktı hemen kendime baktım tanrıya şükür (Allahtan kastediyorum) ben giyiniktim ama o neden yarı çıplak? Uyanmaya başlayınca hemen gözümü kapattım beni onu izlerken yani ne olduğu incelerken görmesini istemiyordum sonuçta.
"yun hee hiç numara yapma uyumadığını biliyorum" hassiktir umarım az önce düşündüklerimi anlamamıştır
"ne var be başımda hem sen neden yarı çıplaksın ve neden yine benim kanımı emdin yanımda yattın eyer-"
Konuşmamı bölen şey kook'un yani jungkook 'un dudaklarıma dokunuşuydu işaret parmağını dudaklarıma bastırıyordu."sakin ol yun hee gece terledim diye tişörtümü çıkardım bide kanın beni delirtiyor her seferinde beni kendine çekiyor" çıldırmak üzereyim sanırım şuan yanımda jungkook var ve dün gece kook 'du gerçekten akıl alır gibi deyil hele benim onunla bu kadar rahat konuşmam bunu çocuklara söylesem sanırım delirdiğim düşünürler kim olsa öyle düşünür zaten o yüzden kimseye söylemicektim ama kafamda bir soru işareti vardı gerçi çok vardı ama şimdilik ön planda olan buydu
"jungkook namjoon, jin, yoongi onlarda vampir mi?"
"evet onlarda vampir ama sadece vampir ben Melezim" anlaşıldı artık bir değil ertefımda 4 vampir vardı aman ne güzell"peki, jungkook kalkmak için davitiyemi bekliyorsun kalksana artık ha bidaha bana dokunmaya bile kalkama bütün herşeyi herkese söylerim yoksa" bana piçimsi bir gülüş attıktan sonra konuşmasını sürdürdü
"öyle bişey yapamazsın çünkü hata yaptığın anda ölürsün ha bide istediğim zaman kanını alabilirim unutma artık sen benimsin" konuşmama izin vermeden gitti yani bianda kayboldu onunla hiç uğraşamam ama o gittikten sonra
Neymiş 'istodoğom zomon konono alobolorom unotmo son bomomson' hah çok komiksin bay jeon jungkook ama ben hiç kimsenin değilim
Çok zaman harcadığını fark ettim ve hemen üzerimi giyinip çıktım okula geç kalıcaktım yoksa hızlıca okula gittim
"hayırdır ne tür Bi sebep yüzünden geciktim bakalım yoksa.."
"kes sesini soo min seninle uğraşamam"
"Anladım sürtüklük peşindeydim demiyo da lafı çeviriyo" neden güne bugün bok gibi başlamıştım hayır yani sabah olanlar yetmezmiş gibi bide bununla uğraşmak zorundaydım."bak soo min kendini benimle karıştırma okula ne zaman gelip gelmeyeceğimi sana soracak değilim"
"off senede bişey yapılmıyor ama belliki iyi geçmiş uykunu tam almamışsın gözlere bak"
"bak cidden fazla olmaya başladın sen artık sadece gürültü kirliliği yapıyorsun unutmak burada senden başka sürtük yok"Hızla sınıfa girdim jimin benim sıramda oturuyordu hemen yanlarına gittim.
"hiç niye geç geldin demeyin uyuya kaldım akşam geç yattım"
"sakin ol şampiyon alıştık artık kkkk"
Jimin baktıkça gülümsüyorum çünkü çok tatlıydı(yiaaaa)
"ne, ne gülüyorsun bana bakıp yüzümde bişey mi var"
"hayır sadece pamuk şeker gibi sin çok tatlısın"
"cidden artık yun hee saçlarımı rahat bırak"
"senin işin zor jimin ben bia ara kırmızı yaptım beni getirmediği hal kalmadı geri bu renge döndüm bende" Hye su aradan bize sırıtıyordu
"aman Bee amma taktınız saçlarınıza sizde napim sizin saçınızı seviyorum"
"o zaman bu gün senin saçını boyayalım ne dersin" j hope ye tip tip bakıyordum saçlarım böyle iyiydi değiştirmek istemiyorum - yani şu anlık-Zil çalmıştı diyer vampirler önceden gelmişti ama jungook daha gelmedi gerçi umrumda bile değil banane.
"yun hee jungkook gelmemiş yanına gelim mi?"Hoca" taehyung ne konuşuyorsun öyle yun hee sende dön önüne"
Ay çokta tın yaşlı karı hızla arkamı döndüm ve Tae ye gelmesini söyledim oda hızlı bir şekilde geldi ve zil çaldı jimini de alıp kantine indik."yun hee sen neden sabah soo min ile tartıştım!"
"sen nerden gördün jimin"
"nerden gördüysem gördüm onu boşver soruma cevap ver"
"bişey olmadı sadece benimle uğraşıyor sürtük iste" j hope onaylarcasına kafasını aşağı yıkarı salladı ama benimde gözüme bazı şeyler takılmıştı.Yani jungkook okula gelmemişti ve diyerleri Bi tuaf görünüyordu Bi şeyler dönüyor belli ama buna takıcak değilim.
Yanımıza soo min deden sürtük geldi Tae olumsuzca iç çekti j hope ve Hye su birbirlerine bakıp sırıttılar bense oralı bile olmadım.
"ahh cidden jiminin yanına yakışmıyorsun jimin yani onu rezil ediyordun yun hee" jimin sinirle ona döndü(tabiki jiminle sevgili fln değiliz ama çok iyi arkadaşız yani en çok jiminle uğraşamayı seviyorum o)
"asıl sen benim midemi bulandırıyorsun şimdi defol git buradan"
"Hye su abini gördünmü ahh ciddejimin neden bu ikil kız arasındasın biraz benimle dolaş" Tae ve j hope çok sinirlenmişti jimin de aynı ama Hye su onları susturdu ama beni asla."soo min senin g*tün bağımsızlığını ilan etmiş sanki onu biraz indir istersen ha dersinki sürtüklük yaparken işe yarıyor susarım" etrafımıza toplanmaya başlamışlardı en son Tae dayanamayıp
"ne yun hee nede Hye su bizi ve kimini rezil etmiyor ama sen mide bulandırıcısın soo min elimden bir kaza çıkmadan git burdan"
Tae sakinliği koruyordu biliyordu eyer konuşursa aynı zamanda soo min nah fedecekti."ahh merak etmeyin yakında siz bana gelicek siniz bu iki sürtük te sadece arkanızdan bakıcak" jimin bu denilen dayanamadı çünkü biricik kız kardeşine de denmişti"
"kimin uyuz köpeğisin bilmiyorum ama ona söyle tasmanı iyi başlasın havlaman başımı şişiriyor" demesiyle ordan ayrılmıştık cidden bu gün bok gibiydi sadece eve gidip uyumak istiyorum.
Eve gelmiştim eve girdiğimde karşımda bir adet yarı çıplak bir jungkook görmeyi beklemiyordum...
Heyööö canlar öncelikle yeni yılınız kutlu olsun umarım güzel bir yıl olur bütün dilekleriniz gerçekleşir ve bts Türkiye ye gelir.
Yb yi umarım beyenirsiniz tam istediğim gibi olmadı ama olsun sizi seviyorum.
Bide vote ve yorum atmayı unutmayın lütfennnn
Sizi morluyorum 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melez vampir - kook -
VampireOnca yaşanan şeylerin bir yalan oluşu belkide gerçeklere çıkan bir yoldu..